Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Baabaa voih! Toivotaan että olis harmitonta ja vaan tosiaan seksin ajattelusta johtuvaa;) mut vakavasti, hienoa että pääset terkulle katsomaan tilannetta, tsempit sinne!

Mulla on tullu tällä viikolla pari kertaa supistuksia, vasta 16. viikko menossa :sorry: Ilmeisesti ei syytä huoleen, jos ei kipua. Näin sanottiin neuvolasta. Onko muilla supistellu näin aikasin?

Mulla aloitti esikosta kipeät supistelut siinä rv20 ja muista siinä rv 25-30... Ovat syntyneet rv 37-39! Jos tosiaan ei satu tai tunnu missään niin ei mitään huoleen, ovat harkkareita jotka ei mitään tee!

Ok, no toivotaan että myös itellä harkkareista kyse :) Mulla on tuntunu sellasta ikävää kiristystä ja pientä nipistelyä samalla, mutta ei mitään varsinaista jomotusta oo ollu.

Ok, no toivotaan että myös itellä harkkareista kyse :) Mulla on tuntunu sellasta ikävää kiristystä ja pientä nipistelyä samalla, mutta ei mitään varsinaista jomotusta oo ollu.

Mullakin alkanut jokaisessa raskaudessa harjoitussupistukset tosi aikaisin.. sieltä jostain rv 13-14 tienoilta. lähes päivittäin tulee..
Jos sattuu pissahätä olemaan samaan aikaan, niin tuntuu tosi ilkeälle :D

Mulla myös tulee noita harkkareita, monesti myös yhtäaikaa pissahädän kanssa. :smiley-ashamed004 viimeks viime yönä, ja ihmettelin unisen että mikä mua vaivaa kunnes tajusin kavuta vessaan niin kohta helpotti.. nyt 17+3. muuten täällä ei oireita olekkaan, paitsi nälkä. Jos noita pieniä liikkeitä ei välillä tuntuis ni saattaisin olla jopa huolissaan. :shy:

No sitten en nähtävästi oo ainoa :) Mulla ei oo tähän mennessä pissahätä osunu samaan aikaan, ehkä koen vielä jossain vaiheessa senkin mukavuuden :grin

Onko muilla vielä väsymystä? Tänään rv13+4 ja vieläkin kova väsy voi iskeä koska vain. Tänään en kerinnyt olemaan kuin 4h hereillä ja oli ihan veto pois, oli pakko päästä esikoisen kans päikkäreille :dead: onko tää enää tästä raskudesta johtuvaa, vai mikä tähän vois vaikuttaa näin paljon? :wideyed: hb ollut tosi hyvä.
Ja nopeasti väsähtää kun käy lenkillä, ekan kilometrin jälkeen tuntuu jalois ja joka paikas :eek: on saanut aina oikein pakottaa itsensä liikkeelle :oops: onneks on toi esikoinen jonka takia on pakkokin joka päivä käydä ulkona! :grin muuten sitä olis varmaan sisällä koko päivän... Yleensä jokun mittainen lenkki heitetään :)

Onko muilla vielä väsymystä? Tänään rv13+4 ja vieläkin kova väsy voi iskeä koska vain. Tänään en kerinnyt olemaan kuin 4h hereillä ja oli ihan veto pois, oli pakko päästä esikoisen kans päikkäreille :dead: onko tää enää tästä raskudesta johtuvaa, vai mikä tähän vois vaikuttaa näin paljon? :wideyed: hb ollut tosi hyvä.
Ja nopeasti väsähtää kun käy lenkillä, ekan kilometrin jälkeen tuntuu jalois ja joka paikas :eek: on saanut aina oikein pakottaa itsensä liikkeelle :oops: onneks on toi esikoinen jonka takia on pakkokin joka päivä käydä ulkona! :grin muuten sitä olis varmaan sisällä koko päivän... Yleensä jokun mittainen lenkki heitetään :)

Onko sulla tarkistettu kilpirauhasarvot? :) mulla väsytti noilla viikoilla vielä ihan sikana, eikä helpottanu ennen ku lääkitystä nostettiin.. nyt on jo tosi energinen olo kun mennään viikoilla 17+3. :)

Multa katottiin ennen esikoisen odotusta n.2v sitten ja silloin oli ok. Vaikuttaako raskaus arvoihin? o_O tää väsymys on kyllä ihan ylitse pääsemätöntä :hungover: otan varmaan asian puheeksi neuvolalääkärissä 20.12 jossei tämä väsymys siihen mennes helpota :inpain:

Kyllä se vaikuttaa. :) mä kävin heinäkuussa kontrollissa, sillon lääkkeen määrä ja arvot oli ok, mutta heti elokuussa raskautumisen jälkeen arvot oli päin prinkkalaa..

