Oireet

Mistä asti olet saanut koti-dopplerilla äänet kuulumaan?

Viikko sitten, eli 10+1. 10+3 kuului jo selkeästi ja tänään 11+1 tarvitsi enää pari minuuttia etsiä ja jo kuului :) 9+6 ei löytynyt vielä.

Muokattu viimeksi:
Tollanen doppler ois kyl kova sana, koska tottakai mua pelottaa, ettei kaikki oo kunnossa, koska oireet on vähentyneet. Mulla nyt 10+3 ja niin pahoinvointi kuin rintojen kipeyskin ovat helpottaneet. No, se toki voi olla ihan normaaliakin, mutta mä oon hermoheikko tietenki.....

Suun kuivumista ja janon tunnetta on kyl ollut myös mulla koko ajan.

Kärsiikö joku muukin yliherkistyneestä hajuaistista...? Todella rasittavaa niin itselle kuin koko muulle perheellekin... :(

Täällä hajuaisti herkistynyt! vessassa haistan koko ajan kusen, pesen ja hinkkaan wc:tä nyt ihan koko ajan. ja kissan huussi haisoo minun nenään, mut ei muiden.

Jep! Just kävin oksentamassa vessassa ko tiskikoneen likaset tiskit haisi niiin pahalle :S

Ruoan haju mua ei vielä kuvota mut melkeinpä kaikki muu siitäkin edestä! Meillä on koiria yök, vaippaikäinen yök ja lähes kaikki hajusteet pesuaineista lähtien yök yök... Edellisessä raskaudessa herkistyi omolle niin etten siedä sen hajua edes lähellä olevassa ihmisessä...

Joo ton nenän vois irrottaa raskausajaks kokonaan :( pahinta on viinan haju (jos joku ottanu ja satut hengailee semmosen kaa) ja liha (raaka)+ tiskikone ja roskis, yök!

Mua kuvottaa tiskaamisesta tuleva haju ja joidenkin ruokien tuoksut, sit myös jos on syömisestä kauan aikaa niin vielä herkemmin kaikki :wtf:

Pahoinvointia mulla on edelleen ja tulee kun yöstä.. tänäänkin nousin autosta ja olin menossa kauppaan ja ihan yhtäkkiä tuli huono olo. Oli pakko käydä vessassa oksentamassa ja sit helpotti:shy:

Täällä kans yks vainukoira, jonka nenään kaikki haisee!
Tosi raivostuttavaa ja nyt kuvottaa siis kaikki hajut ja pelkkä ajatuskin jostain pahasta hajusta kuvottaa! :mad:
Täällä lisäoireena ruoan haju saa kyökkimään,
tänään on kyl kyökittäny ihan eniten!!!!

Hyi hitto eniten kaameelle haisee esikoisen ripu-kakka, niin kuin neiti itte asian ilmasee! Tekee vikoja poskihampaita ja vatta koko ajan kuralla...
Ja toinen on siis pesuhuoneen lattiakaivo, jonka joudun pesee päivittäin kun se vaan haisee ja haisee...

Täst tulis kyl loputon lista, jos tätä jatkas, kun koko ajan vaan kuvottaa ihan sikana! :hungover: :sour: :wacky:

Päivikki&Nuppu 8+5

Hahaa, täällä on kans kärvistelty hajujen kanssa. Sohva haisee, koira haisee, tiskit haisee, pesuaineet haisee,pyykit haisee,wc-pönttö haisee,kissa haisee. Koira ei ole vielä sisäsiisti ja joutuu haisteleen sen pissapapereita jokapäivä.. Monta päivää oon valittanut perheelle että ettekö te haista miten täällä haisee, miten te pystytte olemaan! Mies kattonu monttu auki.. :D

Hassua lukea teidän hajuherkkyydestä, mulla sitten taas mikään muu kuin kuivunut maito rätissä muutama viikko sitten aiheutti pahanolon, mut muut hajut ei oo häirinny... jännää miten voi olla niin erilaisia nää raskaudet. :)

Hajuherkkyyttä on täälläkin. Alkuun huomasin sen töissä kun kakkavaippoja joutuu koko ajan vaihtaa että ne haisi voimakkaalta ja tosi herkästi tunnisti jos jollain vaipassa jotain oli. Roskiksen haju oli seuraava, sitten koira ja viemäri, mies ei näitä huomaa ollenkaan. Ite huomaan hajuherkkyyden hyvin koska mulla ei normaalisti sellaista oo ollenkaan eikä mitkään eritteet tai muut oo koskaan tehny pahaa. Nytkään ei hajut okseta mut monet asiat tuntuu haisevan tosi voimakkaalta ja niitä voi olla vaikee pitkään sietää.

Täälläkin löytyy hajuherkkyys ja lisäksi kokopäiväinen pahoinvointi, sama oli ensimmäisen raskauden aikana. Voimat olemattomat ja jaksaa pitää koska kotona 7kk esikoisen kanssa! Kauanko teillä kestänyt pahoinvointi aiemmissa raskauksissa? Itse muistelen olon helpottuneen siinä 4kk jälkeen, toivottavasti! [emoji28]

Täälläkin löytyy hajuherkkyys ja lisäksi kokopäiväinen pahoinvointi, sama oli ensimmäisen raskauden aikana. Voimat olemattomat ja jaksaa pitää koska kotona 7kk esikoisen kanssa! Kauanko teillä kestänyt pahoinvointi aiemmissa raskauksissa? Itse muistelen olon helpottuneen siinä 4kk jälkeen, toivottavasti! [emoji28]

Mulla kesti rv20 saakka ja sit alko närästää jost tuli huono olo. Nyt ei oo ees ollu sellast pahoinvointii ku sillo. Oksentelin esikoisest päivittäin. Nyt vaa yököttää välil iltasin ja väsymys pahin oire...

Mulla kesti rv20 saakka ja sit alko närästää jost tuli huono olo. Nyt ei oo ees ollu sellast pahoinvointii ku sillo. Oksentelin esikoisest päivittäin. Nyt vaa yököttää välil iltasin ja väsymys pahin oire...

Ainiin! Olin jo unohtanut tuon närästyksen.. Sehän se sieltä varmaan jossain vaiheessa tulee! Huh!

Avasin tänään vaipparoskiksen, SUURI virhe!
Aiheutti jäätävää huutamista ja Pirjo kurkkas pihalle...

Päivikki&Nuppu 8+6

Onko teillä ollut univaikeuksia? En saanut viime yönä nukuttua yhtään hyvin koko ajan kuuma, jano, pissahätä, huono asento... Ja nyt särkee selkään ihan hulluna ja jokainen asento on inhottava. Toivottavasti ei ole mikään pissatulehdus nyt ja selkä sen takia kipeytynyt :(

Rv 10

Minulla alkoi etova olo kaksi viikkoa sitten rv 6:lla. Tänään oksensin ensimmäistä kertaa :| Ei vaan voinut enää pidättää. Kaikki ruoka kuvottaa, joten koko ajan on nälkä kun mikään ei mene alas. Hajut ällöttää (ihan kaikki). Pahoinvointi on pahimmillaan aamu- ja iltapäivällä mutta sitä on myös illalla.

Mulla on univaikeuksia. Eniten nukkumista häiritsee paha olo ja toiseksi nenän tukkoisuus. Herään aina aamuyöstä neljän-viiden aikaan vessaan ja siinä iskee paha olo. Pakko käydä syömässä jotain ja sit oonki ihan hereillä. Herään myös usein siihen et suu on rutikuiva kun nukun suu auki, koska nenä on etenkin aamuyöstä ihan tukossa.

Rv 10+6

Takaisin