Oireet

Tsemppiä Tyttötiikeri, ei kyllä kateeksi käy sun tilanne, mutta varmasti tiedät itse mikä on sulle oikein. Me tuetaan sua sitten täällä :)

Tänään on ollu ihan karmee väsymys! Mitenkä sitä jaksaa töissä olla kun kesäloma loppuu reilun viikon päästä :O

Kuvotus lisääntyy koko ajan... Ja syödä pitää, parin tunnin välein. Mutta edellisen raskauden eniten mieleen jäänyt oire eli huimaus ei ole ainakaan toistaiseksi alkanut. Tai ehkä vaan tajuan syödä nyt säännöllisemmin, ja pysyy siksi poissa.

Ahdistaa joo. Kaikenlaista sitä kelaa mielessään, omaa jaksamista, esikoisen suhtautumista, synnytystraumoja yms. Ja pinna on kireällä, ihmeelliset pikkuasiat kiihdyttää nollasta sataan noin sekunnissa.

Kurkku kipeenä, tissit turvonneet ja kipeät, ällötys iltaisin ja aamulla sekä pientä mahanippailua. Väsy on ehkä näistä kaikista pahin!!

Jonnaliini, kiva kuulla, että on mahdollista että kahvi voi niin pian alkaa maistua uudestaan :grin Sain tänään juotua vain yhden kupin ja kauhea päänsärky ja väsyhän siitä seuraa. Ja joo, on ollu pinnaki kireällä, alussa enemmän kuin nyt.

Onko joillain muillakin menny pahoinvointi pian ohi, nyt tai aiemmilla kerroilla? Onko toivoa... :hungry:

Ja tämä palelu tosissaan tympii, kun tuntuu ettei voi edes tehdä mitään kun on suurimman osan ajasta ihan kohmeessa ja tahtoisi vain olla peiton alla. :coldfeet: Ei ole kiva tehdä mitään (vaikka ei oksettaisikaan) ja on vaikea keskittyä kun vaan palelee ja palelee.. Sauna on aina päivän paras hetki :love2

Mulla oli sitä pahoinvointia vielä pari päivää sitten ja nyt ei taas ole. Voihan se olla että huomenna taas on mut kerran vaan oksensin. Kylmä ja pääkipu on sellasia mitkä ollu joka päivä :/ ja huimaus. Uutena oireena myös närästys.

Nassutin, oho, nyt jo närästystä? Ei varmasti ole kivaa :/ Tuleeko sulla sitä milloin sattuu vai jonkun tietyn ruuan jälkeen?

Juuh. Täällä myös Närästys! Ikinä ei oo ollut ja nyt vasta yhdistin sen olotilaani. Luulin pahoinvoinniksi, mut ku puhuin olotilasta ääneen niin kaveri huikkas, et kuulostaa närästykseltä. Eli mua kuvottaa, vatsassa tuntuu välillä poltetta, kurkussa on palan tunne ja rinnasta polttelee ja röyhtäisyjä joko tulee tai yrittää tulla...Tätä siis 24/7...

Tajuton väsymys, palelu, vatsa ja selkäkivut, kuvotus. onhan näitä. Esikoista odottaessa ei ollut mitään oireita missään vaiheessa :D Nyt täytyy totutella näihin oireisiin

Joo yleensä ruuan jälkeen jos makaa tai istuu vähän löysemmin. Ruuasta ei niin väliä, yleensä kuitenki kaikki mausteinen tekee sen.

Pohjaton nälkä se vaan jatkuu, huoh. Lisäksi vanha tuttuni unettomuus on palannut takaisin entistä pahempana. Voihan paska...

Rinnat ovat kipeät - varsinkin kun esikoinen kiipeilee mun päällä ja kun painaa rinnasta ohi mennessään - AUTS!
Taitaa olla myös jonkin verran herkempi hajuaisti. Odotan julmetun väsymyksen alkavan, esikoista odottaessa meinasin nukahtaa istualleen töihin kesken päivän ensimmäisen kolmanneksen aikana ja päikkärit oli pakollinen osa päivää töistä kotiin tultua. Nyt kyllä haukotuttaa mutta vielä en ole onnistunut torkahtamaan koneen ääreen töissä :D

Nythän mie sen tajusin!!! Tää mun 4 vko kestäny flunssa johtuu raskaudesta! Viimeeks oli sama homma. Miten oonkaan voinu unohtaa. Viimeeks tais vaan kesto olla 8 vko eli ehkä tässä vielä joku hetki niiskutellaan ja yskitään...

Tuossa kun valittelin hirveistä kivuista, niin pam, ei mitään tuntemuksia pariin päivään taas. Ei turvotusta (mä näytän hoikalta :o), ei kipuja, ei mitään. Väsyttää ja pari kertaa päivässä pieni repäisykipu jos liikun hassusti. Tulee vähän sellanen olo, että oonkohan mä enää ees raskaana :D

Minäkin varovasti kurkin täältä. Ma aamuna kp 33 tehty hailakka positiivinen testi ja tänään ois menkoista laskettuna 5+0.
Ennen plussaa tiesin olevani raskaana. Suuta kuivas, pissatti, paleli ja hikoilutti vuoronperään ja todella voimaton olo, mahaa juilii ja paineen tunnetta alamahalla. Ihan armoton nuhakin, mutta sitä en lukenu oireisiin silloin.

Eilen ei enää isompia oireita, korkeintaan pientä vilutusta ja nippailua, pissalla käyntiä.

Tänään pikku vilua ja juilii enemmän mahaa sekä todella lievästi selän puolella poltellut menkkamaisesti.

La teen uuden testin onko viiva vahvistunu vai edelleen heikko.. olo on ihan normi, eikä yhtään tunnu siltä et ois raskaana..

Niin ja ennen plussaa oli myös etovaa oloa. Ei tarvinut oksentaa/yökkiä mutta sai nieleskellä kyllä melkoisesti.

Siis voihan pissahätä! Mulla on koko ajan pissahätä. Eihän tää viimeksi näin aikaisin alkanut, kai, eihän?

Täällä paniikkia! Oireina vaan rintojen arkuus jos koskee, välil repäsyjä.. mut ei muuta! Oon tainnu pari kertaa miehelle panikoida ku sano et on tainnu kuulla samat jutut mun suusta viime kerrallakin:angelic: mut kyl sitä jo odottais muitakin oireita jotta tuntuis ees vähän konkreettisemmalta :happy:

Siis voihan pissahätä! Mulla on koko ajan pissahätä. Eihän tää viimeksi näin aikaisin alkanut, kai, eihän?

Kyllä vaan, näin ajoissa se alkaa. Viime yönä en käynyt kuin kolme kertaa vessassa. Auttaa unettomuuteen tuollainen heräily tosi paljon.

Takaisin