Oireet

Kävin tänään lähikaupassa kun siellä oli kaikki -70% niin en voinu vastustaa raskaustestiä :D kyllähän sieltä leffaviivat tuli parin tunnin pidätyksellä <3
7854a4464679f6d168e4c5bdaa6465f9

Ja hei noista mammahousuista just kävin tänään ite kirpparilta ostamassa mammalincousin mammahousut. Niissä ei ole masutuubia vaan sellaset kuminauha resorit sivulla niin mahtuu isonkin mahan kanssa! Mutta voi myös käyttää ilman mahaa ;)

Ja hei noista mammahousuista just kävin tänään ite kirpparilta ostamassa mammalincousin mammahousut. Niissä ei ole masutuubia vaan sellaset kuminauha resorit sivulla niin mahtuu isonkin mahan kanssa! Mutta voi myös käyttää ilman mahaa ;)

Mun äiti sano käyttäneensä vaan tällaisia housuja raskauksissaan, kuulostaa kyl kätevältä et voi mahan mukaan säätää.

Oireetonta ollut pari päivää ja heti stressissäni kävin hakemassa digitestin joka onneksi näytti 2-3 vkoa niinkuin kuuluukin eli oli noussut viikot. Ehkä se vähän rauhoitti mieltä. Kuitenkin vasta 4+4

Mulla tänään ollu melkein koko päivän paha olo ja nännit on kipeät ja tissit kasvanu! Olen iloinen jokaisesta oireista<3

Täälläkin on kuvottava olo aamusta iltaan alkanut. Aamulla on pakotettava itsensä syömään jotain. Mitään makeaa ei tee mieli ajatellakaan. Harvinainen suklaanhimoton jakso ilmeisesti taas edessä :)

Harvinaista mullakin tää makeanhimn puuttuminen todellakin :)

Mulla sama ei tarvii edes ajatella makeaa :D hassua kun yleensä syön todella paljon makeaa :D

Mulle ei maistu mikään, pari päivää nyt eletty vedellä, tuoremehulla ja parilla leipäpalalla per päivä. Tää on henkisesti todella rankkaa, kun olen pitkään syönyt kuudesti päivässä.

Mulla tää sama oli ekassakin raskaudessa, mutta vain johonkin puoliväliin, loppua kohti taas suklaa maistui...

Mulla taas vaihtelee oireet täysin päivän mukaan... Eilen oli niin järkyttävää pahoinvointia, että suunnittelin jo työpäivän aikanakin minne menen oksentamaan. Tällä hetkellä taas ei pahoinvoinnista tietoakaan.. Ja valkovuotoa tulee paljon ja sepä vasta pelästyttäää kun housuun lorahtaa.

Raivostuttavaa en malta enää odottaa ultraa että sais tietää mikä tilanne on. Ja täällä rv 6+2

Täälläkin 6+2 :) Mä yökin myös vessassa eilen kesken työpävän, tänään on paljon parempi olo. Tota makeansyöntiä mäkin mietin, että outoa kun ei tee yhtään mieli... normaalisti kyllä olen ihan koukussa sokeriin. Tosin, mun tekee mieli appelsiinimehua ja vaaleaa leipää, onhan niissäkin paljon sokeria :P

Ekaa kertaa ikinä tuli yökkäys, ku pesin hampaita. Ei oo edellisissäkään raskauksissa semmosta ollu. Yöks. Harmittaa kyllä vietävästi jos ei kontrolliultrassakaan sykettä löydy ja oireista kyllä saa kärsiä.

Funmam vaatteet ovat tosi hyviä ja varsinkin jos olet niin kuin minä.. pitkä ja pyöreä :)

Takaisin