Täällä sama, närästys oli mulle ennen raskautta aivan vieras juttu. Nyt sitten tiedän kyllä mitä se on [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla rennie on ainakin tähän asti auttanut hyvin, mutta voisin silti kokeilla manteleita. Onko niistä kuorista jotain haittaa?
Välillä kun ruuvaa päätään tuolla alhaalla niin vihlaisee ikävästi, joskus potkut kylkeen vihloo kans. Muuten lähinnä epämukavaa välillä just kun kävelee ja vauva liikkuu samalla tai nukkumaanmennessä muljuaa välillä niin et tuntuu et menee kaikki sisuskalut ympäri ja vauva puskee mahasta ulos. Tuntuu että on vauva on jo iso, liikkeet on voimakkaita ja pientä tukaluutta kyllä silloin tällöin aiheuttaa. Tykkää myös venytellä ja puskea pyllyä ylävatsalla, melko pinkeenä on maha välillä.
Uhhuh joo,nukkumaanmeno on myös yhtä muljuamista. Aika tarkalleen klo.22-00 on pahin iltaralli,sitten saa nukuttua aamuyöhön ja 5-7 tulee taas useimmiten valvottua kun muljuaminen jatkuu. Päikkäreitä saa enää harvemmin otettua,kun muljuaminen on niin voimakasta ettei voi rentoutua. Yöunet on kyllä muuttuneet muutenkin hyvin pätkittäisiksi koiranuniksi, taitaa kuulua loppuraskauteen..
Ehkä sitten voin ostaa niitä ruskeita, kun mun mielestä ne on kivemman värisiäEn kyllä tiedä :D joka paikassa vaan suositellaan niitä kuorettomia aina, en oo muuta kokeillut.
Oon miettinyt noita harjoitussupistuksia, että miltä ne tuntuu/näyttää? En oikein osaa erottaa niitä siitä, että vauva tunkee esim. peppuaan kohti vatsaa.