Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
VIeläkö kerran, mielenkiinnolla kysyn että mitä antoi sinulle ja mikä helpotti? olen tänään itse menossa, viimeinen oljenkorsi mitä käyttää tähän olotilaan ja voihan se olla ettei auta mutta pakko kokeilla :) ompahan sitten kaikkensa antanut olo :D nii joo, ja jos haluat niin kerrotko mitä maksoi? hittolainen en tajunnut asiasta ollenkaan kysyä puhelimessa ja siinä ei kyllä lähettyvillä sitten automaatteja ole :D

Täällä kans väsyttää. Tosi kivaa Ku esikoinen alkaa nipisteleen ku haluaa huomiota ja ite vaan haluais maata. Pitää vissiin käydä ulkona ni sais sen tyytyväiseksi ja sitte lounaan kautta sänkyyn

Täällä oireet ovat alkaneet vähän laskea. Tiedä sitten pitäisikö olla huolissaan. Väsymystä on, koko päivän vois loikoilla, nännit arat, välillä tuntemuksia vatsanpohjalla. Etova olo tulee jos pitkät ruokavälit. Pissalla saa käydä useammin. Tänään 8+0.

Hei sellasta piti kysyä et aamulla kun käytte pissalla ni alkaako sen jälkeen teille pienet juilimiset vatsalla. Mä en yöllä herää vessaan joten aamulla rakko tosi täynnä.

Pahoinvointia ollut jo jotain parisen viikkoa, joitain parempiakin päiviä kyllä ollut välissä. Mutta eilen ja tänään taas ollut koko ajan paha olo ja tänään tulikin eka oksennus. 7+1 tänään. Ehkä sen jälkeen tuli hieman parempi olo, pitää vaan olla jotain millä saa pahan maun huuhdottua kurkusta. Tällä viikolla pitäisi jaksaa töitä tehä, mutta lähinnä hohhailuksi menee täällä tietokoneen äärellä. Palelee myös ja jotenkin heikko olo. Viimeksi mulla kesti pahoinvointia johonkin rv14 asti ja siinä vaiheessa olikin päänsärky ollut mukana kuvioissa jo jonkun aikaa. Toivottavasti nyt loppuisi hieman aiemmin...ikäänkuin nyt oltaisiin muutaman päivän myöhemmässä liikenteessä tän pahoinvoinnin alunkin kanssa.

VIeläkö kerran, mielenkiinnolla kysyn että mitä antoi sinulle ja mikä helpotti? olen tänään itse menossa, viimeinen oljenkorsi mitä käyttää tähän olotilaan ja voihan se olla ettei auta mutta pakko kokeilla :) ompahan sitten kaikkensa antanut olo :D nii joo, ja jos haluat niin kerrotko mitä maksoi? hittolainen en tajunnut asiasta ollenkaan kysyä puhelimessa ja siinä ei kyllä lähettyvillä sitten automaatteja ole :D

Jokaisen oikea lääke määräytyy omien vointinen mukaan. Eli se mikä toimii minulla, ei välttämättä toimi sinulla. Homeopaatti osaa kyllä oirekuvan perusteella valita oikean :)

Mulla maksoi 80e. Tilisiirron saat varmasti jos korttimaksu ei onnistu :D

Just kun ehdin sanoa ettei oireita juuri ole niin pahoinvointi saapui. Tänään vaihtui viikko, 6+0 ja eilisesta asti etonut. Kahvi ei mene alas ja jos ei pariin tuntiin syö niin tulee etova olo. Toivottavasti ei tarvitsisi alkaa oksentamaan:nailbiting:

Hei sellasta piti kysyä et aamulla kun käytte pissalla ni alkaako sen jälkeen teille pienet juilimiset vatsalla. Mä en yöllä herää vessaan joten aamulla rakko tosi täynnä.

Mulla oli viime raskaudessa ihan sama. Loppua kohti vaan paheni. Nyt ei oo vielä alkanut.

