Oireet

Eedla, mulla ihan sama, etten jaksa nähdä ketään ihmisiä ja töihin meno rassaa kanssa.

Mulla taitaa lähinnä johtua myös siitä, etten "voi" vielä puhua kellekään asiasta, enkä jotenkin osaa olla ihmisten kanssa, jotka eivät tästä vielä tiedä. Oon myös iha perseeseen ammuttu karhu koko ajan, en osaa edes itse paikanta miksi :D

Alkuiltaa. Tulin tänne vielä kertomaan, että raskaus taisi olla vain kemiallinen tai jotain. Vuoto on jatkunut, pientä jomotusta on ollut ja "tiedän", naisen vaisto vai mikä lie, että ei siellä enää mitään ole. Oikein hyvää raskausaikaa teille kaikille. Nauttikaa ja iloitkaa kevätvauvoistanne. ❤️

Zade, oletko varannut neuvola-aikaa? En osaa kuvitellakkaan miltä sinusta nyt tuntuu, enkä tahtoisi pitää yllä turhaa toivoa, MUTTA on silti vielä mahdollista että se olisi jotain muuta. Tai sitten ei, ja siinä tapauksessa suuret pahoittelut :Heartred Mutta soitathan pian neuvolaan, jotta saat varmuuden mistä on kyse?

Olen lukenut että joillain on ollut pitkäänkin vuotoa (ilman niitä hyytymiä) ja vaikka se on ollut tosi stressaavaa, niin silti kaikki ollut hyvin.

Kyllähän tänneki alun pelkojen jälkeen rantautui kunnon pahoinvointi. Vessanpönttöä ei oo vielä tarvinnu halailla, mut kaikki ällöttää ja oksettaa. Hehkeä olo.

Tällä ja viime viikolla alkanut tehdä autossa pahaa kyydissä jos on esim. kännykkää selaillut.

Tänään 6+0 ja ensimmäistä kertaa tuli oksut :hungover:
Muuten lähinnä tuntuu vatsassa samantyylisiä tuntemuksia kuin ennen menkkoja, väsyttää hulluna, huimaa jonkin verran, alavatsa ja rinnat turvoksissa ja sainpa vielä pienen flunssankin tähän päälle. Ei ainakaan itseltä jää huomaamatta kropan tapahtumat!

5+4 ja melko vähäiset oireet vielä.. tissit on kipeet, menkkajomotusta, välillä etoo, väsyttää ja palelee varsinkin iltaisin. Edellisessä raskaudessa oksensin joka päivä rv 6-14 ni nyt tuntuu et se ois muka ainoo kunnollinen oire et vois uskoo et siellä varmasti on pikku kyytiläinen. Eiköhän nämä oireet tästä pahene kun viikot lisääntyy ni voi olla varma että on oikeesti raskaana :D

mom2be, mä toivoin jopa alussa, että alkais oksettaa, kun tuntui kovin oireettomalta. Nyt istun itku silmässä töissä nieleskelemässä pahaa oloa, ja mietin miksi ihmeessä toivoin tätä. Nauti niin kauan kun kestää tuota onnea! <3

No mä toivon ihan samaa vaikka tyhmältä kuulostaakin.. kyllä sitä ihanuutta riittikin kun se edellisessä raskaudessa alkoi. Joudun hakee saikkua sillon, en olis mitenkään päin pystynyt olee töissä :dead: painokin putosi reilu 4kg alussa mutta eipähän tarvinnut miettiä onko raskaana :D voimia sinne ♡ toivottavasti pian helpottaa!

Oire vai jotain muuta? Maha ollut pari päivää kuin kestokrampissa, mutta tunne ei ole aaltomaista. Tuntuu enemmän ylävatsassa.
Välillä olo on kuin maha löysällä, mutta ei saa sitä ulos.
Aluksi mietin kohdun kasvukipuja, mutta ne tuskin olisi ylävatsalla?

Menkkamaiset kivut, etovuus ruokaa kohtaan ja ne hajut.. yök :( rinnat kipeät ja kuulemma kasvaneet ukon mukaan. Kokoajan ravaan pissalla ja se ummetus myös tullut :'( myös enemmän väsynyt kuin ennen. Myös joka päivä ollut pää ihan jäätävän kipeä, ei kumminkaa onneksi koko päivää. Nyt 7+5.

Muoks. Ja joka pikkuasiasta tulee itku ja ukko pelkää mistä seuraavaksi suutun. Ärsyttävää

Limbon mulla ollu samaa! Tuntu niin pahalle ettei voinu seistä. Ajattelin ensin sen johtuvan jostain muusta mut jos sullakin ollu samaa niin ehkä se ei oo mikään sattuma.

Minulla ei ole pahoinvoinnista tietoakaan, mutta neuvolassa sanoivat, että pahimmat hormoniviikot ovat vasta edessä (nyt rv 6+3), joten se saattaa olla vielä tulossa. Sen sijaan rinnat, ja erityisesti nännit ovat olleet usean viikon kipeät ja rinnat ovat selkeästi kasvaneet. Muutoin olen nukkunut vähän kevyemmin, välillä huimaa ja käyn pissalla selkeästi useammin ja töistä kotiin tullessa saatan olla hyvin väsynyt, mutta siinäpä ne tällä hetkellä. Ehkäpä tästä olotilasta pitää olla vain tyytyväinen, sillä nyt on varsin helppo olo.

Jotenkin kaipaisi nyt jotain viikon lomaa, että saisi vähän levätä ja nukkua mahdollisimman paljon. Hirveä väsymys

Aamupahoinvointi muuttui iltapäivä ja iltapahoinvoinniksi! Ja voin kertoa, että mynthonien oksentaminen sattuu ihan ********* kurkkuun..

Takaisin