Juu täällä otetaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tähän asti oon selvinnyt tosi pahalla olollakin oksentamatta, mutta nyt en enää tiedä... Tää on ihan kauheaa. Mää pelkään oksentamista, oon aina pelännyt, ja mulla on tosi korkea kynnys oksentaa. Pidättelen viimeiseen asti, vaikka totta kai se voisi helpottaa oloa kun vaan oksentaisi. Eka raskaudessa oksensin vain kerran, vaikka pahoinvointia oli kovastikin. Nyt ei enää oikeen mikään ole hyvää syötäväksi, liha haisee HIRVEÄLLE eikä sitä vaan voi syödä. Meillä on paistettua jauhelihaa jääkaapissa enkä voi hengittää, kun avaan jääkaapin oven. Sitten kuitenkin jos ei syö tarpeeksi niin tulee siitäkin tosi huono olo, mutta mitäs syöt kun kaikki ällöttää?? Hö, loppuis jo! Ihan kuin olis kamalassa mahataudissa koko ajan, kun tekee pahaa, palelee ja maha on kipeä.
Esikoisesta ei ollu mitään kummempaa oiretta kun väsymystä ja ennenaikasia supistuksia joskus.viikoilta 25. alkaen, mutta eivät avanneet kohdunsuuta.

En kyllä niitä piikkejä haluaiskaan, ei sillä. Eiköhän silloin jo pahoinvointikin ole lakannut