Oireet

Voi LIITOSKIVUT!! Mä niin toivoin et niitä ei olis tullu niinku esikoisesta :(
Yöt on ihan tuskaa ku joka kerta ku kääntää kylkee ni herää siihen jäätävä kipuun :( :( :(

Minulla kans liitoskipuja, ei vielä pahimmasta päästä. Mutta minua vaivaa öisin aivan järkyttävät suonenvedot pohkeissa. Meinaa järki mennä. Onko muilla vastaavaa?
Ja oikea pakara vihottelee kävellessä koko ajan :/

Minulla kans liitoskipuja, ei vielä pahimmasta päästä. Mutta minua vaivaa öisin aivan järkyttävät suonenvedot pohkeissa. Meinaa järki mennä. Onko muilla vastaavaa?
Ja oikea pakara vihottelee kävellessä koko ajan :/

Mulla on kans pohkeet ihan jumissa yön jäljiltä kun saan suonenvetoja...yleensä magnesium auttaa, en syöny sitä nyt syksyn aikana ja sen huomaa heti, eli nyt oon lisänny magnesiumin takasin listalle. Mies hieroo välillä kevyesti ja pitäishän noita vähän venytelläki...

Magnesium auttaa suonenvetoihin juu. viime kerralla otin varmaan äkkiseltään liikaa, (suosituksen mukaan silti) mutta olen aika varma että mulla se laukaisi migreeni kohtauksen, joita ei ennen sitä ollut ikinä ollut :eek: mutta eipä vetänyt suonta :D

Liitoskivut vaivaa täälläkin :sour: Enpä muistanutkaan miten kipeää voi tehdä. Neuvolaankin kävelin (liukastelin) tänään hampaat irvessä kun sattui niin kovin. Alavatsalla tuntuu, useimmiten oikealla puolella, ja joskus nivusissa. Kaupunki ei kuulemma täällä enää myönnä lainatavaraksi tukivöitä kun niitä on jätetty palauttamatta. Masutuubia aion ainakin töissä yrittää käyttää vatsan tukemiseen, tuki se on pienikin tuki!

Mä olen kans miettinyt että pitäisi joku tukivyö tai vastaava hommata koska nämä liitoskivut alkaa olemaan aika tuskasia nytten. Ja luulen että toi viiltävä kipu pakarassa kun kävelee johtuneen vissii SI-nivelestä. Kun on ylitaipuvat nivelet ja se varmaankin löystynyt, näin minulle sanottiin.
Mikähän voisi kipuihin olla avuksi? :/

Mulla töissä tulee eniten harkkarisuppareita, paitsi nyt kun oon ottanu ton tukivyön käyttöön. Enää niitä ei tuu niin usein ja selkäkin on paremmassa kunnossa! Se on kyl jännä fiilis kun ottaa sen vyön pois päivän päätteeks, tuntuu et masu tippuu :D

Mä tilasin ozbabylta juuri saumattoman vatsatuen. Saa nähdä onko hyvä. Edellisesssä raskaudessa ostin sellasen ei koko vatsaa peittävän tukivyön ja siitä en tykännyt yhtään.

Anitan tukivyö tuli tänään postissa Ozbabylta. Käytin samanlaista ekassa raskaudessa ja tykkäsin.

Tosi nopeita muuten tuolla Ozbabylla. Eilen tilasin ja tänään oli jo perillä ;)

Mulla kans Anita-merkin tukivyö, kivasti pussi mahalle ja napakka vyö mahan alle. Saa mahan kerättyä päiväks tohon oikeelle korkeudelle ja palloks. :) Huomasin et kokomerkinnät ei ihan pidä paikkaansa niissä. Nyt käytössä m ja oon lähinnä xl kokonen.

Vihdoinkin, saanko kysyä että mikä kaupunki kyseessä? Mulle kun sanottiin että ei saa lainaksi :shifty:

Porissa asun. neuvolatäti vaa kyseli et miten on menny ja sanoin et muuten on kaikki hyvin mut liitoskivut on ollu iha jäätävät viikolta 18 lähtien ni se itte viä ehdotti (oli kyl tarkotus pyytää) :) ja vuokraamo täti leikki vaa esikoisen kanssa ja ne lähti yhdessä ettimään suklaata ku tytsy ei oikee tykänny siitä tukivyöstä.. mul on varmaa käyny sit hyvä tuuri ku kaikki on ollu tosi mukavia..

Mäkin kävin viikonloppuna hakemassa Anita tukivyön. Ehkä siitä vähän apua ollut. En käytä koko ajan. Silloin kun liikkeelle lähden tai tiedän että seisomista paljon luvassa. Istuminen sen tukivyön kanssa mulla vähän hankalaa.
Muita oireita nyt mitä liitoskipujen lisäksi ilmennyt niin aivan POHJATON NÄLKÄ koko ajan ja kaikkee hyvää tekii mieli, ah! Niin ja hermot on ihan riekaleina :( ärsyynnyn todell helposti :/ en tykkää siitä.

Takaisin