Mulla esikoisen odotuksessa pahoinvointia aiheutti, jos otin mamma vitamiinit tyhjään mahaan. Tuli aina todella huono olo. Nyt oon onneksi muistanut ottaa kunnon aterian jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuka se olikaan homeopaatilta hakenu apuja näihin oireisiin? :)
Täällä on väsymys lisääntynyt, muutamana päivänä otin esikoisen kanssa päikkärit. Lisäksi oon itkuherkkä edelleen ja maha on välillä sekaisin. Koko ajan tuntuu olevan myös tarve nassuttaa jotain, vaikkei sit oikeestaan mitään tee mieli kuiteskaan :D
Mua on vaan alkanut pelottaan, kun nyt seksin jälkeen on aina vähän tullut pientä tuhrua. Tai silleen valkkari on ollut silleen hailakan rusehtavaa, ei mitään kunnon veristä vuotoa siis. Ja varmasti on kai ihan normaalia, mutta kyllä se silti vähän pisti ahdistamaan Esikoisen aikana ei ollut mitään vuotoja, mutta kai nyt toisella kertaa voi kohdunsuu jne olla herkemmät valmiiksi. Varsinkin kun synnytyksestä on niin vähän aikaa.
Tuhruilua täälläkin. Neljättä päivää ruskeaa vuotoa. Ei se voi olla huolestuttamatta. Menispä nyt aika nopeasti eteenpäin!
Rv 8+0