Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meinasin oksentaa tänään rautatieasemalle :D työnsin rattaita ja yökkäilin :D

Jahas... Tänään "meinasin kuolla" nälkään, eikä silti tehnyt mitään ruokaa mieli paitsi rullakebabbia. Pyysin miestä hakeen, muttei suostunut niin itkuhan siinä tuli :smiley-angry017 ukko nauroi mulle etten voi olla tosissani, mutta lopulta uskoi että nyt on hätä tilanne ja haluan rullakebabin :hilarious: kyllä taitaa hormoonit hyrrätä jo kunnolla :nailbiting: oli myös joku toinen asia jota pillitin täs lähipäivänä mutten enää muista sitä ku se oli oikiasti niin turhan päivääne :grin huh, eiköhän tää tästä :rolleyes:

Mulla oli kauhee pastabolognesehimo, sain sitä ku pääsin kotii. Sitte menin päikkäreille ku olin iha kuollu, ja en siis ikinä nuku päikkäreitä. Niide jälkee oli huono olo jonku 2 h ja sit yhtäkkii kauhee nälkä ja sit söin taas sitä pasta bolognesee :D :D

Ihana marsupilami. :D Kyllä ne miehet oppii tunnistamaan todellisen hädän! Tuossakin oli hyvä opetus, kyllä se jatkossa tietää paremmin. ;)

Marsupilami siis kyllähän tossa nyt selkeästi olisi ollut tarvetta miehen ymmärtää sun nälkä ja sen mitta suhteet:D kun on nälkä ja saatava niin se on saatava NYT!!! Niin saithan sä sit rullakebulan?
Voi mies parat mihin ne joutuu kun on emäntä paksuna, melkein käy sääliks... Melkein:D
Ps mulla on sit tosi sarkastinen huumori... Yllä oleva viesti on kirjoitettu pilke silmäkulmassa;)
Mut joo kaikessa vakavuudessa noi himot kyl osaa olla ihan kamalat, esikon aikaan heräsin yöllä siihen et mun on saatava croisantteja, siis nyt, just nyt... Mä kuolen muuten:D noh miehen herätin et lähetään abclle hakemaan, noh ei suostunut(ihme) itku ja raivo tuli ja lähin yksin... Olin niin onnellinen kun sen croisantin sain:D seuraavana päivänä mies tuli töistä kotiin ison kassillisen kanssa joka oli täynnä croisantteja:p

Kylläpä viikko 5 alkaa "mukavissa" merkeissä, voimistuva paha olo/väsy, tisut ja pää kipeenä... Että kun osaa olla iloinen näistä oireista:D ainakin tiettyä et hormonit nousee kivasti:p

En tiedä onko oire vai mikä mutta makuaisti ei toimi esim. Tänään otin tytöltä ranskalaisen ja se maistui mustikkapiiralta ja vesi maistuu suolaselta kaikki makea maistuu oksennukselle ei oo kauheen mukavaa :D

Mua kyllä pelottaa nämä säryt kun tulee ihan mieleen esikoisen synnytys, eli vissiin supistelee? Voiko näin aikaisin jo olla supistuksia? :eek: tuntuu että preikä lähtee irti ja sattuu alaselkään ja pakaroihin :arghh: esikoista odottaessa ekat supistukset tuli vasta kun synnytys käynnistyi... Itkettää kun ei tiedä mitä tässä on nyt tapahtumassa :sorry: toivotaan että pikkuinen pysyis matkassa ja nämä kivut liityis vain kohdun venymiseen ja helpottais pian...

marsupilami inshaAllah kaikki kunnossa. itellä alaselkä kipeenä joka päivä mut ei jatkuvast onneks, lisäks on liitos ja kasvukipuja jo suunnillee joka päivä, ukko pelkää enemmän ku minä ku itellä on noi kivut alkan aikasin tytöstäki ni en stressaa vaikkakin on ärsyttävää ja välil nivusia särkee kans. jos pelottaa ni kannattaa vaik neuvolaan soittaa ja kysyä mitä vois tehä jos pääsis tarkastuttaa et kaikki kunnos iha mielenrauhanki takia. jos sul ollu tollaset sun mainitsemat kivut synnytyksen käynnistyes vast ni kannattaa ehkä neuvolaan olla yhteydessä kyl ne tarkastaa onko kaikki kunnos inshaAllah.