Mulla on nyt tullut kauheet kuvotukset. Varsinkin kun on syönyt niin tuntuu että voisi mennä oksentamaan. :S hyi. Ja tuntuu ettei auta syöminen/syömättömyys. Ärsyttävää. :/

Tottahan tuokin ja ihan fiksusti ajateltu. Kyllä sulla ainakin teräshermot on. Mää tossa vaiheessa olisin jo pyöreessä huoneessa etsimässä nurkkia. Musta tulee aivan kaamee hullu ämmä jos joudun elään epätietosuudessa. Tätä mielipidettä voi myös kysyä mieheltä. Siltä varmaan tulee aika selvä vastaus tähän. ☺

:D ei todellakaan ole, täällä mennään tyylillä ylämäki-alamäki. Ihan mahdotonta tunnemylläkkää. Mä tarttisin sellasen ultran kotiin et saisin mielenrauhan, harmi kun ei onnistu:rolleyes:

Täällä alko tänään kohdun nippailut jo, vaikka vasta 6+4, muistelisin että esikosta alko vasta lähempänä 10-viikkoa. Enteiliskö tuo sitten sitä että raskausmaha saattais putkahtaa esiin aiemmin ku esikosta sai ootella ihan rakenneultraan asti että ees jotain alko näkymään :D hyvin pientä rusehtavaa vuotoa koko ajan ollu mutten osaa vielä huolehtia ku esikoisestaki vuotelin vähän väliä pikkusen. Eli raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Toisaalta tosi helpottavaa ja rennompaa nyt ku on jo yks onnistunu raskaus takana mihin verrata niin ei heti kaikesta pienestä osaa enää panikoitua :)

Huh tätä pahaa oloa... :dead: parina viime päivänä alkanut vesikin tökkimään...välillä vaikea saada vettä alas. Ruoka menee alas, ehkä normaalia hitaammin mutta kuitenkin. Olikos jotain vinkkiä, että millä tota vettä saisi menemään paremmin alas? Joku oli sitruunavettä juonut... en oikein tiiä tykkäänkö siitä mutta voihan tuotakin kokeilla, jos vaan jaksaisi käydä kaupassa.

Eilen tökkäs kahvi, tai se haju. Piti pitää nenästä kiinni kun joi, maku oli vielä hyvä :wacky:

Kultamarja, jos pelkkä vesi tökkii, oon ite lisäillyt kannuun esim. mintunlehtiä, sitruuna-, lime-, kurkkuviipaleita, marjoja tms. Jossain kahvilassa näin rosmariinin oksiakin.

Musta vissy menee helpommin kuin pelkkä vesi. Siitä sanotaan että turvottaa, mutta tässä kohtaa ihan sama kunhan saa nestettä alas :)

Mulla kans vichy menee paremmin alas kuin vesi.. Mietin jos suolavettä sais alas, mulla jatkuvasti niin heikko olo ja suolan puute ainakin osasyynä :(

Kokeilkaapa juoda vettä juomapullosta; pullo keittiön pöydälle ja aina ohi kulkiessa pari hörppyä. Mulla menee jostain syystä pullosta juotu vesi paljon paremmin alas kuin suoraan hanasta otettu/ lasista juotava. Vesipullo mukaan myös kaupungille ja töihin yms. niin tulee hörpittyä...

Onko teillä alkanut hikotuttaan normaalia enemmän? :D mulla tuntuu että joka aamu alkaa hikalla ja se loppuu kun on juonu sata lasia vettä. :D

Mulla on normaalisti aina vesipullo mukana, juon semmoset kolme litraa ainakin päivässä. Nyt ei vaan mene vesi alas, sama miten yrittää. Väkisin jos juo niin lentää oksennus :( Todella laimea sekamehu välillä uppoaa jäiden kanssa.

Voihan ällötys! Täällä nyt muutaman viikon ollu jatkuvaa etomista ja kyökkimistä, pönttökin on viimepäivinä tullut kaveriksi. tänään arviolta 8+1, ja olo senkun ällööntyy. erilaiset tuoksut ja safkan koostumus ällöttelee. Mitään ei tee mieli mut pakolla jotain on koitettava.

tissit on kipeet, pissattaa, isännän kauhuksi ärsytys nollasta sataan sekunneissa.. :grin vatta on kovalla (mitä ei ikinä oo) + turvottaa, väsyttää ihan kauheesti, nälättääkin kunnes menen jääkaapille..

Takaisin