Oireet

Mie oon taas yllättävän rauhallinen, mitä aluks ajattelin. En varmaa viel oo sisäistänyt että tässä raskaana ollaan. :o

Täälä oli tänään digissä 3+ edellisen 2-3 sijaan
edostytty siis ollaan viikon takasesta mutta ainoot oireet on väsymys ja itkut
.ja sekö ahdistaa ihan kiitettävän paljon..

Saako tänne valittaa?? Ihan kamala olo! Sama kun ensimmäisen kanssa, jatkuva oksetus aamusta iltaan, mutta ei oksennusta.. tää on ihan kamalaa.. Mulla alkoi ihan yhtäkkiä tää pahoinvointi ja kaikkien hajujen ällöys rv.4+6.. nyt rv 5+2.. Onko kohtalotovereita?
T. Mitenhän pystyn olla töissä [emoji23]

Vähä helpotti tätä murehtimista teidän viestit. Kiitos siitä :) Ehkä tämä jomottelu on ihan normaalia sitten. Täytyy vaan malttaa nyt odottaa siihen varhaisultraan.

Täällä ei ole pahoinvointia vielä näkynyt tai kuulunut (kop kop)
5+3

SiinaMiina: mullakaan ei pahoinvointia vielä ollut.. Varhaisultra tasan viikon päästä. Tänään 6+1.

Dodii! Aika oireetonta menoo täällä päin. Ajoittain aamul etova olo joka lähtee syömällä. Semmone on ollu koko aika et vauva siellä on ja vahva semmone olo. Esikoisest olin jotenki iha kujalla ja pahoinvoiva varmaa viikolle 20 saakka. Positiivist jos ei kummosii oireit tuliskaa ja viikkoi mulla 8+4

Mies sanoi aamulla,että aivan kuin rintani olis pienentyneet. Ei ne mustakaan tunnu enää pinkeiltä. Voiko se olla merkki keskeytyneestä keskenmenosta? [emoji22] Ultra vasta ens viikon perjantaina

Täälä on nyt useamman päivän jomotellut oikealla alavatsalla.. pistää kyllä huolestuttamaan jos taas olis kohdunulkoinen kyseessä :( välillä toki ohimenevää nopeaa juilintaa ihan tuossa keskellä ja vasemmallakin, mutta melkeinpä koko ajan jomottelee silti oikealla. Toivottavasti olis vain se keltarauhanen tai jos kiinnittyminen on tapahtunut kohdun oikealle puolelle (kai sekin voi tuntua enemmän oikealla??) Eilen tein kyllä digin mikä näytti aivan oikein 3+ (rv 5+1), joten sen puoleen hieman helpotti tätä stressiä..

Mulla on myös jomotellut oikealle alavatsalle/nivusiin ihan alusta asti. Yhtäkkiä jomottaa hetken,menee ohi ja ei välttämättä taas pariin päivään tunnu mitään. Kipu on kuitenkin aika olematonta ja tosi lyhyttä, ei edes kipua vaan epämiellyttävää jomotusta.
Aluksi olin huolissani, mutta taitaa tommoinen jomottelu olla ihan normaalia. :)

Mangomansikka: "kiva" kuulla että tuota jomottelua on muillakin :D ei toki kivaa itse jomottelu mutta kuitenkin.. helpottaa tätä stressiä. Mulla tuo jomottelu on ihan jatkuvaa ollut jo monta päivää. Ei voi kivuksi sanoa, mutta semmonen että koko ajan tuntee.. Onneksi sain ajan jo perjantaille varhaisultraan niin saa sulkea tuon kohdunulkoisen pois.

Joo kyl kuulostaa normijomoilta. Itellä ollu kummassaki raskaudes välil nii kovia et en oo öitä saanu nukutuks. Se kohdun kasvu voi jo aika alussa mahtavia kipuja aiheuttaa.

Mulla on tänään ollut ihan kamalaa pahoinvointia koko päivän. Oksensin juuri ennen töihin lähtöä kylppärin lattialle. Nyt iltavuorossa kärsin viimeistä tuntia pidätellen pahaa oloa... Mitään ei tee mieli syödä ja kamala nälkä.

