nassutin
Puuhakas puhuja
Tosi epämukava oire: ilmavaivat
Mulla kans! Koko ajan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosi epämukava oire: ilmavaivat
Onko muilla alavatsalla molemmin puolin nopeasti ohimeneviä kipuja? Ei tunnu siis repäisykivuilta vaan lähinnä juilimiselta. Itsellä ollu nyt muutamia päiviä, varsinkin oikealla puolella tasaisin väliajoin.
Olen selvinnyt muuten tosi vähillä oireilla, kun ruokahaluttomuus ja yleinen etova olokin ovat nyt vähentyneet, mutta yksi ensimmäisenä ilmenneistä oireista jatkuu edelleen ja se on epämiellyttävä tunne/p***kanmaku suussa. Ihan aluksi luulin sitä nielutulehdukseksi, mutta sitä se ei ole. Tämä inhottava, kuin turvonnut tunne + epämääräisen paha maku suussa aiheuttavat jatkuvaa halua peittää se jollakin raikkaalla ja kylmällä: pastilleilla, kivennäisvedellä, hedelmillä, mehulla.
Onkohan tämä kovinkin yleinen juttu?
Onko muilla alavatsalla molemmin puolin nopeasti ohimeneviä kipuja? Ei tunnu siis repäisykivuilta vaan lähinnä juilimiselta. Itsellä ollu nyt muutamia päiviä, varsinkin oikealla puolella tasaisin väliajoin.
Mulla on nyt viime ultran (oli siis viime viikon torstaina) jälkeen ollut ihme vääntämisen tunnetta mahassa, vähän mietityttää onko normaalia... Neuvolaan en kerennyt tänää soittamaan ja mulla lähtee kohta järki päästä :'D Onko muilla ollut? Rv siis tänään 13+1 :) Ultrassa sanottiin et kaikki on ok, vauva tosin ei olisi halunnut näyttää niskaansa sitten millään, mutta kätilö sanoi että, sai "toisiksi parhaimman kuvan" niskasta eikä pitäisi olla mitään... [emoji28] Ja esikoinen tulossa. :)
Raudanmaku suussa on yks raskausoire.