Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äh jo toinen oksennus tänään... siinä tuli vaivalla syöty iltapala pihalle hampaanpesun jälkeen. En kyllä enää jaksa ruveta syömään mitään korvaavaa. Ja hampaanpesu pitää ilmeisesti siirtää johonkin muuhun ajankohtaan, vaikka ennen ruokaa? Aamupesu jäänyt jo aikaa sitten pois, kun ei vaan pysty. Viikot 8+1. Ei varmaan ainakaan liikaa nouse paino vielä alkuraskaudessa. Tuskin tippuukaan.

voi toi on kyllä ilkeetä kun tulee oksu jo hampaiden pesusta.. :( apostakin löytyy niitä vähempi vaahtoavia ja miedompia tahnoja, josko vaihto auttaisi? ite käytän ihan brightia, heitän sellasenaankin suuhun ällöttelyä taltuttamaan kun ei viitsi pastilli suussakaan jatkuvasti olla.

mulla on paino tippunut normaalista öbaut 1.5-2kg juurikin oksentelun ja jatkuvan etomisen tähden, terkka sanoi et on melko tavallista jopa, vielä ei tarvii huolestua (bmi 20).

Heräsin tänää epämiellyttävään paineen tunteeseen vatsassa, säikähdin jo että onko tää umpisuoli :D ei oo ollut juurikaan mitään oireita turvotuksen ja nännien arkuuden lisäksi... Jospa tää saakelinmoinen vatsanjomotus on sitte normaalia! :confused:

Käytän salutem tahnaa aftataipumuksen takia ja välillä yhtä toista. Molemmilla oon saanut oksennuksen aikaiseksi.. Ei toi oksentelu ees oo pahinta vaan tää pahaolo. Kai se tästä pikkuhiljaa etenee...

Tänään on ollut melko vähäoireinen päivä verrattuna viimeiseen kahteen viikkoon. Paha olo ollut melko vähissä ja energiatkin aika normaalit! Hyvä päivä, kunhan kaikki olis vaan hyvin :)

Untamoinen, täällä sama homma! Puoli tuntia kunnon aterian syömisestä ja tuntuu kun olisi ollut puoli päivää syömättä :D

mulla alko heti pari viikkoo plussaamisen jälkeen hirvee hilseily!!! :BangHead:angryfire ei voi olla muuta syytäkään sille.. normaalisti pesen hiuksia hyvällä shamppoolla

mulla alko heti pari viikkoo plussaamisen jälkeen hirvee hilseily!!! :BangHead:angryfire ei voi olla muuta syytäkään sille.. normaalisti pesen hiuksia hyvällä shamppoolla

Voi vitsi, mulla oli ihan samaa viime raskaudessa! Toivottavasti ei muuten nyt tuu.

"Vihdoin" mullekkin tuli huonoa oloa. Meinas aamulla laatta lentää monesti. Ja koko päivän väsyttänyt mielettömästi!

Ei helevetti, mikä olo! :dead: Toinen työpäivä hoitui kunnialla, vaikka tuli nieleskeltyä pitkin päivää.
Illan olen maannut sängyssä päänsäryn ja pahan olon kanssa. Ei vaan jaksanut nousta ylös.
Nokkaunet auttoivat pahimpaan päänsärkyyn, mutta kohta pitäs mennä yöunille ja kuudelta reippaana ylös ja töihin. Saapa nähdä...

Te kenellä hilseilee päänahka, kokeilkaas heittää shampoon joukkoon kasvoille tarkoitettua kuorintavoidetta aika ajoin :wink

leipälapio: kiva että joku on tyytyväinen huonovointisuuteen :D

leipälapio: kiva että joku on tyytyväinen huonovointisuuteen :D

Haha, ensimmäiset kunnon oireet, niin vauvasta tulee astetta todellisempi! :) viikon päästä tää ei enää ookkaan kivaa. :D

Joo no ekana joo tulee vähän todellisemmaksi mut äkkiä se 'ilo' talttuu kun tovin on kyökkiny :D

Etova olo välillä tooodella paljon, jatkuva nälkä välillä ja HERMO kireellä :D Siinähän niitä. Niin , ja viimeksi närästys alkoi vasta puolen välin jälkeen, nyt on jo välillä todella pahasti sitäkin..

mulla on koko ajan vilu! tiedä sitten onko väsymystä, pikkuruokaisuutta vai mitä, mut kylmä mun on.

Tääläki hermot poksuu tuon tuosta:banghead: pikku asiatki ärsyttää joskus niin paljon että haluttais vetää itkupotkuraivarit:dead: ja tökätä toista sormella silmään(näin niinkö lievästi sanottuna:shifty:),onneks ne menee kuitenki ohi yhtä äkkiä ku tulivatki:happy:

Hiustenpesusta puheenollen; vetäsin sit aamulla suihkussa jalkavoiteet antaumuksella päähän kun luulin sitä hoitoaineputkiloksi :) Auttaskohan se mihinkään vaivaan :)

Mun mies totesi eilen hyvin ku valitin iltapalalla että varmaan kuolen nälkään ennen kuin alkuraskaus on ohi. Hän sanoi: "Otsikko: 'Raskaana oleva nainen kuoli nälkään pulla suussa'." En meinannut saada enää mitään syötyä tuon jälkeen ku :laughing021

mulla on koko ajan vilu! tiedä sitten onko väsymystä, pikkuruokaisuutta vai mitä, mut kylmä mun on.
Eikö ruumiinlämpö nouse alkuraskaudessa, joten voi johtua siitäkin. Itse olen pari kertaa mittaillut kuumetta. Normaalisti on alle 36 astetta, mutta eilenkin oli 36,6, joka normaalisti meinaa melkein kuumetta mulle.

Takaisin