Oireet

Menkkamainen jomotus kanssa vaivailee välillä, mut keltahormooni tai kohdunkasvya niin olin laittanut edellisestä raskaudesta päikkyyn.

Muuten verenvudosta tuli mieleen jos.lohduttaa että mul oli menkat edellistä ekat 3kk.

Heipsan, verenvuoto ei ole jatkunut eikä kipuja ole ollut! Raskausoireet jatkuneet ja kuvottava olo tuli takaisin. Toivottavasti oli vain jotain harmitonta vuotoa! En nyt käynyt missään tarkastuksessa soitin neuvolapuhelimeen jossa sanoivat, että ei tarvitse huolestua jos on vähäistä eikä ole kipuja. Äitini kertoi myös, että hänelläkin tuli menkat ensimmäiset 3kk :D

Mä oon hyvin oireeton. Välillä vähän kohdunseudulta nippailee. Alavatsa kovettuu ja paineentunnetta on joka päivä. Tulee ja menee. Pahoinvointia ei ole. Mulla on kahdesta edellisestä ollut vasta rv9 ihan pikkasen kuvotusta mutta tosi vähän. Olen ollut aina suht oireeton alkuraskauden.

Voi siskot auttakaaaa! Mulla alko eilen nyt sit ihan pieni tuhruttelu. Illalla tuli pyyhkiessä vaan paperiin ruskeaa tuhrua. Yöllä myös. Aamulla jatkunut ja äsken tuli sellainen valkovuodon ja ruskean tuhrun yhdistelmä. Sitä nyt varsinkin säikähdin!! Yritän nyt järjellä ajatella että ei tässä mitään hätää mutta kyllä se nyt vaan säikäyttää. Miten teillä muilla kellä tuhrua tullut? En jaksa selailla viestejä taaksepäin. Mulla siis ei kipuja ollenkaan. Ja tuhru ei tule pikkuhousuihin asti edes. Itse epäilen, että johtuisi perjantaina sisäkautta tehdystä ultrauksesta. Ja voisiko olla vanhaa verta kun on ruskeaa. Rv 6+1.

Voi tulla vieläkin tuhrua. Mulla otettiin papa 7+6 ja muutaman päivän ajan tuli vielä tuhruvuotoa. En olisi huolissaan :)

Voi siskot auttakaaaa! Mulla alko eilen nyt sit ihan pieni tuhruttelu. Illalla tuli pyyhkiessä vaan paperiin ruskeaa tuhrua. Yöllä myös. Aamulla jatkunut ja äsken tuli sellainen valkovuodon ja ruskean tuhrun yhdistelmä. Sitä nyt varsinkin säikähdin!! Yritän nyt järjellä ajatella että ei tässä mitään hätää mutta kyllä se nyt vaan säikäyttää. Miten teillä muilla kellä tuhrua tullut? En jaksa selailla viestejä taaksepäin. Mulla siis ei kipuja ollenkaan. Ja tuhru ei tule pikkuhousuihin asti edes. Itse epäilen, että johtuisi perjantaina sisäkautta tehdystä ultrauksesta. Ja voisiko olla vanhaa verta kun on ruskeaa. Rv 6+1.
Mulla oli ihan vastaavaa ekassa raskaudessa. Terve taapero täällä nyt touhuilee. :)

Täällä tullut tuota ruskeaa tuhrua aina plussauksesta saakka, eli nyt reilun kolme viikkoa. Joskus ollut vähän kirkkaampaa ja joskus runsaampaa, mutta pääasiassa sen on huomannut vaan pyyhkiessä. Ultrassa kaikki on ollut kuitenkin hyvin ja lääkärit sanoi että johtuisi vaan kohdun kasvusta.

Muokattu viimeksi:
Hyi pahin painajainen toteutui äsken kun oksensin töissä... Olen siis kaupassa töissä ja kauppa aukesi muutaman minuutin myöhässä tämän äkillisen oksennussession myötä... Kauheaa tekisi mieli lähteä vaan kotiin mutta en uskalla soittaa pomolle. Luulee varmaan että olen krapulassa näin sunnuntaina...

Oon huomannut et mulla helposti alavatsa ja -selkä jomottelee jos joudun pitkiä aikoja istuu suorassa kovalla tuolilla. Joskus jomotus menee reisiin asti. Alavatsaa kans kiristelee joskus iltaisin ja vihlomista ollu nyt enemmän, kohtu kai kasvaa. Pissahätä vähintään kerran tunnissa ja tuntuu kovemmin kuin normaalisti, selkeästi kohtu painaa rakkoa. Öisin parin tunnin välein pissahätä herättää. Väsymys on edelleen aika voimakas, alkuillat jaksaa hiukan enemmän touhuta mut joka ilta parin viikon ajan oon sohvalle nukahtanut puoli kympiltä viimeistään. Paljon jos liikkuu ja touhuaa niin kropassa tuntuu. Rinnat on vähemmän arat, välillä vaan nännit enää ja etova olo vähän helpottaa. Tänään rv 9+1.