Tosi kurjia kipuja marsupilamilla :( onko ollut koko ajan vai nyt vasta alkanut? Toivottavasti helpottaa pian!

Tosi lieviä selkä särkyjä on ollut enneminkin, mutta eilen illalla tulikin sitten kipeämmäksi ja samoin nyt päivällä ja ollut jo toista tuntia :sad001 jospa tämä olisi vain venymis kipuja kun kerta tämä mahakin kasvaa selvästi nopeampaa kuin esikoisen aikaan!

Gatusa, pakko kysyä kun häiritsee. Eiks mulla näy jotkut hymiöt/emojit, vai mikä tuo inshaAllah on sun teksteissäs? T: blondi.

Tänään on jomotellut häntäluuta aika lahjakkaasti. Miulla on sellainen pelko persuksissa näistä selkäjuilinnoista koska sellainen tietynlainen jomotus on aina tiennyt menkkojen alkua..tämä on kuitenkin erilaista ja alempana. Väsymys on hirmuinen, haukottelen koko ajan täällä töissä :p Lisäksi nyt ollut paljon venymis/liitoskipuja. Eikös se ollut niin että viikoilla 8-10 sikiö kasvaa huimaa tahtia?

Marsupilami toivottasti on jotain harmitonta kipua!
Kyllähän nää pikkuset kasvaa niin kauheeta kyytiä että kaikenmaailman kipuja saattaapi olla jo näin aikasilla viikoilla...
On: jumalauta tätä päänsärkyä, mikään ei tehoa:/ koht pitäis lähtee hakemaan isoja muksuja kerhosta, tekis vaan mieli laittaa simmut kii ja ottaa pienet unet... Noh ehkä pikku kakkosen aikaan...

Kyllä tässä on ihan rättipoikki. Pitäis lähteä esikoisen kanssa tanssimuskariin ja istun vaan sohvalla muka keräämässä voimia. Onneksi sitä tietää, että reissun lopuksi liikkuminen ja raitis ilma on saanut pahoinvoinnin helpottamaan ja väsymyskin väistyy. Mutta se lähteminen... :rolleyes:

Väsymys on alkanut painaa ankarasti päälle. Pitää muistaa syödä koko ajan tai sitten tulee huono olo. Viime raskaudessa pahoinvointi alkoi viikon myöhemmin. Saa nähä miten yltyy. Mä kun pelkään oksentamista. En muuten suostu kyllä oksentamaan tässäkään raskaudessa. Näin olen päättänyt!

Ihanaa Herttarouva että oot päättänyt olla oksentamatta. Kerro sitten kuinka se toimi :D Mieki nimittäin päätin niin, mutta jostain kumman syystä yrjö tuli silti :O Tsemppiä kovasti, toivottavasti selviät oksentamatta :)

Monesti kuulee kun ihmiset puhuu repäisykivuista. Ne kai tunnistaa helposti, mutta mistä ne johtuu? Kun monet kertoo että kun nousevat sängystä tai nostavat jotain niin silloin tuntuu mutta miten se voi näin alussa olla? Onko kellään kokemusta?

Mulla repii (repinyt alusta asti)kummaltakin puolen munasarjojen kohdalta noustessa,aivastaessa auts! ja joskus paikallaankin. Ne on sellasii vihlasuja jotka kestää muutamasta sekunnista jopa kymmeneen. Niinku ovulaatio tai menkkakipui mut nopeempia.
Harmittomii mutta ilkeitä...

Takaisin