Mulla lähti kohtutuntemukset melkein kokonaan noin viikoksi. Sitten viime yönä heräsin vihlovaan tunteeseen. Säikähdin, vaikka se oli tuttu tuntemus. Valvoin noin tunnin, mutta tuntemus loppui ja nukahdin taas. Se myös helpotti kun vessassa käydessä ei näkynyt verta tai mitään. Mun on nyt täytynyt käydä yöllä pissalla 2-3 kertaa. Edelleen on kuvottavaa oloa, mutta oksentanut en ole vielä kertaakaan. Väsymystä on yhä, mutta se on ehkä hiukan vähentynyt. Tänään 8+6.
Mun mystinen rintavaivani ei ole vieläkään selvinnyt. Mun oikean rinnan alapuoli ja jossain määrin vasenkin on ollut punertava ja turvonnut jo yli viikon. Kävin viime maanantaina terveyskeskuksessa, missä ensin hoitaja ja sitten kaksi lääkäriä ihmetteli sitä. Eivät keksineet mitään syytä siihen. Keskiviikkona olin ultrassa, jossa rinnat tutkittiin. Ei löytynyt sieltäkään mitään syytä. Vasemmasta rinnasta löytyi hyvänlaatuinen kysta, josta otettiin saman tien koepala. Pelkään neuloja, mutta se ei onneksi sattunut yhtään kun oli puudutus. Muutenkin hoitaja ja lääkäri olivat tosi mukavia ja saivat munkin olon paremmaksi. Lääkäri määräsi varmuuden vuoksi antibioottikuurin, koska rinta oli sen verran lämmin, vaikka tulehdusarvo oli normaali. Kuuri on kestänyt nyt yli viisi päivää enkä ole huomannut mitään muutosta. Olen kuitenkin aika rauhallinen, koska ultrassa ei löytynyt mitään huolestuttavaa.