Oireet

Olen pahoillani menetyksestänne mom2be.

Ihan kamala akne tekee tuloaan, hävettää jo kohta liikkua julkisesti :shifty: Naama, selkä ja rintakehä kukkii. Hyvä merkki joskin niiiiin ruma sellainen.

Toinen "kiva" juttu on ummetus, huhheijaa :bored:

Pahoinvointia tulee jos liian harvoin syö, on onneksi vähenemään päin.

Yöllä saa jo pari kertaa käydä pissillä mutta ei sentään enää tarvi syödä samalla :p

Muuten ihan jees, hyvältä vaikuttaa ja päivä kerrallaan eteenpäin! Viikkoja tänään 9+2.

Onko kellään muulla ollut painon tunnetta alapäässä? Ihan sellainen tunne, että kohta tulee ulos :nailbiting: Onneks ei (ainakaan vielä) ole ollut mitään vuotoja. Luin kyllä että vois johtua jostain suonikohjuistakin..

Mom2be pahoittelut sinne :(

Täällä ihan outoa ku kaks päivää ollu ihan oireetonta o_O ei okseta ei mitään.. mietinki et olikohan tää nyt tässä ku rv 6+5 kävin muissa asioissa gynellä ni kurkkas ja kaikki oli hyvin ja vastas viikkoja yms. Nyt sit maanantaina kävin ar ultrassa neuvolassa ja siel vastas viikkoja 7+0 ja 7+1 vaikka piti olla 7+5 eli voiskohan olla et se kasvu lähteny nyt hidastuu ja nyt ku loppu oireet ni kaikki ois siinä :sorry: terveisin: panikoitsija!!! koko ajan on sellanen tunne et nyt ei oo kaikki hyvin! :nailbiting:

Toivotaan, että siellä on kaikki kunnossa Jojoba.

Hienoa lukea, että teillä muilla helpottaa jo olot - täällä ei. Ainoa, minkä huomaan hiukan parantuneen, on iho. Se meni huonoon kuntoon jo ennen plussausta, eli joku kuukausi sitten ja nyt vihdoin näyttäis olevan paranemaan päin. Hurjaa pikkunäppyä ollu koko naama täynnä. Eli toivoa on, että mun kroppa rupeaa normalisoitumaan ja pääsen ehkä tästä pahasta olostaki vielä eroon.

Mulla on kans toi pohjaton näläntunne päällä melkein koko ajan, kun en saa juurikaan syötyä. Onneks nukun yöni hyvin, kerran ainoastaan oon heränny ja oli pakko haukata banaania ja juoda vettä kun tuntu että kuolen nälkään.

Nyt kyllä huolestuttaa... Eilen tuli aamupäivästä alkuiltaan sellasta rusehtavaa valkovuotoa. Kipuja ei ollut. Nyt päivällä sitä tuli taas :sad001

Ei pitäis hätääntyä, koska kyllähän tää voi olla normaalia ja toissapäivänä ultrassa oli kaikki hyvin eikä näkyny mitään merkkejä keskenmenosta. Silti pelottaa että tää enteilee keskenmenoa :sad001

Äsh, muuten olo ok, mutta tänään kramppailee sitten vatsaa ja selkää oikein kunnolla. Harrastin eilen kohtalaisen rankkaa liikuntaa, voiskohan vaikuttaa....?

Ilmeisesti ruskea vuoto on aika yleistä. Tuntuu monella tulevan jossain vaiheessa. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa vaan loppuu alkuunsa :)

Äsh, muuten olo ok, mutta tänään kramppailee sitten vatsaa ja selkää oikein kunnolla. Harrastin eilen kohtalaisen rankkaa liikuntaa, voiskohan vaikuttaa....?

Mä oon just sen takia keventänyt liikkumista ja salillakin laskenut painoja vaikka tuntuu välillä tylsältä. Mäkin säikähdin kun ihan alkuraskaudesta tein vatsalihaksia niin kipeytyi ja kramppasi. En oo sen jälkeen uskaltanut tehdä...

Mites nuo menkkajomot? Muistaakseni luin joillakin niitä olleen mutta en nyt muista miksi niitä on. Valaiskaa mua!