Olen myös ihan sairaan huonolla tuulella koko ajan mutta luulen sen olevan tupakan vieroitusoireita kun lopetin välittömästi testin jälkeen.. Aaah voi miesparkaa kun joutuu kestämään ainaista nalkutusta ja pahan olon valitusta :( ja siis rv 7+2

Saako tänne valittaa?? Ihan kamala olo! Sama kun ensimmäisen kanssa, jatkuva oksetus aamusta iltaan, mutta ei oksennusta.. tää on ihan kamalaa.. Mulla alkoi ihan yhtäkkiä tää pahoinvointi ja kaikkien hajujen ällöys rv.4+6.. nyt rv 5+2.. Onko kohtalotovereita?
T. Mitenhän pystyn olla töissä [emoji23]

Same here! Olinkin reippaasti kaksi viikkoa pois töistä, koska ei mitään mahista pysyä jaloillaan. Sydän hakkaa, oksettaa, muutaman kerran vain oksensin. Jatkuva aaltoileva pahoinvointi. Päänsärky. Kaikenkaikkiaan kunnon kärsimysviikot! Ei pystyny syödä, nälkä oli ja pahensi vain tilannetta. Nuudelit ja mehujää sekä sipsit meni vähän kerrassaan. :P Nyt kolmen viikon jälkeen pahimmat oireet ovat helpottaneet, syön KOKO AJAN. :D Luulen että olin vähän kuivakin tuolloin, kun sain kunnolla syötyä ja juotua, alkoi olo hiljalleen parantua. Mutta edelleen tasapainoilua. Rv 7+1. Tsemppiä! I feel you!

Kirjoittelen tännekkin...eli oireilu kyllä jatkuu: nännit kipeet ja isot ja ne montgomeryn rauhas jutskat lisääntynyt (näppylät nännipihoissa). Mahaa turvottaa. Välillä jomottaa ja tuntuu painetta kohdun seutuvilla ja alaselässä. Silti ultrassa tänään ei näkyny sitten yhtikäs mitään mikä viittaisi raskauteen :-( kohdun limakalvot on kyllä paksuuntuneet ja jotain pientä punertavaa vuotoakin oli emättimessä. Edelleen seurailen tilannetta ku voi olla että raskaus olikin niin alussa ettei mitään vielä näy. Tai sitte se oli km kun ne menkatki oli 10 pvä:ä ennen pos. testiä. Vielä nyt jaksan elättää toiveita...ostin apteekin testin heti testattavaksi kotiuduttuani ja digin aamuksi. No apteekin testi näytti iltapissasta positiivista. Haalea mutta selkeä viiva...aamulla sit katsoa toi toinen...voih ku toivoisin niin kovasti että salamatkustaja olisi vielä messissä :-/

Mulla alkoi tänään vähän pahempi pahoinvointi. En oksenna mutta koko ajan sellainen fiilis, ihan kuin krapulassa. Järkyttävää. Oltiin esikoisen kanssa päiväunilla ja Makin sitten nukahdin hetkeksi sen viereen. Meinasin kirjaimellisesti oksentaa pojan päälle ku herättiin. Onneksi en sentään:depressed:

Onko teillä ollut maha sekaisin? Mulla nyt kahtena iltana ihan ripulilla :/ Hui onkohan normaalia?

Juu mulla alkoi jo ennen plussaa ja siitä kolme viikkoo varsinkin aamuisin maha ihan löysällä. Nyt on sit alkanu mennä enemmän ummetuksen suuntaan..

Heips! Tein digitaalisen testin aamulla ja näytti raskaana 1-2...eli hormoonitasot laskussa. Ei tuu kesävauvaa mutta sisimmissäni oliki semmonen olo ettei kaikki oo kunnossa. Mahaa särkee lievästi, joten täytynee varata lääkäriin aikaa ettei jokin tulehdus jylläis? Yritykset jatkuu sillä periaatteella että tulee jos on tullakseen. Nyt vaan keskittyä siihen mitä kuitenkin jo on: kaksi ihanaa tytöntylleröä <3 toivotan kaikille oikein paljon onnea odotukseen! :)

Digitesti näyttää edelleen 2-3 vkoa, vaikka pitäisi jo näyttää 3+. Viikkoja 5+5. Alkaa toivo mennä ja epäilyt vahvistua et joku on pielessä :-(

Heips! Tein digitaalisen testin aamulla ja näytti raskaana 1-2...eli hormoonitasot laskussa. Ei tuu kesävauvaa mutta sisimmissäni oliki semmonen olo ettei kaikki oo kunnossa. Mahaa särkee lievästi, joten täytynee varata lääkäriin aikaa ettei jokin tulehdus jylläis? Yritykset jatkuu sillä periaatteella että tulee jos on tullakseen. Nyt vaan keskittyä siihen mitä kuitenkin jo on: kaksi ihanaa tytöntylleröä <3 toivotan kaikille oikein paljon onnea odotukseen! :)

Digitesti näyttää edelleen 2-3 vkoa, vaikka pitäisi jo näyttää 3+. Viikkoja 5+5. Alkaa toivo mennä ja epäilyt vahvistua et joku on pielessä :-(

Tsempit molemmille! Voihan se tiituu olla vielä väärä hälytys? *voimahalit*

Takaisin