Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Minäkin käytän ahkerasti googlea (ei hyvä), ja pari paniikkipuhelua neuvolaankin olen jo ehtinyt soitella, kun oireet katoavat välillä kokonaan ja ovat muutenkin niin vähäiset. Alussa tuntui olevan mahan nippailuja ja paineen tunnetta, tukkoisuutta, väsymystä ja ties mitä pientä, mutta tänään on taas sellainen päivä, ettei mikään erikoinen asia muistuta raskaudesta. Olo on niin normaali, että on vaikea uskoa olevansa raskaana! Huomena on varmaan pakko tehdä yksi digitesti, jotta näkee onko 3+ säilynyt :) Toivon parasta ja pelkään pahinta.
Mulla sama, olen koko ajan ihan jäässäViikot 4+5 ja paleltaa niin perhanasti! Tätä jatkunut jo viikon verran. Helpottaa aina iltaa myöten, onneksi!
ja aivastuttaa.Mulla sama, olen koko ajan ihan jäässäja aivastuttaa.
Nyt eilen ilmaantui uusi hiukan kiusallinen oire, piti heti googlettaa että onko tää oikeasti raskausoire mut ilmeisesti kyllä tätä on muillakin ollut.Eli alapäässä tuntuu sellainen kummallinen tykytys vähän väliä. Tosi ärsyttävää.