Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä turvotusta edelleen ihan järkyttävästi, eilen nännit tuli kipeiksi ja kaiken kukkuraksi oon ollu kuumeessa nyt jo viidettä päivää :(
Viikkoja 5+1

Jee pahoinvointi iski! :excited001 Mä oon varmaan ihan pimee, mutta nautin jokaisesta kurkkuun nousevasta yökötyksestä, koska mun stressitaso laski just sen 70% ja nyt ekaa kertaa tuntuu siltä, että tää kolmas raskaus esikon jälkeen vihdoin voisi onnistua :Heartred

Nännikipu helpotti mulla ehkä viikoksi, mutta sekin nyt palasi takaisin ja tissitkin alkaa jo turvota, mikä on ihan kiva että saa taas hetkeks täytettä näihin patalappuihin :grin Esikoisesta kasvoi raskausaikana yhden kuppikoon ja maidon noustessa ainakin kaksi, mutta ei jääny sille tielle vaan lähti kaikki korkojen kera pois :grin

Mulla ei vielä mitään muuta kuin vatsan juilimista ja jomotusta... mutta tänään vasta viikkoja tasan 4, joten oireita odotellessa :)

Mäkin odotan näiden tissien täyttymistä :D Kahden raskauden ja imettämisen jälkeen ei oo kuin nahka jäljellä...

Olen 5. viikolla raskaana ja tähän asti oireita on ollut melko vähän. Lähinnä pientä väsymystä, alavatsan nipistelyä, rintojen arkuutta ja metallinmakua suussa. Koska tämä on ensimmäinen raskauteni, niin positiivisella jännityksellä odotan mitä tuleman pitää, kun kaikki on niin uutta. :shy:

Täällä toinen onnellinen. Pahoinvointi on niin tullut takaisin :grin. Tänään nukahdin kolme kertaa koneella töissä, heräsin siihen kun pää nuokahti :wacky:. Vuoden työntekijä :cool:.

Rv 6+0

Jee. Muillaki ollu maha sekasin :D Toistaiseksi oon kyllä välttynyt pahemmilta oireilta. .. Tai no yöllä pissattaa enemmän... Myös ekassa raskaudessa oireet oli vähäiset joten en enää stressaa siitä silleen.

Onko muita, joilla on lievät oireet? Mulla on vain arat rinnat, palloksi turvonnut maha (housut ei mahdu päälle!!) ja nälkä ja jano. No onhan nuita oireita näköjään. Mutta ei mitään pahoinvointia tai vahvoja oireita. Ihan normaalisti olen pystynyt elämään. Kaiken kaatava väsymyskin on hellittänyt.

Täällä yks lieväoireinen :) Pallomaha tuli tänään rv 5+0, rinnat myös olleet oviksesta asti arat. Välillä masussa hassu olo tai lievä paha olo, mut ei semmosta mikä normaalia elämää häiritsis mitenkään.

Mulla on hyvin vähän tai ei ollenkaan oireita. Jonkin verran palelen, ylösnoustessa huimaa ja rinnat oli tänä aamuna hiukan lämpöiset/kuumat. Nyt siis vasta 4+2, mutta ei mulla viimeksikään vielä tässä vaiheessa ollut oikein mitään oireita :) Ja hyvin vähillä oireilla pääsin koko raskausajan, juuri tarkistin, niin joskus 6 viikosta eteenpäin iski kova väsymys. Sitä ennen vaan palelua ja jotain rintojen jomotusta tms :)

Mulla on 6+0 tänään, ja muistelen, että eka raskaudessa pahoinvointi alkoi vasta rv10. Että sitä odotellessa :happy090 Mieluummin pitäisin kyllä tämän helpon raskauden!

Ei mullakaan paljon mtään. Ennen plussausta alkanu kaamee väsymys vieläki ja vasta alkanu kylmyys. Eipä paljon muuta. Joskus nipistää vattasta mutta ei nyt muuta nyt tällä hetkellä:meh: ihan tylsää,tulis nyt muutaki että tuntis olevansa paksuna:happy7

Täällä viikkoja 5+3, oireina lähinnä erilaisia mahakipuja/tuntemuksia, vessassa tiheämpään ravaamista, rinnat kipeet.
Tuntu että viime viikolla oli enemmän oireita; vähän heikkoa oloa, jatkuva nälkä, turvotusta edellä mainittujen lisäksi. Tällä viikolla ollut aika normaali olo.

Täältä löytyy melko täydellinen alavatsajumi; megaturvotus ja tunne kuin painava kivi köllöttelisi ja venyttäisi alavatsaa. Lisäksi vähän alaselkäkipua, päänsärkyä ja 24/7 etova olo - kyllä, paksuna ollaan :grin

Täällä yksi vähä oireinen. Rinnatkaan eivät enään ole kipeät... eli oloja ei ole juuri mitään.. esikoisesta oli sama homma aikoinaan ja tää on sitten raskasta kun yhtään ei tiedä missä mennään... noh.. eilen olin verikokeissa ja tänään tulee hcg tulokset... noin viikon päästä uudelleen verikokeisiin niin nähdään nouseeko normaalisti. Turvotusta löytyy kyllä.. ( liikaakin) mutta ei mitään muuta kyllä ole... 5+5 viikot

Kylläpä ei täälläkää edelleenkää kovin kummoisia oireita oo :/ edellee se turvotus suurin oire...blaah...kyllähä tässä jotai vähä"konkreettisempaa" toivos.neuvolan tätiki ihmetteli ku ei aikasemmissakaan(ees tuplissa) ollu paljo mitää oireita... 8+0..

Lohduttavaa että on muitakin joilla ei oireita ole nimeksikään.. :) Mulle eilen sanoin neuvolaan täti että nauti oireettomuudesta...no juu u.. nautin nautin.. mutta vois sitä nyt vaikka olla edes toinen tissi kipeenä ni teitäis edes olevansa raskaana... :joyful:

Mulla on jonkunverran mahatuntemuksia, ja sitä lähdin kyselemään,että onko muilla varsinkin öisin nenä niin kuiva ja tukossa,että ihan sattuu? Mulla alko tää pari yötä sitten, ja on kyllä omituinen. En esikosta muista tällästä.

Takaisin