Oireet

Tuli sitten ensimmäiset oksut minullakin eilen 10+6. :sick006 Kauan säästyinkin oksentelulta, nytkö tämä vasta tästä alkaa. Outoa!

easterbunny2017, eikai se pahoinvointi enää voi alkaa :o Tai mistäpä minä tiedän...
Ootko syönyt aiemmin säännöllisesti ja oliko eilinen jotenkin erilainen päivä? Tarkoitan siis että olitko useamman tunnin syömättä? :)

Toivottavasti sun ei tarvi kauaa yökkiä kun alkaa vasta nyt pahoinvointi, yks tuttu kun aloitti oksentelut myöhemmin niin kesti melkein koko loppuraskauden. En toivo voimakasta pahoinvointia kenellekään missään vaiheessa odotusta, karmeeta se oksentaminen! Mulla nyt pahoinvointilääkkeillä tilanne hallinnassa, pikku yökkimistä enää.

Mulla rupeaa paha olo, oksentelu, yökkäily ja etominen väistymään, jeeeeeee!!!!!!!!! Tosin tilalle tuli viikonloppuna joku tauti, johon kävin maanantaina lääkärissä ja sain antibiootit. Olo on jyrän alle jäänyt mutta kyllä se tästä. Nälkä ei oo yhtään ja edelleen kaikki lämmin ruoka ja voimakkaat jutut ja hajut ällöttää. En oo nyt ottanu pahoinvointilääkettä nyt kahteen päivään, eikä oo oksennus lentäny, joten ehkä pääsin niistä nyt eroon. Oh joy!
Toivoa sopii, että tästä eteenpäin tää on hauskempaa, kuin mitä nää 6 ekaa viikkoa on ollu.

Mua edelleen vaivaa juuri aamupahoinvointi, vaikka luulin sen jo menneen pois (rv 10+1). Oksentelen tyhjää vatsaa, eilen hampaiden pesu sen aktivoi ja tänään hiusten föönaus (!?!). :wideyed: Jospa nyt taas huomenna muistaisin syödä jotain ennen kuin nousen sängystä ylös... huoh.

Pahoinvointi jatkuu, en tiedä olisiko osittain sitten närästystä. Väsymyskin pahenee ja päänsärkyä ollut nyt muutamana päivänä. Ja tänään on ärsyttänyt kaikki, ihan kaikki. Parempia oloja odotellessa...

Yäääääääh, tää yrjööminen ei lopu ikinä. Kiukuttaa, tää on ihan kamalaa. Tekis mieli vääntää itkuraivarit mut ei töissä kehtaa, piti tulla sit tänne kiukkuu :(

Hmmm, nyt kun mun flunssatauti vähän helpottaa, niin huomaan, että vanhat pahat olot palaa taas päivittäiseen elämään...heti kun sohvalta liikun, niin oksennus nousee kurkkuun. Olin jopa pitkällä koiralenkillä pitkään aikaan ja kehuin ensin miehelle, että hyvinhän tää nykyään menee, mut sit puolivälissä rupes kertyyn tavara kurkkuun ja yökkäilin perinteisesti puskassa sit kuitenkin :spitoutdummy: Loppupäivä sohvalla liikkumatta, nyt tuntuu taas paremmalta. Hetkellisesti. Ärsyttää. Eiks tän pitänyt jo väistyä näin 12. viikon jälkeen?

Mä ajattelin että mun oksentelut oli jo ohi mutta eilen tuli taas järkyttävä pahoinvointi koulussa. Ei muuten tarvi kovin läheltä "julkista pönttöä" tarkastella että lentää kaaressa. Kolme viikkoa taisi mennä oksentamatta, nyt siis 14.viikko meneillään. Tänään vointi parempi, ainakin vielä näin aamusella. Yleisesti vointi ollut kyllä jo paljon parempi, pikku yökkimistä ja väsymystä lukuunottamatta.

Jep, se että joutuu pahan olon kanssa julkiseen vessatilaan on varma ärsyke, että lentää ja kunnolla :shifty: Ja mikä tahansa vessaraikastin auttaa kans asiaa aina. Vältän julkisia vessoja viimiseen asti.

Täällä oli rusehtavaa tiputteluvuotoa rv 8-10, kaikki kuitenkin hyvin kun kävin tarkastuksessa. Nyt jo rv11+

Mullakin välillä jotain rusehtavaa tullut. Ajattelin ensi viikolla neuvolassa asiasta kysästä. En tiedä voisiko olla merkki jostain tulehduksesta.

Nii voiskohan olla joku tulehdus.. Olikos raskauden aikana joku sisätutkimus tms mis vois selvitä jos joku tulehdus on?

Eikös ne tulehdukset näy yleensä virtsasta? Minun pitää ainakin ensi neuvolakäynnillä antaa se neljän tunnin pidätyksen jälkeinen pissanäyte.

En tiedä näkyykö emätintulehdus virtsassa? Täytyy kysyä kun loppuviikosta olisi neuvola. Lääkärikäynnillä tehdään sisätutkimus, meillä se on viikolla 18.

Takaisin