Oireet

Mulla oli jossain vaiheessa tota närästystä, hemppa yli 150.
Nyt välttelen esim chiliä ja valkosipulia minkä tiedän aiheuttavan närästystä ja aika hyvin on pysynyt pois.

Täällä pahoinvointi alkoi joskus viikoilla 6-7, ja nyt tuntuu että alkaa helpottaa! Eilen ja tänään ollut jo parempi olo,varsinkin aamupäivästä. Kokonaan pahoinvointi ei vielä ole häipynyt ja moni ruoka edelleen ällöttää, mutta selvästi parempaan suuntaan menossa. Nyt viikkoja 11+2.

Oireina järkyttävä nälkä, siis ihan pohjaton vatsa tuntuu nyt olevan :o Muutama iltana olen huomannut myös varpaiden hikoamisen, ihan tuskaa käydä nukkumaan. Keksin laittaa sukat sitten hetkeksi pakastimeen ennen nukkumaanmenoa. Hetkeksi ainakin helpottaa :D

Mulla on tullu sama oire, joka oli esikoisestakin: iho haisee ihan järkyttävältä. Siis ihmisen iho, tai lähinnä aikuisten. :D Oma ja muitten. Haisee sellaselta eltaantuneelta rasvalta. Ihan just suihkun jälkeen ei haise, mutta hyvin pian taas. Yök.

Viitisen viikkoa järkyttävää oksentamista ja väsymystä, eilinen oli oikee marja kakunpäälle! Tosi huono olo kokopäivän, tuskan hiki jatkuvasti. Töistä kun pääsin kotiin, niin oksentaminen alkoi. Oksensin kolmeen asti yöllä, kyl jo itku pääs ku jaksa mitään ja ois kiva syödäkkin kunnolla mut ei olo anna myöten. :( nyt rv 10+2, toivon niin että alkaisi helpottamaan.

Anna-K, mä en kyllä jaksaisi sinuna käydä töissä. Kannattaa hakea saikkua jos vähänkin siltä tuntuu. Tsemppiä! Yleensä niillä viikolla alkaa helpottamaan. :Heartred

Tänään tuli vähän ruskeaa vuotoa. Ei kirkasta verta, mutta pelästyin silti. Pelottaa, että vuoto lisääntyy... Esikoisen raskausaikana ei ollut mitään vuotoja mutta keväällä oli km, ja se palaa nyt vähän liian hyvin mieleen. Onneksi maanantaille on varattuna ar-ultra, niin pääsee näkemään onko kaikki kunnossa. Voi, toivottavasti on!

Luulin jo että voisin lopettaa pahoinvoinnista/oksentamisesta valittamisen, mutta ilmeisesti en :depressed: Tossa rv 7 tienoilla se jo helpotti ja viikon aikana taisin oksentaa vaan kahdesti. Pahoinvointia kyllä oli, mutta välillä oli oikeesti hyvä olo. Tänään rv 8+0 ja aamu alkoi yökkimisellä ja nyt iltapäivällä oon oksentanu kahdesti. Pahoinvointikin on muuttunu paljon pahemmaksi :sad001 Toivottavasti tänään olis vaan huono päivä ja huomenna on taas parempi olo.

Käytiin tänään markkinoilla, liekö olisi sokeri tai verenpaine heittänyt kun kahvilajonosta kuukahdin asfaltiin. Onneksi ei käynyt kuinkaan. Paha olo on ollut koko päivän ja pientä lämpöä, ehkäpä siis enteilee flunssaa

Ei tää nyt oire ole, vaan sellanen on kadonnu. Turvotus nimittäin. Tänään meni taas farkut jalkaan ihan ongelmitta, eikä kirostäny herkuttelunkaan jälkeen. Viikkoja 11+4 ja kuitenkin toinen muksu, eli ei varmaan tule kovin isoa mahaa. Ei ollu esikoisestakaan; en tarttenu mammavaatteitakaan koko aikana, kollarit ja pitkät topit jne. riitti hyvin.

Mulla on ollut parina päivänä aika loistava olo. Tuntuu ettei ole ollut oireita oikeestaan ollenkaan näinä parina päivänä. Nyt on 8+1

Vuoto on lisääntynyt ja muuttunut selväksi vereksi. Tunnistan nämä oireet ennestään ja nyt on kyllä ihan selvää ettei meille synny huhtikuussa pikkuista. Huomenna menen tarkistuttamaan tilanteen, mutta olen kyllä varma keskenmenosta.
Onnea teille kaikille ja hyvää odotusaikaa!

Etova olo, väsymys ja kylmyys, siinä tämän hetken oireet. Nytkin sisällä 23 astetta lämmintä ja makaan villatakki päällä peiton alla.. Tuntuu että pitäisi laittaa vielä villasukat jalkaan :laughing002

Kovasti tsemppiä, LittleOne. Toivotaan vielä, että kaikki olisi kuitenkin hyvin.
Minulla pahoinvointi on jokapäiväistä, nyt viikkoja 9+5. Oksennus voi tulla koska vain, onneksi sen saa yleensä estettyä syömällä nopeasti jotain, esim banaania tms. Onko muilla ongelmia suihkussa käymisen kanssa? Se tuntuu olevan minulle ihan tuskaa, kaikki pesuaineiden tuoksut on kauhistus. Olen vaihtanut osan hajustettomiin, täytynee vaihtaa loputkin. Tänään taas oksu tuli heti suihkun jälkeen.

Suihkun jälkeen olen pari kertaa oksentanut nyt parin viime viikon aikana, mutta uskon, että johtuu enemmänkin siitä, että kävin suihkussa aamuisin ennen aamupalaa, enkä siis ollut syönyt mitään. Tolkuttomasti alkoi suihkussa heikottamaan, mutta tuoksut/hajut eivät sinänsä haittaa. Nyt olenkin alkanut käymään varmuuden vuoksi iltaisin suihkussa, jotta saan aamut rauhoitettua ja toimet silloin minimiin.
LittleOne, toivottavasti näin ei olisi käynyt kuin mitä uumoilit. <3

Mullakin lämmin suihku aiheutti pahoinvointia, oksensin kerran lattiakaivoonkin! Pahimmat oksennusviikot oli 8-10, nyt mennään viikolla 12 ja enää kuvotusta ja tyhjän yökkimistä. Toivon että oksentelut olis nyt hoidettu! Pahoinvointilääkkeet on edelleen käytössä enkä ihan heti ajatellut niitä lopettaa, vaarattomia ovat pikkuiselle.

Takaisin