Oireet

Onko sulla avvi miten paljon viikkoja kasassa? :D
Mulla on noussut synnytysten jälkeen maito hitaasti, ja tällä kertaa ajattelin aloittaa "heruttelun" raskauden loppupuolella, että nousisi ehkä nopeammin. Ja ei se taida pelkkää legendaa olla sekään, että viimeisillään raskaana kun sylittelee jonkun pientä vauvaa, se saattaa laukaista oksitosiinin erittymisen ja käynnistää myös synnytyksen. Ja sama kai pitäisi voida tapahtua myös nännejä stimuloimalla :D pistetään testiin sitten huhtikuussa ;)

Onkohan kauheen normaalia se, että välillä pistää tuolta kohdunkaulalta hetkellisesti ja kestää minuutin tai kaksi? muutaman kerran ollu tuommoista:confused: Esikoinen tulossa ja viikkoja 14+1 :)

No ei niitä viikkoja ole kuin 17+ :rolleyes: Tosi hassulta tuntuu että tuommoinen ilmiö nyt jo tapahtui. Olen myös kuullut tuosta rintojen hiplaamisesta synnytyksen käynnistämiseksi, miksikäs ei :joyful: Maaliskuun lopussa sitten nännejä vaan pyörittelemään!

Heh :D

Mutta hei, mie kysyisin, että onko muilla ollut jo +14 viikoilta saakka harjoitussupistuksia ?
Muistelen että jo edellisessä raskaudessa alkoivat tosi aikaisin o_O

Mulla kans alkoi varmaan noilla viikoilla kohdunsupistukset.. kysyin eilen nl lääkäriltä, niin ilmeisesti oli sitä mieltä, että on normaalia jos eivät ole kipeitä ... tai näinhän googlasi [emoji28]

Mulla kans joskus kymmenennen viikon tietämillä alko supparit ja tulee päivittäin vaikka kuinka. Yleensä ihan selkeesti harkkoja, mutta välillä napakampiakin. Ei varsinaisesti ihan kipeitä, mutta ikävän tuntusia. Nla-lääkäri ens viikolla, ni saa tietää onko tehneet mitään. Omiin sormiin tänään huomasin kohdunnapukan pehmentyneen todella paljon, että saapa nähdä tuleeko jossain kohti vuodelepotuomio.

Edit. Jaa niin, viikkoja nyt siis 18+3.

Tein ehkä tyhmästi kun edes läksin kokeilemaan, mutta kokeilin sormella kohdunsuuta joka tuntui ihan pehmeälle, ja ehkä jopa ihan hieman aukinaiselle?! Ja arvatkaa mikä hätä nyt on.. että entä jos tämä vauva tulee täältä ennen aikojaan!
Viikkoja vasta 15+3 ..

Tein ehkä tyhmästi kun edes läksin kokeilemaan, mutta kokeilin sormella kohdunsuuta joka tuntui ihan pehmeälle, ja ehkä jopa ihan hieman aukinaiselle?! Ja arvatkaa mikä hätä nyt on.. että entä jos tämä vauva tulee täältä ennen aikojaan!
Viikkoja vasta 15+3 ..

Kokeilin myös tänään, kun ollu ihme pistoja... mulla kanssa samahomma tuntu pehmeeltä ja ihan kun ois aukko siellä mihin sormen saa laitettua... pitänee varmaan neuvolaan soitella aamulla :eek: ja rv 15+2

Kokeilin myös tänään, kun ollu ihme pistoja... mulla kanssa samahomma tuntu pehmeeltä ja ihan kun ois aukko siellä mihin sormen saa laitettua... pitänee varmaan neuvolaan soitella aamulla :eek: ja rv 15+2

Tule kertomaan sitten mullekkin että mitä ne sieltä sanoi! :o
Mulla olis aika perjantaina neuvolaan ja ajattelin sinne odotella. Ellei nyt sulle sitten sano sieltä jotain selkeitä ohjeita tai tutkimuksiin heti passista, niin sitten soitan itsekin :o

Tule kertomaan sitten mullekkin että mitä ne sieltä sanoi! :o
Mulla olis aika perjantaina neuvolaan ja ajattelin sinne odotella. Ellei nyt sulle sitten sano sieltä jotain selkeitä ohjeita tai tutkimuksiin heti passista, niin sitten soitan itsekin :o

Juu, minä täällä paniikissa etin dopplerin ja rupesin etsimään sydänääniä, onneksi kuului ja kuulosti normaalilta, mutta huomenna neuvolaan soitto että mikä juttu! :oops:

Mulla tuntu samalta ja oli niitä suppareita ja on edelleen, kävinki sairaalassa jossa ultras ja sano et ihan normaalia on. Vitsi säikähdin kyllä. Nyt oon juonu hirveesti vettä ja se on vähentäny suppareita. Yks kätilö sano et panadoli auttaa myös suppareihin kun mullakin niitä tunnin välein tuli yhdessä vaiheeessa. Nyt jo vähemmän. 19+2

Soitin neuvolaan ja huomenna pimpsalääkärille :D

Kyseenalaistiko neuvolan tyyppi puhelimessa, että miksi olet mennyt kokeilemaan? :D
Se siis oli sitä mieltä kuitenkin että tutkia pitää? hmh..

Mua vähän jännittää ottaa asia puheeksi "hei tota, tossa huvikseni kokeilin vähän kohdunsuutani ja huomasin sitten että se onkin jo ihan pehmeä"
Huoh. noh, ylihuomenna neuvola.

Mulla on alkanut iho kuivumaan .. kasvojen iho oikein hilseilee ja punoittaa, monta kertaa päivässä saa rasvata :( . Mitä rasvalisiä ootte käyttäny? Mä oon koittanut syödä nyt kookosrasvaa ja avokadoa, mut mietin et tarviisko tähän vielä jonkun omega tms. valmisteen, kun sellaista mulla ei vielä ole käytössä.

Kyseenalaistiko neuvolan tyyppi puhelimessa, että miksi olet mennyt kokeilemaan? :D
Se siis oli sitä mieltä kuitenkin että tutkia pitää? hmh..

Mua vähän jännittää ottaa asia puheeksi "hei tota, tossa huvikseni kokeilin vähän kohdunsuutani ja huomasin sitten että se onkin jo ihan pehmeä"
Huoh. noh, ylihuomenna neuvola.

Kyllä se vähän oli että "ei sinne saa ominpäin mennä sörkkimään!" juu eiei piti vaan kokeilla ettei tuu mitään ylimäärästä sieltä :D kyseli kaikennäkösistä vuodoista, kivuista ja harjotus supistuksista ja olo sitä mieltä että pitää tulla käymään huomenna :D no kai siellä masumaunolla on kaik ok, kun sydänäänetkin kuuluu ja yms, infoon vaikka huomenna että mikä juttu :D

Takaisin