Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamabel88 mitä sul viikkoja? Mua jäi vähä huolettaa oma hcg 119 rv4+1 toivon että nousee kunnolla perjantaihin mennes.. Onhan noi yksilöllisii mutta aika alhanen kuitenkin
Ainoa oire nyt on ollut ilmavaivat ja yleensäkin vatsantoiminta. Se mulla oli esikoisestakin ihan eka oire. Mä imetän vielä, joten en tiedä jääkö osa hormonisekoiluista näiden imetyshormonisekoiluiden varjoon, vai tuleeko musta joku tuplahormonihirviö.. 
Onpa kiva että sulla on niin samanikäinen poika! Mäkin ajattelin jatkaa imetystä ihan omien ja tytön fiilisten mukaan. Ei oo kyllä ainakaan mitään kiirettä lopettaa imetystä. Meillä on tytöllä vielä niin suppee ruokavaliokin toistaiseksi kun on allergioita riesana, että toivon kyllä kovasti ettei maidontulo ainakaan lopu raskauden takia. Katotaan miten fiilikset muuttuu, mut vielä ainakin oon ihan täysillä jatkamassa! 
vai tuleeko se vasta synnytyksen jälkeen joka tapauksessa? Muistan siis vaan imetystaipaleen alusta sen miten tissit pingottu ihan äärimmilleen! Mulla oli myös kaikenmaailman ongelmia suihkutissien ja liiallisen maidontuotannon kanssa, ni mahtaakohan lainkaan tasottaa kaikkea tollasta jos sais esikoista sinne asti tai jopa vielä silloin synnytyksen jälkeen imetettyä? Julkisesti ei kyllä tekis hirveesti mieli huudell tandemimetyksestä, jotenkin musta tuntuu että Suomessa sitä nykyään vieroksutaan.