Oireet

Miulakin viime raskaudessa tökkäs kahvi ihan totaalisesti ja siirryin teen juontiin. nyt pystyy kahvia juomaan yllättävän hyvin, välillä vain öklöttää. tosiaan jokainen raskaus on erilainen. :)

Voi kun pystyisikin juomaan kahvia oon kateellinen teille jotka pystytte itselle jo pelkästään kahvin haju saa palan nousemaan kurkkuun ja ennen tosiaan join aina aamuisin kaksi kuppia ja iltapäivällä ainakin yhden

Mun ei tee mieli kahvia ollenkaan, mutta parempi niin,oon jättänytsen nyt kokonaan pois. Kaakaota saatan juoda yhden kupin illalla,mutta en tosiaan kuin ehkä kerran viikossa. Ihan hyvä näin,juon maitoa ja vettä ja välillä mehukeittoa.

Joo kahvia ei ennen klo 12 :( Se hajuki on hirvee. On vaa aina hankalaa kun oon semmone kahvikissa ni sit tullee se armoton hedari ku ei saa kahvia :confused:

Mäkään en ekassa raskaudessa kahvia juonu, se hajukin oli karmee, varsinkin termarissa ollut kahvi sai oksennusrefleksin aikaan :D nytkin haju etoo, mut pystyn vielä työkavereiden hämyksi juomaan puoli kuppia :D

Voih tänään tullut jo kahdesti kirkasta verta pönttöön :( kauheasti huolettaa... Voihan olla että ei ole mitään mutta kauhean paha mieli silti, että nyt ei ole kaikki hyvin.

Ensimmäinen pahoinvointi oire! Ei meinannu jäätelö upota ja tuli aiva huono olo sen jälkeen! Ja normaalisti voisin vetää paketin jätskiä heittämällä..

Tässä muutama sivu taaksepäin keskusteltiin siitä kun koskee/jomottaa oikeaapuolta alavatsassa. Niin eilen illalla töissä minulla alkoi oikean puolen alavatsa jomotus. Ei mikään repäisy kipu liikkeiden yhteydessä vaan se jomotus oli istuen/seisten/tekemättä mitään. Ensimmäisenä tuli vaan ajatus kohdunulkoisesta. Mutta jospa tuo on sit ihan normaalia kohdunkasvua, kun ei se jomotus kuitenkaan kivuliasta ole.

Janniliini mulla kans alko eilen särkemään oikeaa puolta selän ja mahan puolelta ja jopa nivusta :D veikkaan että keltarauhanen siellä vaan sykkii :)

Voih tänään tullut jo kahdesti kirkasta verta pönttöön :( kauheasti huolettaa... Voihan olla että ei ole mitään mutta kauhean paha mieli silti, että nyt ei ole kaikki hyvin.

Voi ei :( Toivottavasti kaikki kunnossa!

Mulla oli kans semmosta pientä jomotusta/ tuntemusta oikealla puolella. Ei voi kivuksi sanoa, mutta semmosta jatkuvaa kumminki. Nyt se on kumminki vähentynyt ja ultrassaki todettiin että tyyppi on ihan oikeassa osotteessa. :) kyllä helpotti kuulla.
6+1

Mulla tulee lähes joka päivä lorauksia kirkasta verta pönttöön. Toivottavasti sielläkin kaikki hyvin. Täällä oli varhaisultrassa kyllä kaikki ok mut kyllä mielessä on, että voiko vieläkin olla..

Toivottavasti kaikki hyvin! Huolta tollanen varmasti aiheuttaa :-(

Tiituu tosi samoissa mennään.. mä testasin eilen digillä 2-3 (arviolta 5+0 tänään). Ja tosiaan oireita on tosi vähän! Järkky turvotus, kova jano ja jokunen nippailu mahassa silloin tällöin. Pari kertaa lievä pahanolonhäivähdys käynyt. Yritän suhtautua positiivisesti

Ferdindano, testasitko vielä sit uudelleen digillä?

Takaisin