Oireet

Hyvä Jemppuli, että pääset ultraan.[emoji106]

Mulla ei ollut mitään kipuja silloin kun viime raskaudesta oli verenvuotoa. Ja se tosiaan loppui siihen päivään kun lääkäri kertoi ultrassa kaiken olevan hyvin. Naisten kehot ovat ihmeellisiä... varsinkin meillä odottajilla...[emoji85][emoji85]

Kyselisin, että onko kenelläkään ollu noista raskausvitamiineista mitään pahoinvointia/kuvotusta tai muuta?

Pohdin tässä vaan, että voiko mun pahoinvointi olla niin satunnaista, että ihan yhtäkkiä tulee huono olo ja kakominen alkaa. Joskus se johtaa myös oksennukseen. Sen takia kysyn tätä, kun mietin että voisko olla yhteyttä sillä vitamiinipillerillä ja huonolla ololla? Just ostin apteekista kokeiluun minisun monivitamiini maman ja sen aikana 2 kertaa on vähän ajan päästä ottamisesta tullu huono olo. Ei siis joka kerta tuu huonoa oloa o_O ja pahoinvointia on myös aamuisin ihan muutenki vaan :rolleyes:

Kyselisin, että onko kenelläkään ollu noista raskausvitamiineista mitään pahoinvointia/kuvotusta tai muuta?

Pohdin tässä vaan, että voiko mun pahoinvointi olla niin satunnaista, että ihan yhtäkkiä tulee huono olo ja kakominen alkaa. Joskus se johtaa myös oksennukseen. Sen takia kysyn tätä, kun mietin että voisko olla yhteyttä sillä vitamiinipillerillä ja huonolla ololla? Just ostin apteekista kokeiluun minisun monivitamiini maman ja sen aikana 2 kertaa on vähän ajan päästä ottamisesta tullu huono olo. Ei siis joka kerta tuu huonoa oloa o_O ja pahoinvointia on myös aamuisin ihan muutenki vaan :rolleyes:

Joo niissä mama vitamiineis ainaki on joku mikä on tehny monella pahoinvointia! Ja mä en pysty syömään niitä. Käytin sit ne imetyksen aikana

Mulla tuli kans viime raskaudessa siitä mamasta huono olo alkuun mut sit se loppu ko jatkoin sitleesti käyttöä. Nyt en oo viel ees hommannu vitamiineja :D Varmaan pitäs :D

Pahoinvointi, armoton väsy ja menkkamainen mahakipu rantautui tänne ihan urakalla tänään. :depressed:
6+5

Minulla nyt 9+4 ja tänään taas menkkamainen nippailu alkoi. Olin pari päivää ihan kauhuissaan kun ei ollut mitään oireita ja kuvotuskin kadonnut. Kai täytyy olla vaan ja nauttia

Mulla tulee vitamiineista kamalan paha olo jos otan vähänkin tyhjään mahaan. Näin on ollut jo ennen raskautta.

Onko kellään muulla ollut vatsa sekasin?? Mulla alkoi eilen ripulointi ja jatkuu näemmä edelleenki. :( Rv 6+4

Pienityyppi, mulla ei ainakaan mama vitamiinit ole aiheuttanut mitään. Tosin olen niitä syönyt jo melkein vuoden. :)

Mimmi, mä heräsin viimeyönä kauheaan vatsakipuun ja maha pulputti, kauhea ripulikohtaus iski keskellä yötä, mahaa vihloi ihan älyttömästi. Sen jälkeen en ole ripuloinut. Tsemppiä sinne!

Täällä alkoi eilen kakominen, aamulla aamupuurot meinas tulla ulos ja illalla haiston jotain kamalaa nenälläni, siitä se kakominen sitten alkoi. Oksennusta ei tullu kuitenkaan, vaikka siltä kuulosti.

Muurahainen ja pikkuinen 7+4

Pahoinvointia täälläkin.. Pakko vaan jaksaa töissä ja muutenkin puuhailla. Syöminen on ainoa asia mikä autaa huonoon oloon, silti mitään ei tee mieli.. Kamala turvotus vatsassa ja näytän että olisin jo paljon pidemmälläkin :'D nyt RV 6+4.. eilen kävin 8km lenkillä ja olin ihan loppu (hyvällä tavalla), kyllä uni maistui!

Tänään poks rv 10+0 puuh, viime yönä en saanu unta ku koski nivusiin ja alavattaan. Lisäks tuntuu et yököttää taas enemmän :(

Kauhea väsymys iski aamulla, vaikka heräsin pitkästä aikaa kellon soittoon. Pitäis gradu jaksaa vääntää loppuun (kuukauden homma ainakin), huoh, ehkä sitten vaakatasossa, sängyllä maaten jos ei muuten ;) Nyt muutaman päivän ollut flunssassa, onneksi kuumetta ei ole ollut. Nuhaa ja tukkoisuutta vaan. D-vitamiinia pyrkinyt ottamaan isompaa annosta, se kun voi lyhentää flunssan kestoa. Tänään 7+1 kai (varhaisultrassa raskaus ei ollutkaan niin pitkällä kun olin itse arvioinut).

Muokattu viimeksi:
Täällä oireiden laimeneminen tiesi sitten huonoa. Kehitys loppunut 7+ eikä sydänääniä löytynyt. Nyt pitäisi olla 9+2. Maanantaina lääkkeellinen tyhjennys kun ei kohtu tajua pukata ulos. Toiveikkaana katson tulevaan. Kyllä tästäkin selvitään. Tsemppiä teille muille oikein paljon!

Halaus neitalle!

En tiiä kuvittelenko vai oisko täälläkin oireet hävinneet tai laimentuneet eilisen epäselvän varhaisultran jälkeen, jossa siis ei sykettä löytynyt (vielä). Ainakaan ei huono olo ole ollut, alavatsaa jomottelee kyllä vieläkin. Huoh, oiskohan täällä sellaista "Raskaana vai ei" -ketjua, menisin sinne höpöttelemään seuraavaks 2 viikoks!

Takaisin