Oireet

Minullakin on joitain oireita, nyt rv 5+4.
Pahimpana unettomuus, nukahdan illalla ihan normaalisti, mutta alan heräillä aamuyöstä useampaan kertaan. Voi olla että kolmen jälkeen on turha yrittääkään nukahtaa takaisin. Tää kun on jatkunut jo monta yötä, niin alkaa käymään jo raskaaksi.

Lisänä tissit tosi kipeät, mahaa juilii välillä ja iltaisin on kylmä! Pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan, eikä tätä paljon puhuttua väsymystä. Pissalla käyn useammin kuin aiemmin ja suuta kuivaa jatkuvasti..

Mulla alkaa unettomuus vähän helpottaa. Nyt viikolla 6+2. Edelleen väsyttää, mutta ei niin pahasti kuin viime viikolla. Välilä on oksettava olo, mutta ei sekään ole yhtä paha. En tiedä auttoiko se kun päästiin muuttamaan 2,5 kuukauden putkiremontin jälkeen takaisin kotiin. Stressi vähän helpotti. Pahin näläntunnekin on helpottanut. Olen löytänyt jonkinlaisen rutiinin siihen, että mitä pitää syödä ja koska.

Täällä alkanut väsymys yllättäen helpottaa, eilen en nukkunut edes päiväunia ja yölläkin heräilin. Mutta tänään iski kuvotus, aamuyöstä kun heräsin nälkään meinasi banaani tulla samantie takaisin ja nyt on koko aamun kuvottanut aivan vietävästi. Mutta yritän ajatella josko se vaan tarkoittaa että kaikki on hyvin.

Täälläkin rupee väsymys helpottamaan mutta pahoinvointi on kyllä ihan hirveetä ei mulla esikoisesta ollut tämmöistä ja vatsa on ihan sekaisin.
Mies tuumas tossa toissa päivänä että mun maha on kasvanut ihan hirveesti eli turvotustakin on

Heräsin viime yönä siihen, että olin ihan hiestä märkä. Ei pitäisi vissii vielä nukkua paksummalla peitolla, vaikka iltaisin paleleekin. Tässähän on aika samoja oireita ku äitillä, jolla vaihdevuodet. Tosin hän tarvitsee viisi peittoa nukahtaakseen... :eek: Onneksi oma palelu on vielä aika pientä verrattuna siihen.

Esikko1 mullakin on tommosta ihmeellistä paineentunnetta alamahalla? :bored:
Esikoisesta en muista tämmöstä olleen, tai sit en vaan sillon osannu rekisteröidä!

Täällä palellaan vieläkin ihan horkassa aika-ajoin ja tää pissahätä koko ajan ahistaa!

Voitasko tänne laittaa raskausviikot mukaan, ni ei tarvis arvailla millä viikolla kelläkin on ollut mitäkin?

Päivikki&Nuppu 5+2

Mitähän tämä on, onko kellään kokemusta?
Mulla alko plussan jälkeen jäätävät säryt jaloissa ja käsissä. Semmosta kummaa hermosärkyä. Tänään ollut kädet tosi voimattomat ja sormet turvoksissa ja kipeät, samoin ranteet. Sain just soittoajan lääkärille. Jos onkin jotain fibromyalgiaa niin paheneeko sitten raskaana oireet? ..... äh kurjaa nää kivut.

Nyt siis 4+4

Elliotilia, mulla on ollut kanssa särkyä. Ihan kuin se olisi nivelissä. Ja tenniskyynärpää myös vihoitellut. Järkyttävä kuvotus ja väsymys vaivaa myös.

Voisikohan nivelsäryt liittyä hormoneihin? Mulla alkoi viimeksi (tosin vasta loppuraskaudessa) lonksua leuat ihan hirveästi, kuulemma hormonit saattaa löysyttää paikkoja muualtakin kuin alakerrasta :D

Elliotilia, mulla on ollut kanssa särkyä. Ihan kuin se olisi nivelissä. Ja tenniskyynärpää myös vihoitellut. Järkyttävä kuvotus ja väsymys vaivaa myös.
Voisikohan nivelsäryt liittyä hormoneihin? Mulla alkoi viimeksi (tosin vasta loppuraskaudessa) lonksua leuat ihan hirveästi, kuulemma hormonit saattaa löysyttää paikkoja muualtakin kuin alakerrasta :D
No joo siis kiva kuulla etten oo ainut, vaikka nämä kivut on ihan peestä. Juilii tosi inhottavasti, heti just niinkö joku tenniskyynärpää. Ei kai se auta kun ottaa panadolia. Ja sit kun muutenkin voimaton olo ja oksettaa niin ei kai tämä kipu ainankaan auta asiaa.

Mulla on nivelsärkyä polvissa. Tosin tää alkoi jo esikoisen synyttyä, silloin luin et liittyy imetykseen. No imetyksen loputtua palas, oli pari kk pois ja nyt taas. Toissa yönä en meinannu saada nukuttua säryn takia

Onkos muilla kovaa turvotusta? Täällä vasta 5+6 mutta näytän jo ihan raskaana olevalta, kun normipömppiksen päälle on tullut kova turvotus varsinkin iltaa kohden. Pakko lähtä ostamaan ekat mammahousut huomenna :confused:

On kovaa turvotusta. En osaa viikkoja sanoa. Alko jo plussauksesta. En uskalla käyä ees kylässä. Enkä kyllä jaksaiskaan.

Onkos muilla kovaa turvotusta? Täällä vasta 5+6 mutta näytän jo ihan raskaana olevalta, kun normipömppiksen päälle on tullut kova turvotus varsinkin iltaa kohden. Pakko lähtä ostamaan ekat mammahousut huomenna :confused:

Juu mulla on, tänään viikkoja 7+5. Ihmettelen ettei kukaan ole jo kysyny raskaudesta. Mulla yleensäkin pieni pömppis joka on turvonnu nyt sillee et näyttää jo raskausmahalta.

Täällä kanssa ihmettelen tätä turvotusta, ei esikoisesta ollut ollenkaan tällästä... kauhulla odotan koska ensimmäinen uskaltaa kommentoida mahaani... en vaan mitenkään vielä haluaisi paljastua.

Muurahainen 5+3

Itselläni turvotus on lähinnä iltapainotteista.

Kävin kokeilemassa mammahousuja tällä viikolla, mutta eipä kaupoista saatavien housujen lahkeiden pituus riitä tällaiselle hujopille. Onneksi mulla on yhdet isot H&M:n farkut, joihin ajattelin sitten kenties yhdistää supportbandin/tukivyön...

Tänään 5+4

No nyt se sitten alkoi, kestokrapulainen olo. Aamuyön heräämisetkään ei ole vielä helpottanut. Eilen oli melko oireeton päivä ja menin jo toivomaan jotain oloja, ettei raskaus tuntuisi niin epätodelliselta. Nyt ei ole taas epäilystäkään, huhhei.

Hme 5+5

Voi hyvä tavaton tätä väsymyksen määrää! Miten voikin tässä vaiheessa väsyttää näin! Yövuoro loppui siis juuri ja kyllä koko yö oli tuskallinen, normaalisti siis menee heittämällä useampi yövuoro.

On turvotusta, etenkin iltaisin. Mammahousuihin ei oo vielä tarvinnut siirtyä. En muista että ekassa raskaudessa olisi ollut näin turvonnut maha.

Tiituu 5+1

Takaisin