Oireet

Rv 8+3.Alkuviikoilta asti ollut rintojen arkuutta, vatsanturvotusta ja vatsakipuja.Tällä hetkellä pahoinvointia, ajoittaista vatsakipua ja armoton väsymys.Laskettu aika ois luultavasti 30.6,mutta odotellaan ultraa että muuttuuko la koska kuukautiskierrot vaihdelleet.

Heippa foorumilaiset!

Kysynpä teiltä suoraan mikä on mielenkiintonne seksiä kohtaan? Itsellä se on lähes miinuksen puolella Eiköhän tää ole joku vaihe, ja kyllä tää lihonnut ja turvonnut olemuskin heittää lusikkansa soppaan... mutta eikös vaan että tääkin oire helpottaa

Sama! Ei kyllä haluta ei sitten niin yhtään.. Itse en ole lihonut tai turvonnut mutta paikat on kuivat kuin aavikko konsanaan eikä todellakaan kiinnosta yhtään. Miesparka :(

Heippa foorumilaiset!

Kysynpä teiltä suoraan mikä on mielenkiintonne seksiä kohtaan? Itsellä se on lähes miinuksen puolella Eiköhän tää ole joku vaihe, ja kyllä tää lihonnut ja turvonnut olemuskin heittää lusikkansa soppaan... mutta eikös vaan että tääkin oire helpottaa

Ei oo mielenkiintoa ollut. Tai haluja olis aina välillä, vähemmän kyllä kuin ennen raskautta, mutta oon ollut niin järjettömän väsynyt ettei oo oikeen mitään saumaa seksille. Toivon tilanteen muuttuvan pian.

Täällä sama, väsymys on sitä luokkaa että sen takia on nyt ollut vähän hiljaista.. Illalla töiden jälkeen ei jaksa tehdä yhtään mitään, seksikerrat ajoittuu nyt siis viikonlopuille..

Hiljaiseloa täälläkin seksin suhteen. Mulla oli ekastaki iha sama. Sit jossai vaihees himotti hirveesti mut maha oli tiellä :D

Mulla tekee kyllä mieli. Mut väsymyksen takia ei oikein jaksa illalla tai päivällä. Niin melkeen sitten aamusta ku just on heränny :D

Täälä on hyvin oireetonta aikaa nyt.. tissit ei ole enää ihan niin kipeät mitä aiemmin ja väsymyskin on vähän helpottanut. Pahoivointia ei paljoa ole ollutkaan, mutta nyt ei ole enää sitäkään vähää. Makuuhuonepuuhatki alkaa taas kiinnostaa kun ei ole niin väsynyt jatkuvasti :grin aivan pitää ihmetellä että ollaanko tässä vielä raskaana, mutta kyllä se siltä näytti ainakin neuvolan ultran mukaan vielä toissapäivänä :rolleyes:
9+6

Eilen kolmen vähän paremman päivän jälkeen oksensin ku viimeistä päivää. :( Aina kun tulee se parempi päivä, niin toivo herää että nyt se alkaa helpottaa. Mut toistaiseksi on aina palannut.

Mä ajattelin nyt kokeilla jättää raudan pois vähäksi aikaa. Mun äidillä nimittäin rauta pahensi pahoinvointia. Ja se sopis hyvin tähänkin, en ottanut sitä pariin päivään ja olo oli parempi, su illalla otin ja ma ja ti taas huonompia.

Täällä ei kauheasti myöskään seksi kiinnosta, kun on huono olo amusta iltaan. Toki vähän vaihtelee päivien mukaan. Mut eiköhän tilanne taas palaudu kun olo normalisoituu. :)

Heippa foorumilaiset!

Meilläkin petipuuhia on ollu vähemmän. Nyt kyllä oon tässä viikon ajan huomannut, että nään aika usein seksiunia just ennen ku herään ja sit tekee niin pirusti mieli :rolleyes: mieskin on jo siihen asiaan kiinnittänyt huomiota ja tietää, että usein ku oon saanu nukkua rauhassa ja ei oo kiire mihinkään niin jotain saattaa makuuhuoneessa tapahtua :happy: nyt tänään oon rv 12+3 :rolleyes:

Täälläkään ei mitään kiinnostusta seksiin pahan olon ja väsymyksen ansiosta. Ehkä sitten ekan kolmanneksen jälkeen taas :)

Palelee, oksettaa, kaikki ruoat etoo, kaikki haisee pahalle (mies erehty paistaan kananmunaa ja hyvä etten häätäny miestä talosta!), väsyttää, kramppaa..

Edellisessä raskaudessa ei ollut näin paha pahoinvointi ja hajuherkkyys, silloin lähinnä ällötti liha ja kahvi. Silloin himoitsin myös hirveesti tuoremehua. Nyt ei kyllä himota mikään ja aikalailla näkkärillä on eletty viimeiset viikot. Jospa tää parin viikon päästä helpottais, nyt siis 10+0.

