Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Must tuntuu et on juilinut milloin mistäkin. Sit tuntuu et toi ummetus tuonut myös sen et pierut kadoksissa ja siksikin vatsassa vääntöä... :D

Joo. Mäkin luulen et kroppa rupee heti valmistautumaan tulevaan koitokseen.. hyvä kun jossain tuntuu kun muuten on niin epätodellinen olo vielä! :)

On nippailua ja vihlontaa. Alkuun menkkamaista muta nyt tulee just sellasia ihme nipistyksiä välillä ja jos äkkiä liikahtaa jotenki tai jalkaa liikauttaa nopeesti ni tuntee kyllä..

Haha, just hotelli aamiaisella tultiin ja miehelle sanoin et ennen aamiasta en ollu raskaana mutta nyt oon, het semmonen pallo tuli taas esiin ku "vähä" söi..:smiley-bounce022

Noita repäsykipuja mullakin muuten on. Aina jos aivastaa, niistää tai nousee vähä rivakammin sängyltä/tuolilta/sohvalta nii repäsee inhottavasti.

Miten saan flunssan kuriin tai en tie mikä tää on, on perus lämpöä koko viikon ollut, ajattelin et liittyy raskautee, ja nyt on ääni sit kokonaa pois. Olin kyl viikon syömättä allergialääkkeitä ku en löytäny heinixiä kotoota ja ei lääkäri ollu viel uusinu reseptiä. Kaikki poppaskonstit kehiin nyt? Ja joo nyt otan allergialääkkeen...

Mul tulee ne vatsakivut aalloittain, välil ne on nii kipeitä et ei oo yhtään hyvä olla, toi kauratyyny onneks auttaa niihin. Ja toi jomotus vasemmalpuolel on aika voimakas ja se iho tosiaa aika arka siitä.

Minullakin on ollut erilaisia kipuja alamahassa alusta asti, mutta vähemmän kuin aiemmissa (keskenmenneissä) raskauksissa. Repäisykivut ovat tällä kertaa välillä kovastikin pahempia. Äkkinäisissä liikkeissä tuntuu että sisuskalut repeävät irti. Toivottavasti ei sentään repeä. :D

Tänään plussasin dpo13. Menkkamaisia kevyitä tuntemuksia (ei kramppeja) ollut dpo7 asti. Sen jälkeen kurkku oli kipeä muutamia päiviä. Rinnoissa jotain pieniä tuntemuksia mutta ne on melkeinpä hävinneet jo. Muutamia kertoja tuntunut repäisykipuja. Alavatsa tuntuu jotenkin pinkeältä, sitä välillä nipistää jatkuvammin tai yksittäisinä nippailuina. Tuntuu kuin kohtu ois jo vähän turvonnut, ikäänkuin mahassa ois jotain ylimääräistä. Alakerta tuntuu kuivalta ja aralta. Tänään ollut jo aika huono olo. En tiiä onko se nyt varsinaisesti mitään kuvotusta. Enemmänkin heikotusta. Vaikka vasta 3+6. Viikot laskin oviksesta kun tunnen aina oviskivut.

Ja aion tilata pahoinvointirannekkeet heti kun saan aikaiseksi. Viime raskaudessa oli aika rankantuntuinen alkuraskaus. Oksentelin jonkin verran, mutta pahinta oli se kellonympäri paha olo. Ja väsymys, ne tais mennä käsikädessä. Yritän järjestää niin että pystyisin myös huilaamaan ar aikana. Osuukin lomat siihen aika mukavasti.

Kultamarja nii mitkä sun viikot on niinku edellisistä menkoist laskettuna? 5+6?

En oikee tajunu tota "laskin oviksesta" mut näinki tuolt listasta et sul on siis edellisistä menkoista laskettuna 3+6 jos LA on 19.3.

Menkat alko 15.6. joten niistä 28 kierron mukaan laskettuna olis 3+3. Mutta koska ovis oli kp12 niin kierto olis ollu vaan 25pv eli nyt on 3+6

Tolla vaun laskurilla voi siis laskea myös hedelmöittymisestä sen LA:n, jos tietää milloin se on ollut... jos on epänormaali kierto niin sillä voi saada oikeemman tuloksen.

Okei eli mones päivä sul oli ovis? Mul oli ovis 16.6. Ja edelliset menkat 5.6. Ni onko mulla sit 4+6?

Mul on se vaun laskuri mut oon aina vaa syöttäny siihe sen menkkapäivän

En vissi osaa käyttää sitä ku kokeilin ni heitti että ois muka 26.3 sit LA eikä varmasti ole sillo ehkä en sit vaa tie koska ovis on ollut

Mistä tiiät että ovis oli 16.6.? Voin laskeskella kun pääsen koneelle. Ja osaatko sanoa, että onko sulla yleensä menkat 14pv päästä oviksesta? Se on normaaleinta tietääkseni..

En osaa sanoo,mul oli oviskipuja eli vihlasuja vatsassa sillo 16.6. No mut kokeilin käänteisesti tota laskurii ja jos ovis ois ollu 19.6. La oli 12.3. Eli sillo ku mulla on, joten ei meni paljoo mettää koska pantiin 16.6. joten oon varmaa sillon hedelmöittynyt. Ihan kiva, hedelmöityin sit meijän ekalla ulkomaanmatkalla

Takaisin