Oireet

Joidenkin juttujen mukaan se tietää poikaa, jos karvojen kasvu on kiihtynyt :)

Eilen olikin ultraaja näkevinään jotain haarovälissä, vaikka viikkoja vasta 11+

Kaksi kertaa sai juosta tänään vessaan puklaamaan töissä! :) molemmilla kerroilla viimeinen juomalasillinen juotavaa oli liikaa...

Muurahainen ja pikkuinen 9+5

Hei mulle kasvaa sellasta untuvakarvaa naamaan, läheltä ky kattoo ni ihan ku olis hentonen parta xD tosi häiritsevää!! Ja otsaan hiusrajaan kans tullu pientä villaa :D sanokaa nyt et tääl on muitaki karvanaamoja !

Tuo säärikarva-asia on jännä. Itsekin kiinnittänyt siihen huomiota. Eipä oo ennen joutunu näin usein ajeleen. Muuten oireet lähestulkoon hävinneet (poika tulossa kun etova oloki jatkui vaan viikon?). Hyvä niin, jaksaa sitten paremmin töissä :)

Ja niin, pieniä näppyjä/finnejä ilmestynyt naamaan. Ei voi laittaa sokerisen/rasvaisen ruoan piikkiin, sillä syön terveellisesti...

Huomenna lupaan sheivata. Ja lupaan myös jatkossakin sheivata useammin, kuin kerran yhdeksässä viikossa. :grin

Mimmi rv 8+4

nyt ei taas tarvi pinnistellä ku vasta np-ultraan muutaman viikon päästä :D :D

Nyt on selvästi alkanut kohtu painamaan rakkoa niin, että pakko käydä yöllä vessassa vähintään kaksi kertaa Ja siis mulla on ollut aina tosi hyvä pidätyskyky! :hilarious:

Fiorella 8+0 (poks!)

Joidenkin juttujen mukaan se tietää poikaa, jos karvojen kasvu on kiihtynyt :)

Meillä on koe tyttöä ja joka kerta karvat kasvanu vauhdilla ja esim mahaan tullut pitkiä mustia karvoja. Että se siitä uskomuksesta :D

Sanotaan myös että tyttö vie äidin kauneuden eli naama kukkii jne. Mulla ei ole koskaan ollu iho niin hyvässä kunnossa kun raskausaikana.

Mulla on monta päivää ollu pelottavan hyvä olo. Ei ihan oireeton kuitenkaan. Rinnat on arat, pää kipeä ja äsken kun käsittelin raakaa kalaa niin se hais mun mielestä niiiin pahalle että yökkäilin jatkuvasti.
Kaks viikkoa vielä ultraan...
oon aina pitäny doppleria vähän turhana mutta nyt aattelin että voisin ehkä kuitenkin jonkun halvan ostaa. Tossa olis yks myynnissä ja jos vain menee aikataulut yksiin voisin tänään käydä sen hakemassa. Voi olla että teen vain itelleni paniikin jos en sykettä löydäkään...
Tänään 10+5

Täällä vaihtelee oireet täysin päivän mukaan mutta ainut mikä pysyy on, että lämmin ruoka ja liha ei meinaa mennä alas. Peruna on melkeinpä ainut mikä menee mukisematta kaikki muu tökkii. Voisi jo normaali ruokahalu palata :/ Np ultraan enää 8päivää jäljellä...

Mä sain lainaksi sen dopplerin. Voin kertoo et paniikki meinas iskee ja omia ääniä jo kuuli ennen kun löysin sitten lopulta ton tyypin sykkeen :rolleyes: se oli kyllä tähän mennessä maailman ihanin ääni :Heartred onneks mulla on toi vaan lainassa, et jos liian usein tulee käytettyä ni hyvin äkkiä palautan sen :rolleyes:

Täällä on kans suuria vaikeuksia saada mitään alas. Eilen söin 40 minuuttia lounasta ja sain just puolet annoksesta syötyä. Taas istun lounaalla ja pidättelen oksua samalla kun koitan niellä tota lohta ja riisiä. Paino on kuitenkin nyt alun laskun jälkeen lähtenyt nousuun ja täs ollaan suunnillee kilo plussa puolella. Nyt en oo myöskään oksentanut kolmeen päivään, joten positiivista sekin. :)

Kolme yötä nt-ultraan.

11+6

Muokattu viimeksi:
Täällä vaihtelee oireet täysin päivän mukaan mutta ainut mikä pysyy on, että lämmin ruoka ja liha ei meinaa mennä alas. Peruna on melkeinpä ainut mikä menee mukisematta kaikki muu tökkii. Voisi jo normaali ruokahalu palata :/ Np ultraan enää 8päivää jäljellä...
Mulla sama et kaikki lämmin ällöttää ja Liharuuat varsinkin.jugurtti ja leivät on hyviä :) Mua ahdistaa niin nää finnit..mulla ei oo koskaan ollut ihon kanssa mitään ja nyt kunnon isoja paiseita :( Nooh..kaippa rauhoittuu jossain kohtaa..

Hei. Onko teillä muilla pientä lämpöä vähän väliä? Itellä on kauhee uupumus päällä ja kokoajan on kuumeinen olo . Et lämpöö melkein päivittäin 37-37.5. Et onkohan se ihan normaalia :D

Lämmöthän nousee joka kierrossa sen noin 0,5astetta oviksen aikana ja laskee normaaliksi kierron lopussa, paitsi jos on hedelmöittyminen tapahtunut niin lämmöt pysyy ylhäällä johonkin ekan kolmanneksen lopuille asti :)

Heippa foorumilaiset!

Kysynpä teiltä suoraan mikä on mielenkiintonne seksiä kohtaan? Itsellä se on lähes miinuksen puolella Eiköhän tää ole joku vaihe, ja kyllä tää lihonnut ja turvonnut olemuskin heittää lusikkansa soppaan... mutta eikös vaan että tääkin oire helpottaa

Takaisin