Oireet

Hei. Ensi viikolla mulla vielä tarkastus ja tarvittaessa muuta jos tämä vuoto ei lopu. Olen minä heittänyt "pyyhkeen kehään". Vähän haikea mieli, mutta pienellä itkulla aina eteenpäin. Meiän ei ollut tarkoitus huhtikuista saada. Ehkä ne mun lapset oli tässä, kun noita jo useampi on ja ikääkin mulla jo reippaasti. Mä iloitsen toisten pienistä ja hoidan tätä mun ihanaa 10 kuukauden ikäistä touhutypyä. :Heartbigred

Miten muilla on pahoinvoinnin kanssa? Onko tiettyä "aikaa" päivästä kun alkaa etoa tai esimerkiksi pitkään jaloilla olon jälkeen etovaa oloa?

Jos on hyvä päivä, niin ehdin tehdä jotain ekat pari tuntia, mut sit paha olo pahenee ja käytännössä koko päivän oon koomassa sohvalla. Sit iltaseiskan maissa piristyn hetkeks jollain tahdonvoimalla, että pääsen koiran kanssa ulos ja yleensä illat on ollu sit ihan ok, paitsi kaks viimistä, kun oon käyny nukkumaanki oksennus kurkussa. Eilen ja tänään on huonot aamut, paha olo heti herätessä ja oksennus lentää jos vähänkään puuhaan jotain. Huoh. Ehkä tää kohta menee ohi...

Täydet sympatiat kaikille oksentelijoille! Mulla on vaan etovaa oloa ja väsymystä mutta sekin on ollut tosi rankkaa. Toivottavasti pian alkaa helpottaa!

Pitikin mennä valittamaan sillon oireettomuutta. Nyt niitä on sit vaikka muille jakaa.. se pahoinvointi.. voi helv ku se alkaa noin kaks tuntii heräämisestä ja loppuu ku nukahdan illalla.. oksu lentää mut ku tuntuu et paniikki yrittää pitää sen oksun mahd pitkään sisällä ja sit olo vaan pahenee.. pääkipu, tissikipu, mielialanvaihtelut.. äääh..

Itsellä myös toi pahoinvointi välillä pitkin päivää ajoittain. Ja joskus ruuan tuoksut alkaa etoa että ruokailu välillä vaikeampaa sen takia. Väsymys kyllä painaa kokoaika vaikka nukkuisi kuinka yli 8-9 tunnin unia.

Täälläkin oirellaan, palelee, tissit on kipeet ja niitä kivistää, nännit myös arat ja pissalla saa myös rampata normaalia useammin. Vuoto ei oo lisääntynyt, aamupäivällä tuli kerran vessassa käydessä paperiin ruskeaa tuhrua. Eilenkin aamuna vaan kerran haaleanpunaista paperiin, siteeseen asti ei missään vaiheessa.Huomenna ultra ja sydämeni pohjasta toivon että kaikki on kunnossa♡ nyt rv 6+2

Ai tämä palelukin voi olla oire? No se selittäisi miksi istun viltin alla, vaikka olen lämmittänyt takalla mökin +25 asteiseksi. :D Töissä istun kans toimistolla ulkovaatteet päällä täristen, kun taas kollegat laittaa tuulettimia päälle ja valittaa kuinka kuuma on. :D

Tsempit huomiselle mom2be :)

Kiitos ihanat! Joo todellakin on oire, koko ajan saa olla villasukat jalassa ja pitkähihaista sekä vilttiä päällä ja silti palelee :D ruumiinlämpö on kait vähän kohollaan tai jotain ni siks..

Minulla on pahoinvointi lisääntynyt viime viikosta alkaen, sitä ennen porskutin menemään tuosta vaan. Kertaakaan en ole vielä oksentanut, mutta on niin huono olo lähes koko päivän. Ei vaikuta ruokailutkaan, joskus ennen ruokailua tulee huono olo ja sen jälkeenkin. Eilenkin tuntui lenkillä, että tekisi mieli käydä istumaan maahan kun niin tuli huono olo ja tuntui, että voimat oli muutenkin lopussa. :meh:

Rinnat olleet kipeät n. viikko ovulaatiosta asti, tuntuvat myös kasvaneen kun liivit kiristää. Välillä myös palelee. Kohtua ei ole enää juurikaan nippaillut.

24/7 pahoinvoinnin lisäks mäki tosiaan palelen non-stop. Oon aina ollu vilukissa, mut nyt on villasukat jalassa ja viltti päällä koko ajan. Huomaan, et on semmonen kuumeinen olo, tai lähinnä sellanen, että koko ajan on lämpö kohollaan.
Rinnat on kyllä supermuhkeet, hyvä että meni takki aamulla kiinni tissien kohalta. Mies myös sano eilen, että ne on jotenki kovemmat ku aiemmin. Onks se sitä kun maitorauhaset kasvaa?

KAAMEA OLO :( Voin koko ajan pahoin. En saa oksennettua vaan etoo ja yököttää. Mihinkään ei pysty kesittymään eikä mitään oikein voi tehdä kun koko ajan yököttää!! Kääk. Kammottavaa olla töissä ja iltaisin vielä yrittää vetää noita tanssitunteja. Itku tulee.

Täälläkin alkoi tänään etomaan sen verran, että laitoin pahoinvointirannekkeet käsiin. Tosin flunssaakin pukkaa niin se saa olon tuntumaan pahemmalta. Vähän vihloi tänään nivusiakin, että kai sitä voi pikkuhiljaa uskoa että sitä on raskaana :)

Täällä viikkoja kasassa jotain 9+3 ehkä ja pahoinvointi alkaa helpottamaan. Iltaisin nykyään turvottaa ja näytän että olisin jo ainakin puolessa välissä raskaana :D Tsemppiä kaikille pahoinvoiville, Se oli aivan kamalaa aikaa.

Vuoto lisääntyi aamulla ja muistutti jo ihan kuukautisia.. lääkärissä ultrattiin kohtu joka oli jo tyhjä ja todettiin että alkio oli jo kohdunsuulla tulossa ulos, joten lääkäri sen otti pois..
Sydäntä särkee..
Ihanaa, turvallista ja rakkaudentäyteistä odotusta teille muille! ♡

Takaisin