Mulla tänään tuli seksin jälkeen pyyhkiessä kirkasta verta :( pelästyin tosi paljon ja itkuhan siinä tuli..:sad001 sen jälkee ei oo mitään pyyhkiessä tullu ja ei oo erityisemmin kipuja kaa.. mitä nyt niitä kohdun kasvukipuja kun se pieni itelleen tekee tilaa :) samoilta tuntuu siis kivut kun tässä aiemminkin. Tänään rv 9+1 ja pelottaa edelleen kovin :sorry: varhaisultrassa kaikki hyvin rv 8+3.. pohdin ja googletin että oisko limakalvot ollu kuivat ja ehkä menny rikki? Nyt en seksiä uskalla enää harrastaa.. :sad001

Kamalia nämä liitoskivut, tai ainakin luulen tämän olevan niitä. Aamusta alkanen vihlonut vasemman pakaran yläosaan ja siitä kipu säteillyt rangan alaosaan ja häntäluun seutuun. Liikkuminen on vaikeutunut koko päivän ja nyt ei meinaa päästä istumaan tai istumasta liikkeelle. Mielenkiinnolla odotan miten pahaksi tää vielä muuttuu.

Mulla tänään tuli seksin jälkeen pyyhkiessä kirkasta verta :( pelästyin tosi paljon ja itkuhan siinä tuli..:sad001 sen jälkee ei oo mitään pyyhkiessä tullu ja ei oo erityisemmin kipuja kaa.. mitä nyt niitä kohdun kasvukipuja kun se pieni itelleen tekee tilaa :) samoilta tuntuu siis kivut kun tässä aiemminkin. Tänään rv 9+1 ja pelottaa edelleen kovin :sorry: varhaisultrassa kaikki hyvin rv 8+3.. pohdin ja googletin että oisko limakalvot ollu kuivat ja ehkä menny rikki? Nyt en seksiä uskalla enää harrastaa.. :sad001

Hei mullakin tuli verta seksin yhteydessä joka loppui heti yhdynnän loppuessa! Ei pitäisi olla vaarallista..

Hei mullakin tuli verta seksin yhteydessä joka loppui heti yhdynnän loppuessa! Ei pitäisi olla vaarallista..

Huh ihanan huojentavaa kuulla, että jollakin muulla on käynyt niin :) vaikka se pelästyttää niin ei se kivaa oo.. kiitos Hempsuli!! Nyt uskon taas enemmän että kaikki on hyvin :oops:

Aza kuulostaa ihan iskias hermolle? Mulla alko kans tänään pahemmin vaivata ei mennaa ylös päästä saatikka esikoista nostaa! Vihlasee niin pahasti tietyssä asennossa..

Paleltanut 4 viikkoa, ollut huono olo ja järkyttävä yökötys koko ajan viimeiset 4 viikkoa... Vois jo vähitellen alkaa helpottamaan, tää on ihan kaameeta.

Omalle äidille valitin huonoa oloa ja hän sitten vihjas että ei oksettais jos en olis raskaana :( tosi kiva...

Aza kuulostaa ihan iskias hermolle? Mulla alko kans tänään pahemmin vaivata ei mennaa ylös päästä saatikka esikoista nostaa! Vihlasee niin pahasti tietyssä asennossa..
En itse usko iskiakseen, kun tää on jotain ihan erilaista kun aiemmat iskiaskivut. Koko ajan jomottaa, eikä missään tietyssä liikkeessä erityisesti eikä hierominen auta vaikka se on aiemmin vienyt kokonaan iskiaskivut

Oksettaa kyllä lähes taukoamatta ja jossain vaiheessa päivää iskee aina lamaannuttava väsy Ja sama mikä edellisissäkin raskauksissa, niin hampaiden harjaus saa pahimman oksennusreaktion aikaan.

Suolan himo, mandariineja voisin syödä koko ajan... Niin, ja maha ihan ummella ☹️

Ja miten voi olla et mä näytän jo niinku 20+ viikoilla olevalta?? Onneks työvaatteet peittää alleen kaiken, ainakin vielä

Täällä vellova olo jatkuu...
Yökkäilty on useaan otteeseen, ei oo vaan viel pirjo päässy pihalle, vähän oikeen jänskättää et koska se pääsee neitsytmatkalle?

Aikkuli_86 i feel you, tääl on jäätävä nestepöhö päällänsä! Millä tätä enää kohta peittelee?

Turvottaa, turvottaa, turvottaa...

Päivikki&Nuppu 6+5

Täälläkin turvotus on valtava, etenkin iltaisin!
Ja väsymys! Kyllä eilen hävetti mennä iltavuoroon ku miul oli silmät ristissä ja haukottelin vaan. :o

Takaisin