Täälläkin ihan hirvee olo. Mitään ei ulos tuu mutta etoo kyllä ihan kamalasti ja kaikki. Sit toi syöminen. Mies nauraa ku syön ku mikäkin ja koko ajan :D pitää koittaa vähän rajottaa nyt :D
Mulla on pari päivää ollut nännit arat ja tänään mieskin katsoi että mun nännit on kasvanut :D
Lisäksi pieniä nippailuja alavatsassa ja tietty turvotus. Kauhee läski olo kun maha on nyt jo tommonen plösö
Ja tänään oon itkenyt 2 kertaa, luin lasten kirjaa miehelle ääneen... (Joo :'( :D) Ja sitten kun katottiin leffaa...
Mulla on oireet vähentyneet... Pitää toivoa että kaveri pysyy kyydissä, vuotoja ei onneksi ole ollut. Rinnat on edelleen kipeät, mutta pahoinvointi on vähentynyt.
Mulla on nännien kipu melkein pois. Uutena sit lens laatta ekan kerran eilen illalla. Mä niin toivoin säästyväni tällä kertaa, mut ei ku lähes jatkuvasti etoo ja illalla oli pakko sit halailla pönttöö. Byörk.... Muita oireita on kaamea väsymys ja pienet röyhtäykset. Ei oikein muuta.
Hyi, tänään oksettaa hajut. Korvike haisee niin ällöttävältä, etenkin puklattuna. Ja vaipan vaihto yököttää. Toisaalta oon vaan tyytyväinen että oireet lisääntyy. Jos sitä kohta menis jakeluun että raskaana ollaan.
Tänään ensimmäinen päivä ku pahoinvontia ei oo ollu. Muut oireet silti jyllää joten en oo huolissani. Helpottunut oikeestaan jos selvisin näin vähällä :D
Mulla nää pahoinvoinnit tulee ihan kummallisesti aalloissa. Viime viikolla yhtenä päivänä oli kans, jopa jääkaapin avaaminen sai yökkörefleksin aikaan aamusta ja illalla en haistanu siellä mitään ihmeellistä. Kahvin haju kans ällöttää mutta maussa ei silti mitään vikaa. Onneks suurimman osan ajasta ollu kuitenkin ilman pahoinvointia.
Mies sano, että mun rinnat on kasvanu ja onhan ne, on lisäks kipeet ja etenkin juoksu on ihan kauheaa. Kauhea finniryöppy iskeny naamaan, leuassa oikein mojova yks hormonifinni, vatsaa turvottaa edelleen kovaa ja paha olo vaihtelee päivittäin - eilen oli aika ultimaattinen ja tänäänkin aika paha. Oksennus ei ole tullut kuitenkaan. Nälkä on kans kokoajan ja tuntemuksia mahassa myös.
Just eilen valittelin, kun ei mitään oireita oo, että tietäis oikeesti olevansa raskaana. Mies tuumasi tienneensä jo pari viikkoa, kun oon ollut niin zen. Tottahan se on, että tässä eräänlainen supertyyneyden aikakausi on koettu, niin kuin esikoistakin piinaillessa. Siitä määkin oikeastaan arvasin jo ennen testin tekemistä.
Tämä palelu! :banghead: Koko ajan on niin pirun kylmä että pitää melkein toppatakki päällä olla sisälläkin. Toiset on t-paidassa ja tämä hytisee villapaidassa Tietääkö, muistaako kukaan meneekö tämä palelu jossain vaiheessa ohi?
Mulla on ollu tosi vähän oireita tähän mennessä, viikkoja kai huomenna 5+0. Erikoista kun kolmessa edellisessä raskaudessa on kyllä ollu aina jäätävä luokan väsymys ja etovaa oloa reilusti aika alusta lähtien . Toivon et kaikki on hyvin vaikka oireet on vähäiset ja en kyl pistä pahakseni vaik olis vähä helpompi alku :angelic:
Tänään kunnon turvotuspäivä ja hajuaisti parantunut! Pahoinvointi pysynyt poissa, mutta jos viime raskautta muistelee, se tuli mulle vasta paljon myöhemmin, joskus ekan kolmanneksen aikana kuitenkin, mutta oisko ollut vasta rv 8-10.
Mä hikoilin ennen plussaa öisin kuin pieni sika. Nyt on tullut tilalle kauhea palelu. Yöllä meinasin jo kaivaa toisen peiton esiin :D kakkavaippojen vaihto esikoiselle tuottaa tuskaa. Meinaa aina tulla oksennus. Pahoinvointi lisääntyy aina iltaa kohden.