Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi juominen on omalla kohdalla haastavaa myös siksi, että on koko ajan vessahätä. Ennen kuin lähtee mihinkään puistoon tai kauppaan, pitää käydä ainakin kahdesti vessassa jottei tarvi jalat ristissä seisoa. Pakko jättää juominen aina iltaan tai lapsen päiväuniaikaan jolloin on myös mahdollista ravata siellä vessassa..

Jep mulla kanssa vessahätä koko ajan. Ja miehen hengitys haisee kamalalle :( Mutta kurjinta tää pahaolo..

Mulla alkaa pahaolo onneks jo taittuun... tai ainakin nyt on ollu tänään jo parempi fiilis. Vesikin on nyt maistunu. Viikko sitten vesi vielä ällötti. Mulla autto se, että laitoin sitruunamehutiivistettä (sitä joka on keltasessa sitruunan näkösessä ja kokosessa pullossa) veden sekaan. Ajattelinkin sillon, että se on mun raskauden pelastaja ☺

Taas on nippaillut tosta munasarjojen kohdilta kovaa.. luulisi sen keltarauhasen jo pikkuhiljaa hupenevan kun viikkoja on jo näin paljon :confused: kai se vaan hyvä on että nippailee?

Miks mulla nippailee munasarjoja molemmilta puolilta? Muilla? Kauhukuvia on kaksi, ensimmäinen on että ovuloin joten tulee keskenmeno, toinen on että on tulossa kaksoset.
Sovittaisko että se olis ihan normaalia, että ei kumpaakaan kauhuskenaariota???

Juu kyllä mullakin molemmat puolet jomottelee välillä. Enemmän vasen vaikka ilmeisesti oikeelta puolelta on löytyny tää keltarauhasjuttuhuttu. Mää valun verta ja mää oon ihan helisemässä kohta jollei se lopu.

Mulla nippailee myös vuorotellen molemmilta puolilta. Yksi vain oli ja ovulaatio olisi kai aika mahdottomuus? :D Muistaakseni sille oli joku todella outo selitys, mutta netissä törmää vaikka millasiin teorioihin.. pitänee kysyä neuvolasta jos siellä olis tietoa. :)

Mulla nippaili kans reilu vko sitten. Joskus kuulin, että se olis se keltarauhashormoni joka siellä työskentelee raskauden hyväksi. :)

Joo siis keltarauhanen siellä jomottaa ja tuottaa sitä hormoonia, mikä pitää raskautta yllä. Kuihtuu sitten pois kun istukka kehittyy, luulin jo että rv8-9, mutta kai se ihan harmitonta on jos viellä 10+ viikolla jomottelee.. :) se, miksi se jomottaa molemmilla puolilla on vielä mulle mysteeri. Keltarauhanenhan syntyy sille puolelle, missä munasolu on irronnut, eli jos kyse ei ole kaksosista niin mistäköhän :confused:

Siis tää jatkuva nälkä! o_O Miten tän saisi pysymään hallinnassa? Ei pysy edes rasvalla ja proteiinilla vaan hyökkää päälle huonona olona tyyliin tunti tai kaksi syömisestä.

Mulla oli aiemmin kierukka ja toinen munasarja jostain syystä reagoi siihen ja kipeytyi välillä. Luulen että syitä voi olla useampia miksi voi jomotella..

Ai, tota en ookaa kuullu et siltä puolelta mistä munasolu irronnut! Mulla meinaa jomotteli kummaltakin puolelta lahjakkaasti. :D

Mulla alkanut tulemaan etovaa oloa tänään.. Kävin bajamajassa ja siivosin kissan kakat, hyi hyvä ettei laatta lentänyt. Ai niin ja kissanruoka... Ugh.

Joo toi kissanruoka.. illalla kun menee nukkumaan ja just on saanut aseteltua itsensä mukavasti, niin kuuluu ykäys ja tiedät, että nyt on noustava siivoamaan ennen kuin koiraa ehtii ennen sua. Tämä tapahtui eilen ja hyvä etten itsekin suurentanut oksennuskasaa :rolleyes:

Täällä kans jatkuva nälkä ja jos et tuntiin kahteen syö -->hirveen huono ja heikko olo.etova olo mut ei vielä oksennuksia. Ja huimaa ku käy salilla tms.
Mahatuntemuksia just oikeella puolella.

Voin vain kuvitella tuon kissan ruoan :wtf: let the force be with you :playful:

Oih, etova olo väistyi ja tilalle paukahti migreeni :( Mieluummin kärsin siitä oksu-olosta kuin tästä että puoli päätä räjähtää...

mä täällä vuoroin oksennan ja parun (aina parkunut oksusta, mulle se on aina ollut the kamaluus). Mäkin oon pelännyt et milloin pamahtaa migreeni, kun mähän käyn tipalla saakka siittä..nyt on keinot vähissä. kaikki mun tän illan sympatiat sulle Fransesca ❤

Mulla ollu nyt kahteen kertaan kolmen vuorokauden migreeni... Siinä sitä yöllä päätään pidellen oksentaessa miettinyt, että kannattiko taas :D Voi helvetti mikä riesa, samaa oli tokaa odottaessa, alkoi aina aivan yllättäen ja yleensä puutui toinen puoli kropasta ja näkö lähti, mielenkiintoista autoa ajaessa...

Täällä kans jatkuva nälkä ja jos et tuntiin kahteen syö -->hirveen huono ja heikko olo.etova olo mut ei vielä oksennuksia. Ja huimaa ku käy salilla tms.
Mahatuntemuksia just oikeella puolella.

Samis. Mutta mulla ei tuu nälkä missään vaiheessa, mutta hirveä heikotus ja surkea olo tulee, jos ei syö tarpeeksi usein. Salilla pitää sarjojen välissä hengähtää pitemmän aikaa ennen kuin pystyy jatkamaan. Huimaus iskee varsinkin, jos tekee isomman lihasryhmän tai koko vartalon liikkeitä.
Oikealla puolella nippailee välillä. Varsinkin sängystä ylös hypätessä tai käännähtäessä.

Takaisin