Mulla on kanssa maha tullut kunnolla näkyviin ja harjoitus supistuksia tulee pitkin päivää aika reippaasti. Ja eilen isäntä sitten huomautti "hei sun maha on alempana kun aiemmin" ... Joko se nyt laskeutuu O_O' hui. Syykin voi ollaa esikoisen kanssa päivittäin kyykkiminen, nostelu ja muu liikkuminen. Edellisessä raskaudessa olin liikunta kiellossa rv 30-36 välin. Taas kun liikuttaa jalkoja niin selästä ja lantiosta kuuluu selkeä poks poks myös vieressä oleville. Kuten ylempänä joku jo sanoikin, tukivyö puristaa mahaa eli siitä ei kauheasti iloa. Hyvä kun voi edes tissiliivit laittaa tai äitiyshousujen resoria vetää mahan päälle kun alkaa puristamaan ja tuntuu ettei saa henkeä.
Onneksi raskaana saa syödä Rennietä, luojan kiitos. Mulla pyörii ilman sitä kaikki mahahapot kurkussa ympäri vuorokauden. Nauroin tuossa käsilaukkuni sisältöä jouluna kun sukulaisten luona käytiin syömässä.. 2kpl rennie levyjä, allergialääkkeitä, karkkipussi, vichyä. Pitäähän sitä eväät olla mukana ja henkilökohtainen apteekki. Mä en edes uskalla katsoa laskettua aikaa, kun esikoinenkin käynnistettiin ennen aikaisesti. Joten olen taas varautumassa sairaala kierteeseen jos olo alkaa liikaa romahtaa.
Onko muilla ihan unettomuutta ja ruokahaluttomuutta ollut?