Oon pitäny hiljais eloa täältä hetken kun tään viikkoa oon tehnyt muuttoa ja sairastanut flunssaa! oireet on hävinnyt ja olo on semmoinen että en ole raskaana. :o maanantaina neuvola. tänään rv10+0

Palelee, oksettaa, kaikki ruoat etoo, kaikki haisee pahalle (mies erehty paistaan kananmunaa ja hyvä etten häätäny miestä talosta!), väsyttää, kramppaa..

Edellisessä raskaudessa ei ollut näin paha pahoinvointi ja hajuherkkyys, silloin lähinnä ällötti liha ja kahvi. Silloin himoitsin myös hirveesti tuoremehua. Nyt ei kyllä himota mikään ja aikalailla näkkärillä on eletty viimeiset viikot. Jospa tää parin viikon päästä helpottais, nyt siis 10+0.

Tiedän just mistä puhut. Mua edelleen ällöttää kaikki ruuat ja niiden hajut (joitain harvoja poikkeuksia lukuunottamatta). Mut kun asiaa ajattelen, niin oisko aavistuksen helpottanut ihan viime päivinä.. tänään siis 12+3. Inhottavinta on kun pahoinvointi on päällä aamusta iltaa eikä siitä saa hetken rauhaa. Nyt ei enää ole yöpshoinvointia, onneksi!

Raskaushimoista ei tosiaan voi puhua, koska sellaisia ei ole. On vain ällöttäviä asioita ja asioita jotka saa alas. :(

Tsemppiä sulle!

Täällä yksi todella huonovointinen myös... koko ajan ois nälkä,mutta kaikki vain oksettaa... ylös ei ole tullut kertaakaan,mutta huono olo on läsnä heräämisestä nukkumaanmenoon asti. Päänsärkyä ollut harva se päivä. Tissien särky on vähän helpottanut. Mutta oon kuitenkin niin iloinen oireista kun silloinhan pieni voi hyvin ;) löysin dopplerinkin varastosta ja sydänäänet löytyi edellispäivänä heti <3 maanantaista np-ultraa odotellessa :)
Marsa ja pikkuruinen 12+3

Mä toivon, että en koe mun äidin kohtaloa.. se voi huonosti koko mun odotusajan ja oksensi viimeistä kertaa matkalla synnyttämään. :( Kysyin lääkäriltä ja sen mukaan tämä ei olis perinnöllistä, joten toivoa on. ;)

Mulla kans rintoja kutittaa inhottavasti.. Ja kävellessä alkaa vatsaa kutittamaan. Väsymystä on,mut ehkä jo vähän helpottanut. Pahaa oloa ei oikeastaan enää oo,paitsi iltaisin jos en oo syönyt kunnolla useampaan tuntiin. Ei okseta,mut pakko mennä sit aikaisin nukkumaan,se helpottaa. Maha on välillä tosi kipeä ja tuntuu nivusissa viiltoja. Pienellä kaikki hyvin,nyt viikkoja 13+3. Nyt on jo vähän alettu suunnittelemaan tulevia hankintoja ja ilolla ja innolla odotetaan ❤

Jannaliini toivotaan että oireet olis muuten helpottanu! :Heartpink

Täällä myös huonovointisuus vaivaa koko ajan, uutena juttuna herään yöllä kylkeä kääntäessä ja meinaa tulla oksu!
Väsyttää ihan älyttömästi, mut yöt on ihan tajuttoman levottomia!
Joten yöllä ei nukuta, päivällä ei nukuta( kiitos ihana neiti uhma-ulla, jutteli viimeyönäkin 03-05),
joten paha olo on taattu! :mad:

Marsa80 kans sama kohtalo! 24h kestokrapula...

Päivikki&Nuppu 10+5

Iltasin levottomat jalat vaivaa, en meinaa millään saada unta vaikka väsyttää ihan älyttömästi, täytyy vaan venytellä ja pyöritellä jalkoja koko ajan. Ärsyttävää!!

Mulla rv 13+2, viime päivinä ollut aika paljon närästystä mitä mulla ei yleensä ikinä oo, ja viikon aikana jonkin verran päänsärkyä. Väsyttää lähinnä iltaisin enää, huomaa et työt rasittaa vielä normaalia enemmän. Selkää särkee välillä kovasti mut työ varmasti pahentaa. Alavatsaa vihloo, kiristelee ja kuplii usein. Alkaa huomaamaan et vähän alavatsa pyöristyy. :) Hiukset mulla alkanut näyttää rasvaisemmilta ja kasvoissa pientä hormoninäppyä nyt enemmän.

Takaisin