Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi harmi! Voimahalit täältäkin! Minullakin oli tuulimunaraskaus toukokuussa, onneksi tyhjennysvuoto sujui paljon helpommin kuin olin pelännyt. Ja vuodon loppumisesta seuraavalla viikolla tulin heti raskaaksi uudelleen. Tsemppiä ja jaksamista Junibea!

Voimia junibealle....

Tänään makasin kaksi tuntia tipassa kun ei pysy mikään sisällä... Sain myös pahoinvointilääkkeet ja saikkua lisää :/ no eikai tästä voi kun nousta ylöspäin!

Mulla on niin kamalat kivut päällä että se on pakko lähtee tonne päivystykseen varmaan. Vuotoo ei oo mutta nyt vääntää niin pahasti ettei edes panadoli auta. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Nytpä oli eka aamu ku oli pakko herätä ennen aikojaa ku oli nii pahaolo ku nälkä :( :D hyh...heti helpotti ku pari leipäpalaa söi :)

Mää oon ny menossa. Tulipa mieleen että mulla löydettiin kysta sillon kun olin ultrassa siitä keskenmenosta niin voiskohan se oireilla. Kaikkee sitä miettii kun toivois vaan että kaikki olis hyvin..

Mää oon ny menossa. Tulipa mieleen että mulla löydettiin kysta sillon kun olin ultrassa siitä keskenmenosta niin voiskohan se oireilla. Kaikkee sitä miettii kun toivois vaan että kaikki olis hyvin..
Tsemppiä matkaan

Junibealle voimia!

Mavajo toivotaan, että kaikki on hyvin siellä! :)

Mites Mavajo? selviskö syytä... täällä alkaa pahoinvointi nostaa kanssa jo päätään.. siitä oireettomuudesta kun niin olin huolissani vielä viikko sitten... alkaa päivällä ja jatkuu aina iltaan asti... yöllä saa kyllä hyvin nukuttua. Nyt on myös oikea rinta tullut ihan oudoksi.. vihloo siis jumalattoman lujaa tuolta ulkosyrjästä aika ajoin.. muilla ollut vastaavaa? Nännit myös tullut hieman aroiksi. Turvotus alkaa jo onneks laskea,

Mulla tuntu yhdessä vaiheessa ihan samanlaista vihlontaa, kuin maidot olisi noussut :grin Taitaa vaan paisua kaikki jutut siellä valmiina sitten monen kuukauden päästä nostamaan sitä maitoa. Eli joo, on ollut myös kovaakin vihlomista ja sen seurauksena jo pikkusen turvonneet patalaput.

Turvotus on tullut näköjään jäädäkseen, pitäis juhla-asua löytää sunnuntaiksi vaan ei mee mikään päälle ja näytän vaan todella raskaana olevalta :confused: Ei auta vatsan sisäänvetäminen, siinä on ja pysyy kivikovana, vakkei se muuta voi olla kuin turvotusta tässä vaiheessa! :rolleyes:

Mulla ei ole vielä oikein mitään kunnon oireita. En sitten tiiä onko hyvä vai huono? :D

Jaahas, aamu alkoi verisellä vuodolla... Veristä vuotoa oli kyl edellisessäkin raskaudessa, toivottavasti nytkin harmitonta..

Mulla eilen nukkumaan mennessä huomasin, että oli tullut kirkasta veristä vuotoa :( Tunnin aikana sitä tuli vielä vähän, mutta sitten loppui. Ei ollut ensin mitään kipuja, sitten jonkinverran alavatsa/selkäjomotusta. En meinannut saada nukuttua kun olin niin kauhuissani. Nyt aamulla ainoastaan repäisykipuja jos esim. yritän kääntyä liian nopeasti (sängyssä siis). Pelottaa! Pitäisköhän varata aika yksityiselle?? En uskalla kyllä tehdä mitään, en varmaan edes lähteä koiran kans kävelylle :(

Warheart; kuinka paljon/ kuinka usein sulla oli vuotoa edellisessä raskaudessa? Oliko kipuja? Tiedätkö mistä vuoto johtui? Oon kyllä aivan hermona nyt :(

Voi ei, vaikka vuoto voikin olla, ja onkin yleensä harmitosta, niin tiedän miten paljon se surettaa :sad001 Sopisko vuoto menkkojen ajankohtaan mitenkään? Mua lohduteltiin silloin, että yleensä saattaa ne toiset ja ekat menkat puskea vähän läpi tottumuksesta. Mun kohdalla kyse ei kyllä siitä ollut, mutta ihan järkeenkäyvä teoria..

Mulla kyllä sopisi just kuukautisten ajankohtaan tämä vuoto, mutta pitäis olla periaatteessa jo toiset menkat kun nyt on rv8+5...

Ois varmaan nyt just menkkojen ajankohta käsillä, mut sillon on myös keskenmenon riski isompi... No saas nähdä, ei alun keskenmenoille voi itse mitään, luonto korjaa huonot pois jos niin nyt taas omalle kohdalle sattuisi :/

Mulla edellisessä raskaudessa vuoteli kirkasta verta muutaman kerran, sillon oli kovia kipuja, mutta eivät vuotoon liittyneet. Kohdunkaulalla oli ektopiaa, eli vissiin kohdun kudosta kasvoi siinä ulkopuolellakin, mikä sitten aiheutti vuotoja. Alkuraskaudessa vuodot voi olla ihan normaaleja ja harmittomia, mut ei niistä aina tiedä :(

Niinpä, tulos kun voi olla kumpi vaan. Toivotaan nyt että on harmitonta teidän kohdalla!

Mä taas kärsin vaihteeksi hirveistä selkäkivuista ilman vuotoa, en voi ymmärtää mistä johtuu, ihan kuin kova menkkakipu mutta ristiselässä :sad001 Eipä se vuodottomuuskaan takaa, että kaikki olis hyvin..

Takaisin