Nyt rv 28+2 ja liitoskivut vaan pahenee, sen takia nyt saikullakin :/ lisäksi minulla myös tuo SI-nivel reistailee.
Taas melkein uneton yö takana kipujen takia. Tukivyötä en voi käyttää kun painaa niin kovin et tuntuu kuin häpyluu tulessa. Närästys myös hiipinyt minullekkin öisin. Vichyä tullut nautittua :D
Maha kasvaa täälläkin kovaa vauhtia ja kauhistuttaa jopa että kuinkakohan isoksi sitä oikein paisuu kun nyt on jo aikamoinen kumpu. Ruokahalu lisääntynyt ja tuntuu ettei millään tahdo tulla kylläiseksi :/ , painon noususta puhumattakaan. Mitenhän tätä painon nousua saisi vähän kuriin?
Kyllä tässä alkaa ärsyttää kommentit että " kyllä raskaus on elämän ihaninta aikaa..." voin kyllä itse sanoa että minulle tämä ei ole mtn herkkua ollut kyllä. Kivuttomia päiviä ei ole juuri ollut :/
Mut ei auta ku tsempata apinan raivolla. Tulipas vuodatus.. huoh, sori siitä :D
Kovasti tsemppiä vielä loppuajalle! Ei tää raskaus munkaan mielestä oo ihan vastannu kuvitelmia. Oon voinu pahoin ja oksentanu niin paljon, että ihan riittää loppuelämäks. Ja nyt sit ison mahan kanssa tulee ongelmia, kun rupeaa painamaan lenkillä tai kävellessä ja öisin on hankalaa