Mie oon taas yllättävän rauhallinen, mitä aluks ajattelin. En varmaa viel oo sisäistänyt että tässä raskaana ollaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälä on nyt useamman päivän jomotellut oikealla alavatsalla.. pistää kyllä huolestuttamaan jos taas olis kohdunulkoinen kyseessä välillä toki ohimenevää nopeaa juilintaa ihan tuossa keskellä ja vasemmallakin, mutta melkeinpä koko ajan jomottelee silti oikealla. Toivottavasti olis vain se keltarauhanen tai jos kiinnittyminen on tapahtunut kohdun oikealle puolelle (kai sekin voi tuntua enemmän oikealla??) Eilen tein kyllä digin mikä näytti aivan oikein 3+ (rv 5+1), joten sen puoleen hieman helpotti tätä stressiä..
Saako tänne valittaa?? Ihan kamala olo! Sama kun ensimmäisen kanssa, jatkuva oksetus aamusta iltaan, mutta ei oksennusta.. tää on ihan kamalaa.. Mulla alkoi ihan yhtäkkiä tää pahoinvointi ja kaikkien hajujen ällöys rv.4+6.. nyt rv 5+2.. Onko kohtalotovereita?
T. Mitenhän pystyn olla töissä [emoji23]
Onko teillä ollut maha sekaisin? Mulla nyt kahtena iltana ihan ripulilla :/ Hui onkohan normaalia?
Onko teillä ollut maha sekaisin? Mulla nyt kahtena iltana ihan ripulilla :/ Hui onkohan normaalia?
Heips! Tein digitaalisen testin aamulla ja näytti raskaana 1-2...eli hormoonitasot laskussa. Ei tuu kesävauvaa mutta sisimmissäni oliki semmonen olo ettei kaikki oo kunnossa. Mahaa särkee lievästi, joten täytynee varata lääkäriin aikaa ettei jokin tulehdus jylläis? Yritykset jatkuu sillä periaatteella että tulee jos on tullakseen. Nyt vaan keskittyä siihen mitä kuitenkin jo on: kaksi ihanaa tytöntylleröä toivotan kaikille oikein paljon onnea odotukseen! :)
Digitesti näyttää edelleen 2-3 vkoa, vaikka pitäisi jo näyttää 3+. Viikkoja 5+5. Alkaa toivo mennä ja epäilyt vahvistua et joku on pielessä :-(