Viime viikolla oli pientä oireilua virtsiksestä, viikonloppuna loppui kunnes taas tänään tuntuu siltä. Ei liity kirvelyä tai jomotuksia, vaan muka hirveä pissahätä kokoajan.
Tänään just vein pissinäytteet ja annoin verinäytteet, liittyen siis tulevaan ultraan. Harmi kun tää tunne tuli vasta labran jälkeen.
Katsookohan ne siitä virtsanäytteestä myös tuon?

Raskausajan virtsatulehdukseen ei liitykään normaaleja oireita. Mutta se on tosi helppo todeta virtsasta tikkutestillä. Ehkä sitä voi soittaa perään? Tai antaa uuden näytteen. :)

Mukava kuulla, että teillä muilla on oireet jo osin helpottaneetkin. Minulla on puolestaan nyt vasta alkanut tämä etominen ja se tekee kyllä töissä olemisesta vaikeaa. Koko ajan yritän keskittyä siihen, etten päästä huonoa oloa pahemmaksi ja banaani on työpöydällä vieressä, josta nappailen pieniä paloja tarpeen mukaan. Lounas pelottaa, kun tiedän, että syöminen helpottaa oloa, mutta pystynkö syömään... Nyt rv 7+3 ja tämän pahemmaksi en toivo kyllä tilanteen menevän tai töissä olo käy tosi hankalaksi. :meh::yuck:

Täällä kuljetaan edelleen zombiuden rajamailla. Nukuttaa koko ajan, pitäisi tehdä tosi paljon kaikkea, ja kaikki dedikset kaatuu päälle kun en työpäivän päätteeksi saa kuin kaaduttua sänkyyn ja nukkumaan. Oon ihan loppu ihan koko ajan. Voi kun tämä väsymys jo loppuisi.

Mua kanssa paleltaa ja sitten taas välillä on kuuma ja hiottaa ihan hirveesti :confused:

Todellakin toivon että on kasvukipuja tai liian rankan treenin aiheuttamaa.... Kipuilut nimittäin jatkuu. Istuessa pahinta. Nyt en enää osaa olla huolestumatta. Kun ne muut oireetkin on vähentyneet....

Mulla tuntuu menkkajomotukset väistyneen. Oli ne 2-3 viikkoa 3 kertaa kovempia, kun menkkojen aikaa. Plussaa testaessa sanoi pari tuntia ennen, että tuntuu et menkat alkaa. Taitaa olla normaalia esikoisen odottajille. Kauhee väsymys ja palelu. Tuntuu et viltin alla saa olla koko ajan. :grin Jos on juomatta ja syömättä pidemmän aikaa tulee huono olo.

Viime viikolla oli pientä oireilua virtsiksestä, viikonloppuna loppui kunnes taas tänään tuntuu siltä. Ei liity kirvelyä tai jomotuksia, vaan muka hirveä pissahätä kokoajan.
Tänään just vein pissinäytteet ja annoin verinäytteet, liittyen siis tulevaan ultraan. Harmi kun tää tunne tuli vasta labran jälkeen.
Katsookohan ne siitä virtsanäytteestä myös tuon?

Ne katsoo nimenomaan bakteeriviljelyn ja kemiallisen seulan virtsasta. Ja tulokset tulee kanta.fi -palveluun nopeasti. Itse kävin kans normilabrat (seulat) + virtsakoe aamulla, tulokset näkyi jo virtsasta ja perusverenkuvasta. Hassua, itselläkin tuntui vähän samanlaisia oireita päivällä ja epäilin että olisi vti, mutta labrat oli onneksi puhtaat! :)

Kävin nyt vilkaisemassa omasta kannasta ja siellä näkyi käynti, mutta ei tuloksia. Yhdessä kohtaa luki 'tehty'.
Näytettä ottaessa kyselin pitääkö tulosten perään soitella tms, niin joku tulos tulee postitse mikä pitänee ottaa sitten ultraan? Kysyin myös tuleeko tulokset omaan kantaan, niin siihen ei osannut vastata.
Kuulin viereisestä huoneesta(eipä juuri ollut yksityisyyttä kun puheet kuului myös odotustilaan), että oli tullut sokrutestiin. Utelin sitten miten se tehdään ja hyvä niin, koska päädyin näytteenottajan mielipiteen perusteella vaihtamaan varaukseni toiseen huslabin paikkaan se on just avattu ja kuulemma paljon viihtyisämpi odotella testin aikana.

Takaisin