Oireet

Voi ei mom2be... :'( Voimia.

Oireisiin liittyen...
Makaan viltin alla, luen tätä foorumia ja itkeä tihrustan välillä... Raskautta voin ehkä syyttää näistä: itkuherkkyys, palelu, voimaton olo, tisseihin sattuu, etoo, turvottaa...

KAAMEA OLO :( Voin koko ajan pahoin. En saa oksennettua vaan etoo ja yököttää. Mihinkään ei pysty kesittymään eikä mitään oikein voi tehdä kun koko ajan yököttää!! Kääk. Kammottavaa olla töissä ja iltaisin vielä yrittää vetää noita tanssitunteja. Itku tulee.

Tämä voisi olla suoraan ote minun elämästäni. Miinus vain nuo tanssitunnit. Nostan kyllä hattua, multa ei onnistuisi mikään tanssi mitenkään! Kävelylläkin tekee niin pahaa, että katselen kokoajan sopivia "laattauspuskia". :arghh:

Edit: Nyt vasta luin eteenpäin. Voimia, mom2be, ja iso halaus :Heartpink

Mulla on väsymystä ja sellaista yleistä vetämätöntä oloa. Hajut tekee pahaa, mutta toistaiseksi olen selvinnyt ilman yökkäilyä. Uutena on yöheräily ja vessassa ravaaminen. Alun turvotus on nyt onneksi vähentynyt.

Voimia mom2be :Heartred

Muokattu viimeksi:
Tulee kyllä apea olo kun lukee näistä muille odottajille sattuneista keskenmenoista. On niin surullista! :sad010

Sama vika easterbunny! Surullinen toisten puolesta ja samalla ite miettii et voi sattua omalle kohdalle näin alussa milloin vaan. Tottakai mahikset keskenmenoon tippuu mitä pidemmälle raskaus etenee huojentaa oloa. Mä tosin elän vielä epätietoisuudessa että onko masussa edes ketään....

Mulla alkoi raskausoireet n. kolme viikkoa sitten, nyt pitäisi olla 7+2 mutta ei oo vielä varmuutta. Ensin alkoi vihlaisuilla alavatsassa, siitä melkein heti seurasi kamala kuvotus ja järkyttävä väsymys (töissäkäyvälle ja yrittäjälle tää on ihan kamalinta), sit tissit on alkanu aristaa ja koko ajan saa juosta vessassa! Ihana kamala ensimmäinen kolmannes! :D Esikoisesta oli täysin samat oireet, mutta kyllä tää silti yllätti. Selvästi aika kultaa muistot :D

Mulla on nyt alkanut olo selvästi helpottaa, oikeastaan kun viikonloppuna siirryttiin 10+ viikolle niin silloin tuntui että valoa on tunnelin päässä. Muistelen että viime raskaudessa alkoi myös hekpottaa samoihin aikoihin. Nyt kun katsoo taaksepäin niin kyllä on ollut sumuisia viikkoja :S

Mulla alkaa nyös oireet helpottaa, etenkin se kuvotus ja ruokahaluttomuus on väistymässä - onneksi. Rintoja aristaa edelleen ja väsymystäkin on jonkin verran. Iho on alkanut parantua.. :) ajoittain vatsassa tuntuu vihlontaa tms, ilmeisesti kasvukipuja (hope so)? Päätä särkee lähes joka päivä, mutta se on onneksi hyvin lievää. :)

Meinasin tulla kyselemään, että helpottaako joillakin jo, mutta täällä olikin vastaukset valmiina. Mullakin on ollut pari päivää aika normaali olo. Tosin, en mä kyllä yleensä meinaa oksentaa hammaspesulla, joten ei nyt ihan normaali... Mutta turvotus on ainakin poissa, melkein hoikka olo. Nyt 9+3.

Minulla uusin oire on nälkä :hungry: välillä herään siihen aamuyöllä, niin kuin tänäkin aamuna...tuskin sitä nyt yöllä tarvitsee syömään ruveta?
Tosin kerran mies on voileivän käynyt jo tekemässä... :laughing025

Kylä mä jouduin viime raskaudessa syömään yölläkin ajoittain. Varsinkin jos piti nousta sängystä vessaan, ni kyllä se vaan mahakin alkoi kummasti samalla murista

Takaisin