Hei miten teillä muilla..? Mulla siis ollut nyt koko päivän alavatsassa semmoista nipistelyä/kouristelua..? Sattuu eikä tiedä miten päin olisi.. Pitäisikö huolestua vai onko teillä muilla ollut tälläistä?:/

Mulla jotain vatsakipuja sillon tällön mutta tuntuvat vahvasti ilmavaivoilta ja ummetukselta joten en murehdi.

Nyt viime aikoina muuten aika oireetonta ollut mikä ihan mukava. Tai siis lähinnä ei ole pahoinvointia ollut joka minut siis vetäisi ihan matalaksi.

Kantapäät+vasen polvi +oikean jalan ulkosyrjä kipeytyi kun ens alkuun palasin töihin ja tuli yhtäkkiä käveltyä paljon enemmän mutta nyt helpottanut. Rinnat kipuilee jos saavat kylmää ja tuntuu tosi ilkeältä. Väsymyskin pysynyt kohtuullisena mutta onkin tullut ihan rehellisesti oltua laiskana ja kotona tehtyä vaan pakolliset. Siltä täällä kyllä näyttääkin. :D

Klementtiinit on aivan parhautta ! Ollu kyllä koko raskauden yks luotto syömisistä, et jos ei muuta tee mieli niin klementiinit uppoo kyllä tähän naiseen.:)
Kaikki tervellinen, raikas, tuore ja kylmä/jäinen : -Kyllä kiitos !
Mutta sitten niistä ei niin terveellisistä karkit tietty. :facepalm:

Pakko kyl sanoo et on se vaan hyvä homma että me ollaan oltu ton ukon kaa pitkään jo yhdessä ja kaikki ruumiin "haitta tuotteet" on tullu tutuksi puolin jos toisin! Niin nyt meinaan on tilanne se et pierettää ja paljon, maha kun pallo ja täynnä ilmaa o.O karvat kasvaa kun miehelle, oikein paksuja ja tummia karvoja ja julmettua vauhtia! Sais olla joka päivä sheivaamassa jos haluaa pitää hipiän sileänä :/ hitto kun on naisellinen ja hehkeä olo:D i'm so sexy and i know it... Juupa joo:p

Kohdunsuuta ja alavatsaa vihloo välillä nii kovi et hammasta saa purra. Kai nää kivut kuuluu asiaa o_O
Rv 15+0

Kyl kuuluu, mul vihloo tohon häpyluuhun jos ei oo masulle tukea! Helpottaa samoin tein kun vetää mamafarkut jalkaan, tukivyötä on tulossa postissa...
Jospa ne kerkiäis alku viikkoon;)
Niin ja zeero jos sulla tulee haiskahtavaa vuotoa tai muuten kummaa vuotoa niin kandee käydä labrassa, mulla bakteeri vaginoosi on oireillut vihlonnalla ja vuodolla!

Mulla tuli eilen aika kipeitä, mutta lyhytkestoisia supistuksia treenin jälkeen. Tilanne ei onneksi kestänyt kauaa. Pitää siis höllentää. Sama juttu oli samoilla viikoilla esikoisestakin.

Mua supisti tänään kipeästi, vaikka en muuta tehnyt kun kävin vessassa :sad001 kesti alle minuutin, mutta oli tosi inhottavaa ja kyllä sitä kerkes jo huolestumaan että jatkuuko, esikoisesta kun ei ollut supistuksia ennen synnytyksen alkua. Mutta nyt ei taas oo mitään muuta kun lonkka/alaselkä särkyjä jotka ei levossa vaivaa lähes ollenkaan :) ja onneks on lääkäriin aika 20.12 niin tsekataan kohdunsuun tilanne, en kyllä usko että olis muutoksia tapahtunut kun ei ollut kun tuo yks supistus tänään ja silloin ihan alkuraskaudes tuntui enenmänkin, mutta uskon siihen että hyvin menee, kunhan nyt ei vaan tulisi enää kipeitä supistuksia :shy:

Ja iltapahoinvointi jatkuu vieläkin, eikä oikeastaan olo ole muuttunut.. Huono olo tulee heti jos ei syö tarpeeksi usein :hungover:

Takaisin