Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo tännekin on reilu viikko sitten hiljaa hiipiny se aaltoileva paha olo,useimmin se provosoituu kun syö, mutta taas nälkä aiheuttaa mulle ällöttävää huimausta.Maha ja alavatsa on arkana.Eilen säikähdin kun vedin tunnin aika kipakat vesuojuoksutreenit,niin alavatsa oli ihan hellänä.Ajattelin että kohtu tais ottaa itseensä siitä alavatsan "potkimisesta" .selällään ku makaa, oon hyvin tietoinen kohdusta,se ikäänkuin oikeen tulee esille.ja tää paha olo tekee kokonaisvaltaisen krapulaisen olon, urgh.
Ja miten voi olla mahdollista,että YLÄvatsaa turvottaa!!!!!! mikä logiikka?

Väsy,ihan hirveä väsy. Eilen kävin noin tunnin rämpimässä mustikkamettässä ja sen jälkeen olin ihan kuollu..tuli vissiin otettua 4-5tunnin tirsat ja ei ollu ongelmia saaha yöllä unta. Täys laiskiainen,syön ja nukun. Rv7+4

Mulla kans just YLÄmahaa turvottanu koko ajan eikä loppua näy,pahenee vaan....mistähän sen jätesäkin koht kaivas... :D

Oksentamiseksihan tämä etominen yltyi. Parina päivänä on saanut pönttöä halailla. Töihin paluu lomalta on ensi viikolla, joten jännittää miten saa pahoinvoinnin ja oksentelun pidettyä kurissa. En haluaisi raskautta töissä paljastaa ennen nt-ultraa.
Vatsan turvotus on myös iltaa kohden järkyttävä. Toivottavasti se laskisi, koska muutoin pitää alkaa pukeutumaan jo tässä vaiheessa telttoihin :wink Onko kellään kokemusta pahoinvointirannekkeista?

Haggis mä olen kokeillut esikoisen kohdalla niitä rannekkeita. Samalla lailla laatta lensi noiden kanssa,joten omakohtaisen kokemuksen mukaan ei merkitsevästi hyötyä ollu.
On ollu melko oksettava ja kuvottava olo. En ymmärrä miten selvisin työpäivästä ja miten tulen selviämään jatkossa :depressed:Sohvan jatkeena menny työpäivän jälkeen. Ja se mahan turvotus työpäivän jälkeen..:nailbiting:

Mutta onneksi huomenna ultra:shy:

Mites te, joilla on elukoita, ootteko huomanneet mitään eroa käytöksessä? Meillä on kaks kissaa ja koira ja kissat tappelee mahapaikasta keskenään ja muutenkin taas nukkuvat enemmän liki. Mä muistelen, että keskenmenneessä raskaudessa kumpikaan kissa ei tullut mahan päälle, mikä nyt voi johtua kyllä mistä vaan. Nyt viime yön toi rakki nukku mun tyynyllä koko yön, siis niskan takana pään päällä. Hartiat ja niska kiittää :D muutenkin se on nukkunut vaan mun jalkovälissä jo hyvän aikaa, mutta mä oonkin sen emäntä, vaikka miehen koira se enemmän on, joten siinäkään ei mitään ihmeellistä..

Kissoista lähinnä oon huomannut eron käytöksessä, eskikoinen kun oli mahassa, niin kummatkin tappelivat jatkuvasti siitä, kumpi saa nukkua mahan vieressä kehräämässä. Nää on näitä taas, että haluaa ajatella kaikkea, vaikka todellisuudessa ei ne varmaan mistään mitään tajua :D

Meillä toinen koira on muutenkin aika lailla mun perään, mutta eilen oli jotenkin niin hellyttävä kun tuli sohvalla ihan kiinni nukkumaan ja laittoi päänsä mun mahan päälle. Sattumaa, en tiiä? :grin

Meillä on kissa ja koira. Koira ei oo käytöstään muuttanut, mutta kissa alko tulee jo ennen plussatestiä mun tyynyn vierelle nukkumaan, nukkuu edelleen siinä ja hakee hirveästi läheisyyttä pönkeemälle muutenki syliin. En muista, että ois aiemmin ollu tämmönen. :)

Liityn migreenikerhoon :/ Eilen aurallinen kohtaus mikä alkoi vilkkuvilla sahalaitakuvioilla. Mulla tuntuu erityisesti raskaudet aiheuttavan näitä. Onneks tällä kertaa ei tarvinut lähtee lääkäriin kun ties jo mistä kyse. Toivottavasti ei tulisi enempää.

Pahoinvointi myös jatkuu :/ vaikka ulos asti tullut vasta kerran.

Meidän porukoiden kissa yrittää näykkiä mun mahaa ku käyn siellä, ihan alkuraskaudesta taas tehnyt samaa :D Niin oli tuota edellistäkin odottaessa... Aikaisemmissa raskauksissa en tuota huomannut, tais herra keskittyä tappelemaan kaverinsa kanssa.

Oi piip. Oli nälkä nii et huippas. Söin. Nyt on sellanen olo kun olis monen pv ryyppyputki takana ja krapula... kauhee kiertäminen maHssa ja tossa kurkun alueella sellanwn ällö röyhtäys-kyvotus olo. Siistii.

En oo huomannu meijän kissois mitää mutosT käytöksessä. Paitsi poikakissa kyl nuuhki mua intensiivisesti tässä yks pv.

Niin ja oikeesti kakka kun tällaisetkin joggersi farkut puristaa maHaa siis miksi ylävatsa turvonnu tuntuu olo ihan hehtaarille kun nää puristaa!!! Nyyh.

Mulla tuttujen uroskoira nuuhki minut läpikotasin muutama viikko sitten, en ollut vielä plussannut. Myöhemmin vaan mietin että liittyyköhän raskauteen koska kyseinen koira ei oo ennen kiinnittänyt minuun juurikaan huomiota. :) oman koiran käytöksessä en ole huomannut mitään poikkeavaa, se on mammanpoika ollut aina, seuraa vessaankin aina :)

Täällä kolmas päivä migreeniä. En viiti ottaa enää sitä panadoliakaan kun ei auta. Jääpussit päässä jatkuvasti. Kuuma kylpy helpotti hetkellisesti. Itkettää vaan kun ei mitään pysty tekemään, mies reissussa ja mua stressaa maanantaina alkavat työt. Nyyh :( Niin ja koirassa ei muutosta, nyyh nyyh :(

Mun kisussa ei vaikuta olevan muutoksia.. :)

Fransesca, mulla ollut nyt kahden viikon sisään kolmen päivän putkia kolme kertaa :( Ootko huomannut, että mikä sulla laukaisee kohtauksen? Mä voisin melko varmasti veikata omalla kohdalla matalapainetta ja niskajumia...

Joo samat syyt täällä, ja jos ei juo/syö tarpeeksi (ennen raskautta). Nyt alkoi kun olin yksin käyttämässä lapsia Duudsonit parkissa 150km päässä, ukkosti, söin huonosti sen päivän ja olin aivan poikki ajomatkasta. Ja joo, niskat on aivan jumissa... Onneksi nyt tuntuu että vähän hellittää. Pelottaa tosiaan jos näitä alkaa tulla jatkuvalla syötöllä, ei kiva!!

Takaisin