Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ompa tympiää tänään töissä kun tänään jääkaapissa ei ollut mitään syötävää aamulla, kun voikin oli loppu ja hedelmiä ei ollut. Mies kävi eilen kaupassa... :happy118 paniikissa vaan pistin ketsuppia leivän päälle pahimpaan nälkään ennen ku pahoinvointi hyökkää. No, edelleen huono olo, ei jaksa seistä ja asiakkaiden palveleminen on vaikeaa.

Mulla onneks pahoinvointi hyvin kurissa, Ja aika lievää se mitä onkin. Aamusta on tosi hyvä olla vaikkakin ruokaa ei tee yhtikäs mieli,Iltapäivällä neljänj älkeen alkaa kamala turvotus, närästys ja loppujen lopuksi illalla sihen aikaan kun pitäis laittaa esikoista nukkumaan (19-19.30 ) niin alkaa olla aikamoisen huono olo ja veto poissa, Päivät onneksi menee oikeinkin hyvin :)

En muista oonko jo kysynyt, mutta miten muiden iho? Mulla on räjähtänyt naama täyteen finnejä, ällöttävän isoja ja kipeitä. Muutenkin huomaan hiusten ja naaman rasvottuvan huomattavasti nopeaammin entiseen verrattuna. Ei yhtään kiva.

Naama kukkii pahemmin ku teininä :( Hikoilen enemmän ja hiki haisee aivan kamalalta! Tukka myös rasvoittuu nopeammin... Ah, tätä raskauden hehkua! :hilarious:

Hiki on (oisko sit muutenki ku on tää pitkään jatkunu helleaalto...) ja kasvojen iho rasvaisempi kuin ennen, ei onneksi näppyjä vielä...

Ihan hirvee teini-ikä puskee päälle :eek: Esikoisesta oli hyvä iho, vaikka sanotaankin että tyttö vie kauneuden..

Täälläkin yhtä hehkeä iho kuin kuukautisten aikaan yleensä. Kivoja, kipeitä finnejä.:meh:

Maha on jo melkoinen pallo, ihon kuivuus on väistynyt ja epäpuhtaudet tulleet tilalle. Etova olo ei oo vielä tahtonut hellittää ja eritoten oon nyt huomannut, että kaikki herkut saa aikaan erittäin pahoinvoivan olon. Hedelmät ja marjat ei onneksi aiheuta huonoa oloa.

Hirvittävä yöllinen pahoinvointi alkanu nyt viimeaikoina, en siis oksenna mutta niin huono olo ja turvottaa.. On kyllä tullu syötyä herkkujakin että johtuiskohan mullakin niistä...

Iho, etenkin otsalla, on ihan hirveässä kunnossa. Pahempi kuin esikoisen aikaan. Muuten oireet niin vähäiset, että koko raskaus unohtuu. Viikkoja on tosin vaatimattomat 5+6, joten ehkä ne oireet sieltä vielä ilmenee, jos kaveri pysyy kyydissä.

Mulla viikkoja vasta 5+4 ja vatsa turpoaa iltaa kohden kunnon palloksi... Muita oireita odotellessa.

Näin tosi "ihanaa" unta, että menin ultraan ja siinä ruudulla näkyi miten sydän lopetti lyömästä. Hohhoijaa taas sellanen olo että ei tästäkään vauvaa tule.

Kahvikin tökkii, pitäis mahtua johonkin juhlavaan asuun ja selviytyä sukuloinnista jotenkuten. Ei vaan jaksais just tänään..

Ihan tajuton turvotus. Närästys. Huono olo jos ei syö suolaista säännöllisesti. Kahvi tökkii, ennen oli suurin himo.
Väsymystä, iskias kipuja.
Tupla -raskaus =tuplaoireet? Jaa-a.

Eipä mennytkään etova olo ohi vaikka niin jo luulin; eilisillasta tähän saakka aivan kamala olo... Mies toi äsken sänkyyn leipää ja limpparia että jotain sais syötyä. Kauhistuttaa yhä enemmän töiden alku; miten tämmöisessä olotilassa mitään pystyy tekemään (joo, mulla on iso haastava opetusryhmä, jossa pitäis olla oikein tehomama koko ajan!). Ou nou. Ei pysty sängynpohjalta itteänsä ylös kampeemaan :( Luojan kiitos vanhemmat lapset on meillä jo niin isoja ettei niiden perässä tarvitse juosta! Nostan kyl hattua teille joilla on pieniä siinä samalla hoidettavana :)

Amanita:ei mullakaa edellisissäkää oo ollu oikei oireita et samalla painolla taitaa tääki mennä....oisha tota jotai toivonu...

Mullakaan ei oo mitään oireita ollut!

Hetken oli tänään pientä huonoa oloa, mutta lähti nukkumalla. Johtui varmaan rippijuhlien mässäilystä..

Tunteet kyllä heittää kärrynpyörää!

Takaisin