Mun oireina on yleisesti ollut erilaiset unijutut. Alussa nukuin aina kuin mahdollista, viikolta 10 eteenpäin piristyin yhtäkkiä, mut en saanutkaanöisten vessareissujen jälkeen unta, vaan valvoin joka heräämisellä ainakin tunnin. Nyt 20. viikolla onneksi nukun ihan normaalisti, mutta taas olen väsyneempi. Olen ollut ika äksy tai kireä vähintäänkin. Ja tosi hellyydenkipeä. Ihana yhdistelmä miehen kannalta! Rinnat ja alavatsa on tosi herkät pienillekkin lämpötilanvaihteluille. Sit yksi hupaisa oire, josta neuvolalääkärikin oli vähän ymmällään ja huvittunut. Mun kielen kärki menee silloin tällöin tunnottomaksi. Ajattelin ensin, että sen on johduttava äitiysvitamiineista tai pähkinöistä (kumpiakan en ole ennen raskautta syönyt niissä määrin, kuin nyt) mutta kummastakin pidin vuorollaan taukoa ja kieleen ei ollut mitään vaikutusta. Eipä tuo mitään haittaa, kunhan tunnottomuus ei leviä kurkkuun tms... Ai ja sit häntäluta särkee ja välipäivien autoilujen aikana huomasin, että helpommin kolottaa alaselkä ja lonkat.