Oireet

Onkohan Täällä ketään kohtalotoveria jolla olisi nenä tukossa? Varsinkin illalla ja yöllä suu ihan kuiva kun nenän limakalvot niin turvoksissa.. sitten aamulla herää ja osin myös sen takia että limaa niin paljon nielussa, alkaa oksettaa.. aamuisin kaonkin tota limaa pöntön ääressä pois :D

Täällä on myös nenä tukossa. Ja suu aamuisin rutikuiva.

Rintojen arkuus on muuten vähentynyt täällä. Alussa teki vielä kipeetä kääntyä kyljeltä toiselle.

Mulla on kans ollu limaa kurkussa aamuisin, tullu yökittyä aamulla varsinkin viime päivät. Koko raskauden on ollu aamuisin nuhaoireita mut voi liittyy muuhunkin.

Mulla väheni kans suunnilleen rv 8 rintojen arkuus, nyt on enää nännit arat ja rintoja kiristelee ja tuntuu painavilta jos enemmän koskee.

Tässä kanssa herätessäni pohdin, että onko muilla tätä kuivuutta päässä aamuisin? Suu aivan kuiva, nenän limakalvot huutavat kuivuutta ja silmätkin kuivat... limaa ei kyllä täällä tule... mutta ilmeisesti ihan normaalia.
Suunnittelin jo ilmankostuttimen käyttöönottoa niin että se puhaltaa suoraan naamaan kosteutta kokoyön. :D

Muurahainen ja pikkuinen 8+3

Täälläkin suuta ja silmiä kuivaa aamuisin, ja monena päivänä särkenyt päätä. Olen tyytyväinen edes näihin pieniin oireisiin.

Ihanaa kun oon saanut nukuttua pidempään, enkä enää herää 4-5 maissa vessahätään. Mutta kylläpä kestää kauan tämä flunssa/nuha... Eilen huomasin myös ettei parane juosta bussipysäkille. Vatsalihakset (pitkittäiset) alkoi särkeä juostessa :confused: 8+0

Mulla alkoi oirehtiminen toissapäivänä. Onko jollain muulla oireet tulleet vasta nyt seiska viikolla?
Päänsärky, tissijomot, limaa aamuisin, kohtua pakottaa samoin nivusia. Mulla on odotettavissa kovia kipuja kun kohtu lähtee kovempaan kasvuun. Leikkauksista jäänyt kiinnikkeitä. Ne sit kinnaa vastaan. Välillä lorahtelee valkovuotoa. Muutama viikko ja näkee onko vatsassa elämää.

mulla kans kohtu tai koko lantio välii pakottaa ja nivusii vuoron perää. oon ku nukkuneen rukous kokoaika..mutten yrjöö..

Musta tuntuu et pahoinvointi on tehnyt uuden tulemisen. Ei se oo poissa ollut mut aina välillä on ollut hyviä hetkiä. Nyt viimeiset kolme päivää taas oon pidätellyt oksennusta aamusta iltaan.

Huomaa et kun on pahoinvointia niin lakkaa kiinnittämästä huomiota muihin oireisiin. Vatsa sais tulla jo!

Muokattu viimeksi:
Mulla on nyt kyllä tainnut hävitä pahoinvointi kokonaan..ei oo moneen päivään ollut. Jes! Viiltäviä kipuja alavatsalla tuntuu aina kun tekee äkkinäisiä liikkeitä tai kävelee/seisoo pitkään. Huomenna alkaa RV 10. :)

Täällä on yököttävää oloa lähinnä iltaisin.. aamuöisin alkaa sitten maha/selkäkivut kunnes saa aamupalan syötyä ja vähän liikuttua. Muuten mennyt nyt aika mukavasti eikä ole enää ihan niin järkyttävä väsymys. (vaikka illat meneeki vaan töllöä vahdatessa kun ärsyttää niin tuo pimeys..)
Tänään tuliki täyteen 8+0 :)

huh kyllä huomaa työpäivän jälkeen et selkä ihan loppu jne..mullakin mango noita samoja kuin sulla. ja huomaan saman kuin aiemmin että alavatsaa on alkanut kutittaa : )

Pahoittelut huonoista uutisista! :sad010

Mulla on aamuisin ja välillä koko päivän kestävää nenän tukkoisuutta ja aivasteluja ihan hulluna. Kirkas vesi valuu nenästä ja aivastuttaa ja silti on samalla kuivana koko pää.

