Oireet

Pahoinvointi on ollut nyt niin voimakasta että jouduin tiputukseen sairaalaan. Eka pussi nyt tiputettiin ja olo alkaa paranemaan. Ei ihan sellainen alku raskaudelle mitä toivoin...:dead:

Neitalle voimahalaus! :Heartpink
Marshmallow toivottavasti olosi alkaa kohentua ja raskaus etenisi lepposemmissa merkeissä!

Täällä uutena oireena tullut jäätävät repäsykivut.

Päivikki&Nuppu 7+2

Täällä oireiden laimeneminen tiesi sitten huonoa. Kehitys loppunut 7+ eikä sydänääniä löytynyt. Nyt pitäisi olla 9+2. Maanantaina lääkkeellinen tyhjennys kun ei kohtu tajua pukata ulos. Toiveikkaana katson tulevaan. Kyllä tästäkin selvitään. Tsemppiä teille muille oikein paljon!

Voimia <3

Pahoinvointi on ollut nyt niin voimakasta että jouduin tiputukseen sairaalaan. Eka pussi nyt tiputettiin ja olo alkaa paranemaan. Ei ihan sellainen alku raskaudelle mitä toivoin...:dead:

Tsemppiä, harmi ku menny noi rajuks, ei toivo kellekään :(

Minulla alko tiistai-iltana yhtäkkiä verenvuoto niin kovana, että päällyshousutkin olivat sekunnissa ihan veriset ja pyttyyn lorisi vielä.
Soitin itku kurkussa päivystykseen, jossa sitten sanottiinkin, että tule heti, niin gyne voi katsoa sinut.
Mahakipua ei ollut mut vuoto jatkui parisen tuntia ja olinkin ihan varma että tää oli sitten tässä. Päästiin päivystyksen kautta suoraan äitipolille, jossa sitten tehtiin ultra ja kaikki oli hyvin, pieni sydän sykki hurjaa vauhtia ♡
Gyne epäili hematoomaa tai kaksoisraskautta joista toinen olisi mennyt kesken. Varmaksi ei voi tietää, ens viikon perjantaina menen tarkastukseen vielä.
Pelottaa kyllä ihan hirveesti, että jaksaako se sydän sykkiä siellä edelleenkin.
Viikot pieneni kahdeksalla päivällä, tällä hetkellä 6+6.

Minulla alko tiistai-iltana yhtäkkiä verenvuoto niin kovana, että päällyshousutkin olivat sekunnissa ihan veriset ja pyttyyn lorisi vielä.
Soitin itku kurkussa päivystykseen, jossa sitten sanottiinkin, että tule heti, niin gyne voi katsoa sinut.
Mahakipua ei ollut mut vuoto jatkui parisen tuntia ja olinkin ihan varma että tää oli sitten tässä. Päästiin päivystyksen kautta suoraan äitipolille, jossa sitten tehtiin ultra ja kaikki oli hyvin, pieni sydän sykki hurjaa vauhtia ♡
Gyne epäili hematoomaa tai kaksoisraskautta joista toinen olisi mennyt kesken. Varmaksi ei voi tietää, ens viikon perjantaina menen tarkastukseen vielä.
Pelottaa kyllä ihan hirveesti, että jaksaako se sydän sykkiä siellä edelleenkin.
Viikot pieneni kahdeksalla päivällä, tällä hetkellä 6+6.

Hui! Varmasti säikäytti! *halaus* Onneks oli pieni vielä matkassa <3

Marshmallow, hui onpas sielä rajua pahoinvointia kun tippaan oot joutunu! Toivottavasti olo helpottaa!. :)

Täällä loppu nyt kahvin juonti. Hyi! Kaveri tuli kylään kahville ja miula meinas tulla oksennus kahvista nieleskelin vaan alas ettei kaveri tajua. Hyi olkoon nyt vaan oksettaa..

Mulla on pahoinvointi vähö pahempi kun en saanut viime yönä nukutuksi. Ens yönä on onneks miehen vuoro valvoa x)

Nyt on parina päivänä iskenyt aivan hirveä turvotus, kaikki housut puristaa ja iltaisin on mahassa todella paha olo. Muutoin oireet on edelleen melko olemattomat, rinnat aristaa ja siinä se sitten onkin. Vähän pelottaa onko kaikki hyvin, kun näin vähä oireista on ollut koko ajan. Onneksi tänään ultrassa kaikki oli hyvin, mutta silti hieman epävarma olo.

Mulla on ollut kans viikon verran tuota et iltapäivällä alkaa housut kiristää vyötäröstä ja iltaisin on usein mahassa semmonen kireä paineen tunne ja välillä vihloo. Kohtu alkanut selkeesti tuntua. Mammahousut pakko ottaa pian käyttöön. Rv 9+6.

Uusi plussaaja täällä :) Rv 6+1 vissiin menossa, laskurin mukaan la 29.6, voi olla, että siirtyy, että sitten heinäkuisiin... Oireita ei oikeestaan muita kuin jäätävä iltaturvotus, ja kipeät tissit... :angelic:

Tervetuloa Talvenlapsi :)

Kattelin kans tänään omaa mahaa työpaikan pukuhuoneessa. Alkaa olee siellä aika hankala peittelemään pian jos turvotukset on tämmösiä :S työvaatteet onneks peittää vielä pitkäänkin :)

Pissattaa, nälättää, turvottaa, närästää, etoo, väsyttää.. Ja sama kaava uudestaan  :wtf: onneksi kaikki tapahtuu silleen medium-tasolla, ettei tarvii wc-pöntön vieressä päivystää :joyful: Siedettävää, mutta selkeää oireilua siltikki..

Tsemppiä muillekin oireiluun! :)

Tervetuloa Talvenlapsi :)

Kattelin kans tänään omaa mahaa työpaikan pukuhuoneessa. Alkaa olee siellä aika hankala peittelemään pian jos turvotukset on tämmösiä :S työvaatteet onneks peittää vielä pitkäänkin :)

Onneks massaa vähän ylimääräistä omasta takaa, niin muut ei oikeastaan huomaa...:angelic: Itte sen vaan huomaa:wink

Fiona G., mulla oli jokin viikko sitten samanlaista kipua kuin säkin kuvailit. Mun mielestä siinä on kyse lonkankoukistajan kivusta, mulla helpotti se kun venyttelin...

Päivitystä oireisiin, nyt 6+3 ja nivuset ja rinnat on tulessa, huono-olo tulee aaltoillen... Mutta muuten ihan hyvä olo :)

Hui. Mulla palasi pahoinvointi yhtäkkiä pahempana kuin aikaisemmin ja eilen hampaiden pesun jälkeen oksensin ensimmäistä kertaa koko raskauden aikana.. :hungover: Noh, tulipahan sekin koettua! Tänään 10+3

Olen uusi palstalla. Mulla on nyt 9+4 ja oksensin viikot 7-9 joka päivä monta kertaa, ja huono olo on päällä aamusta iltaan.

Nyt on ollut välissä hyviä päiviä mut tänään on taas kurja olo. Eli pientä helpotusta ajoittain, mutta ikinä ei voi tietää etukäteen mitä tulossa. [emoji2]

Muita oireita ei juuri ole. Tai sitten en kiinnitä niihin pahoinvoinnin takia juuri huomiota..

Mua pelottaa koska oksentaminen alkaa. Pelkään sitä joka päivä.voiko käydä hyvä säkä ja olla iha erilainen raskaus? Viimeks olin tähän mennessä oksentanu kaks viikkoo.

8+2

Takaisin