Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli ihan vastaavaa ekassa raskaudessa. Terve taapero täällä nyt touhuilee. :)Voi siskot auttakaaaa! Mulla alko eilen nyt sit ihan pieni tuhruttelu. Illalla tuli pyyhkiessä vaan paperiin ruskeaa tuhrua. Yöllä myös. Aamulla jatkunut ja äsken tuli sellainen valkovuodon ja ruskean tuhrun yhdistelmä. Sitä nyt varsinkin säikähdin!! Yritän nyt järjellä ajatella että ei tässä mitään hätää mutta kyllä se nyt vaan säikäyttää. Miten teillä muilla kellä tuhrua tullut? En jaksa selailla viestejä taaksepäin. Mulla siis ei kipuja ollenkaan. Ja tuhru ei tule pikkuhousuihin asti edes. Itse epäilen, että johtuisi perjantaina sisäkautta tehdystä ultrauksesta. Ja voisiko olla vanhaa verta kun on ruskeaa. Rv 6+1.
Täällä tullut tuota ruskeaa tuhrua aina plussauksesta saakka, eli nyt reilun kolme viikkoa. Joskus ollut vähän kirkkaampaa ja joskus runsaampaa, mutta pääasiassa sen on huomannut vaan pyyhkiessä. Ultrassa kaikki on ollut kuitenkin hyvin ja lääkärit sanoi että johtuisi vaan kohdun kasvusta.Voi siskot auttakaaaa! Mulla alko eilen nyt sit ihan pieni tuhruttelu. Illalla tuli pyyhkiessä vaan paperiin ruskeaa tuhrua. Yöllä myös. Aamulla jatkunut ja äsken tuli sellainen valkovuodon ja ruskean tuhrun yhdistelmä. Sitä nyt varsinkin säikähdin!! Yritän nyt järjellä ajatella että ei tässä mitään hätää mutta kyllä se nyt vaan säikäyttää. Miten teillä muilla kellä tuhrua tullut? En jaksa selailla viestejä taaksepäin. Mulla siis ei kipuja ollenkaan. Ja tuhru ei tule pikkuhousuihin asti edes. Itse epäilen, että johtuisi perjantaina sisäkautta tehdystä ultrauksesta. Ja voisiko olla vanhaa verta kun on ruskeaa. Rv 6+1.
Mulla tänään tuli seksin jälkeen pyyhkiessä kirkasta verta pelästyin tosi paljon ja itkuhan siinä tuli.. sen jälkee ei oo mitään pyyhkiessä tullu ja ei oo erityisemmin kipuja kaa.. mitä nyt niitä kohdun kasvukipuja kun se pieni itelleen tekee tilaa :) samoilta tuntuu siis kivut kun tässä aiemminkin. Tänään rv 9+1 ja pelottaa edelleen kovin varhaisultrassa kaikki hyvin rv 8+3.. pohdin ja googletin että oisko limakalvot ollu kuivat ja ehkä menny rikki? Nyt en seksiä uskalla enää harrastaa..
Hei mullakin tuli verta seksin yhteydessä joka loppui heti yhdynnän loppuessa! Ei pitäisi olla vaarallista..
En itse usko iskiakseen, kun tää on jotain ihan erilaista kun aiemmat iskiaskivut. Koko ajan jomottaa, eikä missään tietyssä liikkeessä erityisesti eikä hierominen auta vaikka se on aiemmin vienyt kokonaan iskiaskivutAza kuulostaa ihan iskias hermolle? Mulla alko kans tänään pahemmin vaivata ei mennaa ylös päästä saatikka esikoista nostaa! Vihlasee niin pahasti tietyssä asennossa..