Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en myöskään muista keskenmenneissä raskauksissa kovaa jomottelua, se voi myös olla yksi niistä tuhannesta syystä miksi meni kesken, että keltarauhanen ei toiminut oikein. Tai sitten ei. Nyt kuitenkin on ollu niin kovaa jomotusta että olisin muuten ovikseksi voinut luulla, ellen raskaana todistetusti olisi :D

Joo mulla välillä tuntuu juurikin kun ovulaatiokivut. Nyt on menkkamaisia kipuja.. toivottavasti normaalia.. edellisissä pidin normaalina mutta nyt varjostaa niin se toukokuun keskenmeno ettei mieli saa ollenkaan rauhaa.

Onks ketää oireetonta?
Mulla ei oo kertakaikkiaan muuta oiretta kuin mahanväänteet joita siivittää sit yleensä samaan aikaan possahtava turvotus.Sit taas maha saattaa lätsähtää ja kohta taas turvottaa.

Enni: kuukautisista laskien 6+6, mutta kierto ollut pitkään niin sekaisin että ei tietoa koska ovis tai tärppi.

Mullakin tuollaisia kaksin kerroin taipumaan saavia kramppailuja oli viikko-kaks sitten. Ihan kuin kierron keskivaiheilla yleensäkin. Nyt ei tosin niin vahvoina oo tullu. Pientä vihlontaa vaan.

Voi luoja... en oo syöny vuorokauteen mitään koska vesikään ei pysy sisällä. Tätä menoa joudun letkuihin sairaalaan. Hyvä että hereillä pysyn. :help

On tää kyl vähä outoo/hassua...taas äske alko ylämahaa vääntää/sattua ja tuli vähä ällö olo eikä yhtää tehny miel syyä,no söin banaanin ja nyt ei enää väännä/satu :O ja tosiaa pari tuntia sit vast söin iha kunnon ruuan... Noh kai tätäki jonkunlaisena oireena voi pitää,ei kyl kovin kivaa sinällään :D ihmettelee vaa aina mistä se johtuu mut ny viimestää tais syy selvitä...

Niia, mulle annettiin viikko aikaa koittaa saada itse luonnollisin keinoin nesteytettyä itseäni, mutta lääkäri kyllä muistutti tulevista helteistä että nopeasti tulee tosi huono olo jos pääsee kuivamaan ja kuulema sitten tk:seen soittoa ja nesteytykseen tarvittaessa... jos olot jatkuu tämmösinä niin sitten saikkukin varmaan jatkuu...

Apua oikeesti tää turvotus on ihan sairasta. Kaikki kireämmät housut puristaa. Munhan on oikeesti pakko siirtyä kohta mammavaatteisiin. Mulla alkaa töä turvotus yleensä iltapäivällä ja lisääntyy iltaa kohden. Aamulla ei mitään.
Onneks ällötys on pysynyt pari vuorokautta poissa.

Mulla on kans turvotusta tosi paljon. Emmää voi enää pitää työhousujakaan. Muistaakseni turvotus laski kyllä ennen ku kumpu nousi. Siis viime raskauksissa.

Mä siirryin jo hetkeks kotona mammahousuihin rv6, mut nyt jo helpottaa ja voi käyttää taas omia housuja :D

Mulla on ollut ihan ihme virtapiikki ja pesänrakennusvietti tässä pari päivää, joku raskausoire kai sekin:joyful:
Aloin eilen askarteleen uutta kukkapenkkiä pihaan ja etsiin siihen reunuksia varten kiviä, tänään imuroin ja pesin lattiat ja kävin vielä iltalenkillä :wideyed:
Ja meillä siis esikoinen sen reilun 5kk, että ei tässä nyt ihan hirveen jaksavainen yleensä tuu oltua :)
Mutta eiköhän viimestään parin viikon päästä oo täysin päinvastainen meno..

Tää on kyl NIII ärsyttävää ku joka ruuan ja varsinki iltapalan jälkeen(taas) maha pullahtaa äärimmilleen ja ihme paineen tunneki tuli ylämahaan siis... :( onneks voi vaan piiloutua peiton alle jo :(

Tää on ihan outoo kun mulla oikeesti tekee pahaa jo. Noista tytöistä ei ollut mitään pahoinvointia. Nälkä koko ajan ja tällä hetkellä odotan malttamattomana että mies tulee töistä ja vie mut syömään. Oi ja voi kun tää raskaus nyt onnistuis.

Voihan pahoinvointi. Ei tosin aamusta vaan lounaan jälkeen alkaa ja kestää iltaan asti. Onneksi ei ole tarvinnut ainakaan toistaiseksi oksentaa, vaikka lähellä on ollut..

Pahoinvoinnista ja jatkuvasta oksentelusta huolimatta aion kyllä raahata kuihtuneen kroppani ravintolaan tänään (miehellä on synttärit) ja aion syödä RUOKAA. Piste.

Takaisin