Oireet

Mulla on nyt vähentynyt pohjaton nälkä, eikä etominenkaan ole kuin ihan satunnaista. Kahvia juon välillä kupin tai pari päivässä mutta esim. aamulla ei tee vieläkään mieli. Ennen join ämpärillisen päivässä. Voisikohan olla että aloittelin Femibionin syönnin ja kroppa on nyt suht tyytyväinen saamiinsa aineisiin, näin ainakin uskottelen. Monipuolisesti pystyn syömään oikeastaan kaikkea.

Hups, verkko pätki niin tuli tuplapostaus

Muokattu viimeksi:
Danske, meillä mies odottaa tuota oiretta kun on kuullut jostain että näin voi tapahtua :D arvatkaa oliko edellisessä raskaudessa pettynyt kun seksi ei voinut vähempää kiinnostaa xD

Mulla tuli jossain välissä viimeksi sellaiset menohalut, ettei mies tahtonut tahdissa pysyä :'D

1. OKSENNUS! (rv.8+0)
Tätä oon pelännyt kaikista eniten, meen ihan paniikkiin oksentaessani. Pahinta mitä tiedän!

Mulla pahoinvointi lisääntyy iltaa kohden, nyt sitten viime yönä parin tunnin unien jälkeen pönttöä halaamaan.
Miten te muut yrjööjät? Mihin aikaan vuorokaudesta kuvotus on pahimmillaan?

Mulla ei juuri mitään oireita ole. Viikkoja kuus plus jotain. Alamahassa 'tuntuu' jotain, välillä menkkamaista jomotustakin vielä. Ehkä hieman hajuaisti terävöitynyt, ainakin perheen jäsenet on alkaneet lemuta enemmän. Ja kiukku nousee nollasta sataan hetkessä. Isommat lapset onkin ihmetelleet, mitä se äitee ragee koko ajan.

Aiemmissa raskauksissa on ollut jäätävä pahoinvointi. Viimeisimmässä kokeikin muuten noita rannekkeita ja niin ikään vei pahalta ololta 'kärjen' ja ei tarvinnut koko ajan oksentaa.

Lottie: Hauska sattuma? Mullakin on helmikuinen 2015 kanssa. Millon sulla la? Imetän edelleen tätä taaperoa, ja jotenkin tuntuu, että veiskö tuo imetys kaikki " hulluimmat" raskausoireet mennessään.

No nyt se etova olo on rantautunut tännekin... Ei okseta eikä oo paha olo, mutta masussa velloo ja mikään ruoka ei maistu. Paahtoleipää pystyn syömään ja sit tuota jonkun jo mainitsemaa vesimelonia...

Mulla on ollut seksuaalista haluttomuutta nyt koko raskausaika, harmittaa kyllä tosi paljon. Toivottavasti halut nousisi myöhemmin. Käy sääliksi miestä tosi kovasti.

Oonko ainoa kenellä tälleen?

Mulla ei niinkään haluttomuus vaan väsy. Oon iltaisin jo ihan out ennen ku mies on syönyt työpäivän päätteeksi. Ja aamulla nukun kun mies lähtee töihin :/

1. OKSENNUS! (rv.8+0)
Tätä oon pelännyt kaikista eniten, meen ihan paniikkiin oksentaessani. Pahinta mitä tiedän!

Mulla pahoinvointi lisääntyy iltaa kohden, nyt sitten viime yönä parin tunnin unien jälkeen pönttöä halaamaan.
Miten te muut yrjööjät? Mihin aikaan vuorokaudesta kuvotus on pahimmillaan?

Mulla on ihan mihin aikaan vaan paha olo, onneks oon aina ollu hyvä nukkuja, joten yö on mun ainoa siunattu hetki kun ei okseta. Käyn oikeen mielelläni ysiltä nukkumaan ja nukkuisin pitkään. Tuossa meni muutama yö kellon ympäri. Mä en tienny pelkääväni oksentamista ennen koska en oikeastaan ikinä oo oksentanu, mutta nyt on noussu jonkunnäköinen pelkotila siitä, milloin rupeaa yökötyttämään ja täytyy oksentaa. Tää on pahinta mitä mä tiedän myös. :sad001 Toivoa sopii, että menee pian pois. Viikkoja kuitenkin vasta 6+5 joten pitkä aika sinne toiselle kolmannekselle vielä.

Oi ei Eedla, mutta toivotaan, että tiputtelu ja rusehtavuus ovat vielä hyviä merkkejä!

Nyt ei oo viimeisellä kolmella vessareissulla tullut mitään! Voi apua... toivottavasti jäis nyt siihen yhteen pelästymiskertaan!

Ei oo ollenkaan kipuja. Se on positiivista.. mutta kyllä oon peloissani yhä.

Lottie: Hauska sattuma? Mullakin on helmikuinen 2015 kanssa. Millon sulla la? Imetän edelleen tätä taaperoa, ja jotenkin tuntuu, että veiskö tuo imetys kaikki " hulluimmat" raskausoireet mennessään.

Jonkun laskurin mukaan 8.4. mutta ei oikeasti mitään tietoa vaikka kierto suht säännöllinen. Mäkin imetän vielä, mutta nyt alkaa tuntua ettei ole voimia ihan kaikkeen joten yöimetykset lopetettiin tällä viikolla. Ja kun en oikein saa syötyä niin tuntuu että kaikki lähtee omasta kehosta ja kohta oon Sellanen kuiva rupu :D. Joku viikko 6+ oli aivan hirviä mutta nyt alkaa ehkä,helpottamaan :). Hienoa, jos sulla on ollut vähemmän oireita :)

Eedla, voisko sulla olla nyt menkkojen aika suunnilleen?
Hyvä idea muuten! Tarkistan kalenterista..

Eilinen mälsä-päivä johtui varmasti jostain hormoniheittelyistä, liittyyköhän tämä tuhrutteluun?

Voi että kun sais selville mitä tämä on. Taidan muutenkin olla taas väärässä ketjussa. Menen pelot -ketjuun tästä...

Menkkamaisia jomotuksia oli jo ehkä pari päivää ennen plussaa, ja plussauksen jälkeen ne paheni. Nyt rv 4+6 ne on onneksi helpottanu, sattuu yleensä vaan kerran päivässä. Tissit on ollu kipeet ovulaatiosta asti. Hermot menee todella herkästi ja esim. kaupassa voisin vaikka lyödä jokaista joka uskaltaa hidastella mun edessä. Itku on myös aika herkässä :sad001

Ja pahoinvointi... Yhtenä aamuna join normaaliin tapaan kahvia, mutta ehkä yhden hörpyn jälkeen kurkussa tuntu jotenkin oudolta ja tuli etova olo. Pari kertaa piti yökkäillä mutta ei onneksi tarvinu oksentaa. Sen jälkeen olikin sitten melkeen koko päivän vähän etova olo. Kahviin en oo sen jälkeen koskenu ja oon syöny heti herättyäni eikä oo onneksi tarvinu enää yökkäillä :)

Takaisin