Pahoinvointi on tosiaan ihan kadonnut, kestän jopa useamman tunnin nälkää taas, ja töissä voi olla normaalisti sen suhteen, tietää ettei mene koko päivä ihan piloille yökkiessä.

Mulla on ollu migreeni pitkästä aikaa kahden päivän mittasena kohtauksena, ainoat päivät jotka olen tarvinut olla pois töistä. Mitään järkyttävää väsymystä ei oo ollu, tai sitten en myönnä sitä, urheilu ei oikein maistu ja sellanen entinen virkeys on poissa. Marmatin viimeaikoina, että mun aivojen tilalle on kasvanu tissit.

Töissä monet tietää, työn luonne on sellainen, että pakko on kertoa. Välillä hävettää, että unohtelen ihan perusasioita, vaikka yleensä olenkin skarppi töissäni. Myös mun ärsytyskynnys on laskenut ja moni pikkuasia pännii.:finger::angelic::grin

Ihana kun on lunta! :grin

Mäki oon jotenki kauheen tietonen koko ajan mun kohdusta :D eilen olin konsertissa jossa jouduin seisomaan neljä tuntia ja varsinkin sen jälkeen nivuset ja kohdunseutu tuntu aralta ja väsyneeltä. Väsytti kyllä muutenki, lähdin kotiin pari tuntia ennen ku koko konsertti edes loppui :D

Mulla on kans aivastelu lisääntynyt tän raskauden aikana. Aivastelen muutenkin helposti mut nyt jotenki viel herkemmin aivastuttaa. Pahoinvointi on oikeestaan kadonnut kokonaan ja muutenkin on suht hyvä olo koko ajan. Nälkä on tullut takasin mut ei tee mitään ruokaa oikeestaan silitkään mieli, kyllä mä pystyn syömään normaalisti mut ei oo mielitekoja.Tissien arkuus on helpottanut ja tuntuu et vatsan turvotuskin vähän tasaantunut. Mua nippailee/vihloo välillä jostain tuolta alakerrasta, ehkä jotain kohdun kasvukipuja tms. Kyl vähän huolettaa tää ku oireet helpottanut et onko se tyyppi siellä vielä matkassa. Toivotaan parasta :)

Mulla on kans aivastelu lisääntynyt tän raskauden aikana. Aivastelen muutenkin helposti mut nyt jotenki viel herkemmin aivastuttaa. Pahoinvointi on oikeestaan kadonnut kokonaan ja muutenkin on suht hyvä olo koko ajan. Nälkä on tullut takasin mut ei tee mitään ruokaa oikeestaan silitkään mieli, kyllä mä pystyn syömään normaalisti mut ei oo mielitekoja.Tissien arkuus on helpottanut ja tuntuu et vatsan turvotuskin vähän tasaantunut. Mua nippailee/vihloo välillä jostain tuolta alakerrasta, ehkä jotain kohdun kasvukipuja tms. Kyl vähän huolettaa tää ku oireet helpottanut et onko se tyyppi siellä vielä matkassa. Toivotaan parasta :)

Mulla on ehkä parisen viikkoa lieventyny oireet. Huono olo harvemmin, enää ei koko iltaa tarvii maata peiton alla kun jaksaa jo vähän paremmin, rinnatkaan ei niin arat enää. Selkäkivutki vähän laantunu, niitä plussasta asti oli vahvana. Ei kans ihan niin turvottele ku alkuun mut kohtu tuntuu alavatsalla kun kokeilee. Alavatsan vihlomiset ja kiristelyt tuntuu kyl vahvoina. Mulla kotona doppler, sikiön sykkeet kuuluu vahvana et eiköhän oireiden lieveneminen vaan kuulu asiaan.

Rv 11+1.

Mulla on ehkä parisen viikkoa lieventyny oireet. Huono olo harvemmin, enää ei koko iltaa tarvii maata peiton alla kun jaksaa jo vähän paremmin, rinnatkaan ei niin arat enää. Selkäkivutki vähän laantunu, niitä plussasta asti oli vahvana. Ei kans ihan niin turvottele ku alkuun mut kohtu tuntuu alavatsalla kun kokeilee. Alavatsan vihlomiset ja kiristelyt tuntuu kyl vahvoina. Mulla kotona doppler, sikiön sykkeet kuuluu vahvana et eiköhän oireiden lieveneminen vaan kuulu asiaan.

Rv 11+1.

Mistä asti olet saanut koti-dopplerilla äänet kuulumaan?

Takaisin