Oireet

Pahoinvointi on nyt myös todella täälläkin. Ei hyvää päivää... Hyvästi jää, aamukahvi. Mitenkähän sitä saa herättyä, kun unettomuus vaivaa edelleen?

Olin jo unohtanu edellisen raskauden vaivan. Tosi ärsyttävä "vaiva" ilmestyny, nimittäin nukkuessa kuolaaminen. Pitää ottaa huonompi tyyny käyttöön :eek:

Joo ja mielenrauhan saa vasta monen monen viikon päästä! Nyt 8+0 ja ultraan en oo saanu vielä edes aikaa. Mut eipä siihen voi vaikuttaa onko siellä masussa ketään vai ei :(

Mulla ilmaantu tänään uus oire; liitoskivut tuolla haarovälissä. Siis tuolla jossain häpyliitoksissa. Esikoisesta tuli vasta ihan viimesillä metreillä, nyt 8+1. :D Saa nähdä mimosta ankkakävelyä sitä lopussa vedetään. Viimeks kävelin ihan normaalisti loppuun saakka.

Wandi, kannattaa kokeilla! Kaikille ne ei toimi, valmistajakin myöntää sen, mutta suurimmalla osalla kuulemma kuitenkin. Netistä voi tilata myös. Mulla tuo ranneke on ollut ainoa mikä yhtään auttaa. Pieni kuvotus mullakin taustalle jää, mutta pystyn kuitenkin käymään jopa ulkona ja muutenkin normaali elämää viettämään, enkä ole nyt oksentanut ollenkaan! :)

Täällä kans yks jolla edelleen vähäiset oireet. Flunssakin tuli sotkemaan :/ Huolettaa myös että onkohan mahassa enää elämää mut sit yritän muistella edellisiä raskauksia niin en muista että ois vielä tässä vaiheessa 5+5 ollu mitään oireita. Helpottavaa kuulla ettei kaikki oo pää pöntössä :)

Nyt on alkanut olemaan tosi väsy. Tuntuu, että jo neljän maissa haukottelee koko ajan

Mulla aaltoileva pahoinvointi, välillä helpottaa ja välillä pitää hengitellä ja nieleskellä ihan kunnolla. Lisäksi myös hirvittävä väsymys, ei auta yöunet tai päikkärit. Työpäivät menee ihan sumussa. Asiakaskäynneille pitää aina tsempata että on edes hitusen ammatillinen. Menisipä pian ohi. Haluan itseni takaisin. Tällä hetkellä olen jokin läähättävä unelias kiukkuinen zombi -.-

Mulla on vatsa ihan sekasin. Turvottaa ihan tosi paljon ja on ilmavaivoja. Millasta se raskauden aikanen ummetus oikeen on? En nyt osaa oikeen selittää näitä oireita mut tää on ehkä ummetusta

Miiumiu, mulla kans ihan törkee turvotus (iltasin ja öisin), vatsavaivoja myös; ilmaa ja kipuja, ihan ku ilma ei pääsis pois.
Jostain luin, että joillakin kohtu venyessään voi jo ensi viikoilla hieman painaa suolta tms. aiheuttaen sellaisen "ilma-ansan", mikä tuntuu pahoilta ilmavaivoilta ja turvottaa pirusti. Mulla oli kolme yötä, kun kivut oli ihan naurettavan kovia, sit on helpottanu, mut iltasin edelleen kauhee möllykkäturvotus. Mies totes eilen, että "sähän oot ihan valtava". Kiitti hei :D

Korhis, kuulostaa ihan samalta ku mulla. Toivottavasti tää menis ohi! Välillä tuntuu et pitää oikein kiireellä mennä vessaan ja sit ei kuitenkaan mitään tuu

Käykääpä apteekista ostaan cuplatonia! Se auttaa ilmavaivakipuihin. Se pilkkoo ilmaa mahassa et se ei kerry sinne aiheuttaen kipua. Ite oon kahessa raskaudessa joutunu syömään niitä alussa.

darkminttu, joo mulla oli joku samanlainen (eri niminen) kaapissa olemassa, mutten ollu varma onko sen käyttö OK raskausaikana :)

Mulla aaltoilee jotkut oireet, eilen esimerkiksi olin ihan puolikuollut väsymyksestä ja halusin vain nukkua nukkua nukkua, tänään olen ollut paljon pirteämpi.

Kohdun kasvukipujen ehdin jo hätäillä loppuneen, mutta tarkemmalla tarkastelulla niitä kyllä on yhä, ei vaan niin kovia kuin varhemmilla viikoilla. Kuvotusta tulee jos ei syö riittävän usein, nyt kuitenkin pari yötä olen jo pärjännyt ilman välipalaa :p Rinnat on arat ja finnejä löytyy.

Itku myös pääsee tosi herkästi tv:tä katsoessa ja muutenkin. Ja sitten taas toisaalta olen tosi kiukkuinen ja suutun sekunnissa :rolleyes: Taaperollekin kilahtelen vaikka toinen on niin pieni vielä (joskin uhmakas kyllä :sour:), se kyllä nolottaa!

Mua väsyttää, keskittymiskyky on töissä ameeban tasolla, janottaa, juoksen vessassa monta kertaa päivässä ja myös yöllä, pientä kuvotusta välillä. Välillä viluttaa, välillä on hiki, rinnat kosketusarat. Tänään rv 5+5.

Mulla taitaa olla myös oireena hirveän pehmeä pää. Tuntuu, että hoen samoja asioita, kyselen tyhmiä itsestäänselvyyksiä kun samantien tajuan itsekin vastauksen.

Olen väsynyt, tyhmä ja toi yllämainittu ameeba kuvaa myös mua hyvin paljon. Myös sellanen olo, et kaikki vähän ärsyttää, oman perheen jäsenet ja ystävät on jees, ja osa sukulaisista, (ja te kaikki palstalaiset :love2) mutta kaikilta muilta sellaisilta tuntemattomilta ohikulkijoilta, kaduntallaajilta tekis mieli piiloutua jäämällä kotiin tai menemällä keskelle metsää siten ettei sielläkään vois kukaan tulla vastaan. Mä en vaan jaksa nähä ketään -olotila.

Ihan ennenkuulumatonta, olen yleensä aina niin iloinen, avoin, kaikkien kaveri. Eikä mua ärsytä kaupassa ja kaupungilla kukaan tuntematonkaan.

Toivottavasti tää hömelö tila menis pikapuoliin ohi :happy11. Jep, kaikkihan selittyy tässä vaiheessa hormonitasapainon heittelyistä! Tulispa se seesteä keskikolmannes. Sitä odotellessa.

Korhis yleensä on sallittua kun se vaikuttaa vain paikallisesti siellä vatsassa ja poistuu samaa reittiä kun ilmakin :D

Mullaki finnejä vaikka muille jakaa mutta oon löytäny neutrogenan kasvo saippuan tms joka on auttanu maagisesti :)

Takaisin