Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans alamahoireita ollut. Tuntuu semmosta kuumotusta ja pistelyä alamahalla. Nyt viikonloppuna onneksi helpotti. Sen lisäksi ajoittain kuvottavaa oloa ja väsymystä. Joka yö on saanut herätä vähintään yhdelle vessareissulle. Ja nyt tais saada ekan kerran hormonit tunnetilatkin sekasin. Olin aivan käsittämättömän raivoissani viikonloppuna, ilman sen kummempaa syytä. Tuntui, että ihan pienet asiat alkoi ärsyttää aivan suhteettoman paljon. Onneksi asian jotenkin tiedostaa, niin voi vähän muita perheenjäseniä varotella, että ei ole nyt teistä johtuvaa :D

Tää on nyt hassu kysymys enkä oikein osaa edes oikein muotoilla. Mutta siis tuleeko teillä etova olo vatsan kautta tai vatsasta :D must tuntuu jotenkin et vatsan "vääntö" aiheuttaa sellaisia pikaisia etova-oloja... tajuuks joku :)

Mulla ainaki se etova ja huono olo myllää nimeomaa koko vatsassa. Hankala yrittää kuvailla miten. :D

Mulla ei etova olo oikeastaan tunnu niinkään vatsassa. On enemmänkin semmonen tunne, että ois pala kurkussa.

Mulla on kans nyt parina päivänä tullut huono olo hetken päästä syömisestä, ja tuntunu jossain vatsan ja kurkun välimaastossa, just sillain et yrjö ois jo tulossa.. Onneks ei oo tullu vielä ainakaan!! Muita oireita, jäätävä väsymys ja palelu, voisin vaan kääriytyä peittoihin ja nukkua koko ajan :) siinäpä ne, joitakin ajottaisia vatsatuntemuksia. Täällä menossa rv5+2 :)

Mulla kans etova olo just niinku olis pala kurkussa, ei ole onneksi tarttenu pönttöä halailla vielä. Hirvittää vaan ku pitäs ilta olla kassalla ja puuskuttaa jo valmiiksi ja kun siitä ei vaan voi lähteä yhtäkkiä..jännä ilta tiedossa :D

Kun mua häiritsee ettei väsytä... Kun se on kuitenkin niin yleinen oire... En kyllä muista mitään ihan kuoleman väsymystä edellisestäkään, mutta mutta...

Marppanen, mulla on just tollaista pahaaoloa että myllää vatsassa ja tuntuu vähän seltä kun olisi vatsatauti tulossa. Sitten se etovaolo usein siirtyy paineen tunteeksi kaulalle.

Väsymys on täälläkin vyöryy ylle. Nukuttaa ympäri vuorokauden vaikka onkin nukkunut hyvin yöllä. Rinnat on arat, kohdussa on välillä jomotusta ja vatsan turvotuskin on täällä taas, niin tuttu viime raskaudesta. Taisi väistyä vasta rv 15...

Nyt päällimmäisin oire on väsymys ja nuo mahajutut. Repäisykipua, menkkajomotusta ja semmosta. Säikähdin jo että nyt menee kesken, mutta ei ainakaan toistaiseksi vuoda. Jomottaa vaan.

Täällä on väsymystä ja etovaa oloa.. ei vielä niin pahaa että oksettais, mutta tuntuu pahenevan koko ajan.. toivottavasti pystyn käymään töissä kun oon työharjoittelussa ja ne opintopisteet mitkä saan siitä on aika tärkeet.

Ei yhtään kivaa. Äsken koiran kanssa ulkona ni oli ihan mahdotonta. Helpotti ku pääsee pötkölleen...

Takaisin