Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei mitään. Ainut minkä voisin ehkä laittaa nenän vuotaminen. Viime viikolla vuosi kokoajan. Harjasin hiuksia nenä vuosi kuin verta tulisi mutta ei ollut verta. :D Tänään kylmä kokoajan. :/ mutta muutenkin nenätukossa ja kurkku kipeänä vähän, yönaikana tuli.

Mulla meinas tulla yökkäys tänään kun esikoinen söi ruokaa ja yökkäsi . Eilen illalla myös kun menin nukkumaan nieleskelin varmaan tunnin sängyssä. Muuten edelleenkin aika hyvä olo. Syöminen ainakin vielä helpottaa oloa.

Musta tuntuu että täällä oireet on vahvistanut. Tissit kipeet ja nännit tummunut, oksentelu, etovaa oloa ja väsymys sekä mahan jomotusta ja repäisykipuja :confused:

Kumma juttu tää aamupahoinvointi kun tää alkaa tässä illalla klo 20 jälkeen... Kumma juttu:)

mulla on nyt alkan liitoskivut ai että oon onnellinen et alko näinki aikasin, selällää ei nukuta eikä maata enää ku hengitys vaikeutuu ja tulee huono olo. se ihana nälkä on tiheä vieras ja väsymys kans. pinna ei ol pitkä enää sen oon kans huomannu.

Itelläni hävinny kaikki mahakivut ne menkkamaiset tuntemukset poies...onko normaalia jos ne kivut häviää ettei mitää tunnu viikkoon..äklöttävää oloa on siitäki edestä ja väsymystä..

Mammuska mullakin on hävinnyt noi menkka kivut, nyt menossa rv 4+5. Ei niitä kipuja pitäis koko 9kk ollakaan, tulevat (ainakin mulla) takasin sit lähempänä la;)

menkkakivut yleensä katoaa suht pian ja tilalle tulee sit puolenvälin paikkeil tai jälkeen yleensä sit kasvu ja liitoskivut mitkä ei ol niin hauskoi, kaikki tosin ei kärsi niistäkää välttämättä juuri ollenkaan. ite tosin saan kärsiä edellämainituist jo nyt näköjään mut toisaalta tytöst oli melkei yhtä aikasin samat kivut alkan mut paheni vaa mitä enemmän viikkoi...

Itelläni menossa 7+0. Onneks ei oo vielä kovin pahaa oloa ollu ettei oo tarttenu oksennella mutta jatkuvaa etovaa oloa on..

Mulla on aivan erilainen väsymys kuin normaalisti, vaivannut nyt jo viimme viikosta lähtien. Samalainen väsymys joka tulee jos syö oikein ähkyyn itsensä, kroppa menee ihan veteläks ja haluais vaan mennä pitkälleen ja simahtaa, tiedättekös? :grin sellainen fiilis suuriman osan päivästä.

HEH! Muistin että kun aloin odottaa esikoista, silloinkin olisi pitänyt menkat alkaa tiistaina (kuten nyt tässä raskaudessa). Esikoisen aikaan tässä vaiheessa en tiennyt raskaudesta vielä yhtään mitään ja silloisena vloppuna alkoi kahvi yököttää ja tein sunnuntaina plussa testin. Joten on varmaan odotettavissa että pahoinvointi alkaisi myös tässä raskaudessa rv4+3, eli tulevana viikonloppuna :wideyed:

Marsupilami, tuskin pääset niin helpolla et kaikki olis ennakoitavissa :grin:grin

Täällä menossa kestokrapula, kuten joku jo aiemmin hienosti nimitti. Huono olo jatkuvaati, enempi vähempi. Hampaiden harjaus saa yökkimään. Mitään ei tee mieli syödä, ja juoda vielä vähempi. Ehkä osa olosta vois mennä myös juomattomuuden piikkiin mutta....
ja kahvia en oo juonu pariin päivään, ja aina aamut alkaa siitä. Raskaana siis ollaan :p

Joo eipä sitä kai voi ennakoida :grin onhan tämä jo nyt tässä vaiheessa erilainen raskaus kuin esikoista odottaessa :rolleyes: mutta kiva verrata meneekö yhtään mikään niin kuin silloin kun muistaa aika hyvin vielä esikoisen odotus ajan :)

IIK, mä olin ihan kokonaan unohtanut ton.. Mäkin näin seksiunia raskaana! :grin Nyt muistin kun Äippä x4 mainitsi.. saa nähä tuleeko tässä toisessakin raskaudessa.. :nailbiting:

Mullakin on nyt ollu niitä. :pompus:
On varmaan ihan sattumaa, että kun ensimmäisen kerran plussan jälkeen istahdan tosissani koneen ääreen tekemään opparia, niin onkin yhtäkkiä paljon huonompi olo? o_O

Näköjään mulla on alkanut nyt herkistelyt. Vaippamainos alkoi itkettää. Sitten olen nyyhkinyt kun tajusin että jos kaikki menee hyvin, meillä on vuoden päästä jouluna sellainen seitsenkuinen paketinavaaja. :Heartpink Lisäksi oon ihan in lööv mieheeni, heti tulee roskia silmään, kun alan miettimään, että mun masussa kasvaa meidän vauva. Välillä tosin sitten mies-parka joutuu kestään hetkellisiä raivokohtauksia. Voi ihanat hormonit. laughing6

Muuten edelleen väsyttää, tissit kipeät, nenä koko ajan tukossa (sain lääkäriltä luvan käyttää Nasonexia), paleltaa ihan hirveästi ja semmoista aaltoilevaa pahoinvointia.

Joo, täälläkin on uutena oireena toi vetistely ilmaantunut mukaan. Muutenkin oon herkkä, mutta nyt jo ihan naurettavan herkkä. Väsymys on ihan käsittämätöntä, parina iltana nyt on jo ysin aikaan pitäny mennä nukkumaan, kun ei silmät pysy auki. Kuinkahan sitä jaksaa iltavuoroja töissä, kun pitäis olla 23.15 asti!? :grin Pahoinvointi on koko ajan läsnä. Varsinkin, jos unohtaa syödä tarpeeks usein. Ja nuo seksiunet. Viimeyönä eka täälläkin! Tänään rv 5+5

Aamulla selkä kipua. Päivän mittaan pahentunut ja yhä kipeä. Ei pysty menemään alaspäin esim. Esikoista nostaa

Ääh. Kauhea päänsärky. Ootteko uskaltanu ottaa panadolia? Mun oli pakko ottaa ja hirveän syyllinen olo heti. Ihan jumalaton väsymys päällä. Mua kuvottaa jostain syystä varsinkin nukkumaanmennessä.

Panadolia saa kyl syyä ihan huoletta! Siis max 3xpv:)
Mulla on sama ton ällön kaa, iltaisin voimistuu... Tänään ollu kyl koko päivän ällö olo:/

Takaisin