...Niin ja oireista vielä pakko mainita, että itkuherkkyys on koko ajan ollut jotain aivan -naurettavaa- !
Jotkut päivät vaan on sellaisia, että itku saattaa tulla ihan pikkuasiasta.
Tänään olin hammaslääkärissä, tarkistus ja hammaskiven poisto. Sanoin että pelkään sitä hammaskiven poistoa kun viimeksi sattui niin hirveästi, ja että olen raskaana. Noh, päätettiin etteivät laita puudutuspiikkejä koska oli sit suoraan töihin meno, vaan päädyttiin puudutusgeeliin jota laittoivat ikeniin.
Ultraäänilaitteella sitten alkoivat vinguttaa hammaskiveä pois (vihloi inhottavasti välillä) ja sitten sain kauhukuvan päähäni, että puudutusgeeli valuu kurkkuuni ja kurkku puutuu enkä ehkä voi hengittää. Jotenkas aloin itkemään
Lääkäri ja hammashoitaja olivat onneksi niin kilttejä että toinen alkoi silittelemään ja toinen haki pehmonallen mulle kainaloon!
Kyselivät vielä vähän väliä että voidaanko jatkaa. Minä niiskutin että joo, ei tässä mitään hätää, itkettää vaan...
Vähän kyllä myös hävetti. Ei se siis oikeasti niin paljon sattunut. Mutta kun itku tulee niin tulee, ja sitten se itku meinas jatkua koska olivat niin empaattisia ne tädit, ja se mua itketti vielä enemmän