Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, lueskelin koko viestiketjun lävitse ja totesin et olis pitänyt tehdä se aiemmin.
Olen vajaan parinkymmenen vuoden tauon jälkeen rv 11+0. Ja en muista aiemmista raskauksista muita oireita kuin ällöolon. Mut nyt on sata kertaa pahempana. Aivan aluksi aloin epäilemään tilaani napsuvasta ristiluusta.
Toinen oire oli hengästyminen. Ihmettelin miksi hengästyn lenkillä, tuntui ettei happi kertakaikkiaan riitä. Mietin jo et onko pumppu losahtamassa. Olen kuitenkin työnikin puolesta hyvässä kunnossa.
Sitten alkoi mieletön suun kuivuus. Se ei ole vieläkään loppunut. Juon päivittäin varmaan ämpärillisen vettä, ja kuitenkin suu kuin sahara. Kaikki limakalvot ja iho nyt kuivat.
Ruoka ei maistu ja oikeastaan makea ei uppoa lainkaan. Jotain on syötävä kuitenkin aina hetken päästä. Tyhjä maha tuo niin huonon ja uupuneen olon välittömästi. Maha kurnii koko ajan.
Hajut ällöttää.
Ja tää uskomaton väsymystila on kestänyt näihin päiviin saakka. Ehkä nyt vähän helpottamassa.
Mieliala vaihtelut raastaa koko perhettä. Raivoan ja sitte itken itseni hengiltä. :)
Närästys on pysynyt pois näihin päiviin saakka mut eilen tuli kunnon eka kohtaus syötyäni suklaata. HUOM! Jyrsikää porkkanaa närästykseen. Auttaa välittömästi.
Sitten on yksi vaiva joka pitää kokoajan epävarmuutta yllä.. vuodan ruskeaa ja välillä ihan kirkasta verta. Joten odotan kuin kuuta nousevaa torstain np-ultraa.
Mandariineja syön kuin hevonen ja limukkaa uppoais mielettömät määrät. Olen yrittänyt huijata ja hiilihapottaa vettä.
Jotenkin kuin luin postauksia tuli tunne et mun oireet on yhteenveto kaikkien teidän oireista. :)
Kroppa on kyllä ihan yhtä sekaisin ja shokissa kuin pääkin