Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt en löydä sitä missä ketjussa oli puhetta siitä mur mullaki on se ettei maha enää murise kun on nälkä :O outoo...rupee vaa lähinnä koskemaan ylämahaan ja jos liian nälkä on nii vähä huonoo oloo :/ jänniä juttuja sitä huomaa :D

Kyllä täällä murisee :grin Eilen alkoi tuntua semmosta paineen tunnetta häpyluun ja navan välissä..Just vähän kuin joku kivi ois siellä tms. Jos pääsee housut valumaan,niin painaa heti niin että tuntuu ikävältä :confused:

Mulle iski nyt tää loputon nälän tunne.. voisin vaan syödä ja syödä. Silti ällöttää koko ajan :O tänäänkin oon syöny jo sen verran mitä normisti syön koko päivän aikana :D

Mulla on jonkunverran mahatuntemuksia, ja sitä lähdin kyselemään,että onko muilla varsinkin öisin nenä niin kuiva ja tukossa,että ihan sattuu? Mulla alko tää pari yötä sitten, ja on kyllä omituinen. En esikosta muista tällästä.

Tuo jokseenkin viittaisi verenkierron lisääntymiseen limakalvoilla (kaikilla), kosteuttavaa suihketta tai nenäkannua apuun, niin helpottaa t. dedä dugossa 1.raskauden aikana :happy:

Mua aivastuttaa ihan mahdottomasti erityisesti aamuisin, mutta välillä myös pitkin päivää ja saapi niistää oikein urakalla. Myös palelu on ottanut suurempaa roolia.

Huh kun oli vaikeaa olla pari tuntia leikkipuistossa esikoisen kanssa, kun tuli koko ajan pahanolonaaltoja :depressed: Pitikin vielä sen jälkeen ahmia monta litraa herneitä ja nyt on vielä pahempi olo :rolleyes:

Ei oo kuivuutta ollut, mutta ennen plussaa hyökkäs suuhun kunnon aftamafia, eli jotenkin kai suun limakalvot herkillä, mistä tulee haavoja ja niistä taas aftoja. Voiskohan sama liittyä nuhaisuuteenkin, ne limakalvot siis?

Hei mullakaan ei murise maha! :grin Kuten aikaisemmin sanoin oireeksi, niin nälkä kun iskee, se iskee välittömästi kovana, eikä varoittele pienellä murinalla :grin On tosi ikävä vaiva, jos se nälkä sattuu yllättämään hankalassa paikassa, kun mahaan koskee niin hirveesti.

Mulla oli esikoisesta nenä koko aijan ihan tukossa ja limakoalvot neneästä ihan ruti kuivat.. sattui siis todella... a- vitamiinia suihkin nenääni silloin ja se auttoi,,,, nyt ei ole sitäkään... väsymystä on tänään ollut ilmassa...

Hyi helvetti, tänään jo aamusta sai vähän yökkiä, koko päivän ollut oksennus kurkussa :( Tästä se varmaan viimeistään viikonloppuna alkaa yrjörallit! Siinähän se menee sitten miettiessä, että mitähän sitä tekis mieli oksentaa XD Toivottavasti menee ihan loppuun kunnialla tämä raskaus, ettei taas joudu useampaa viikkoa "turhaan" oksentamaan...

Eilisestä alkaen sairalomalla raskausoksentelun takia :hungover: mutta eihän siitä mitään tuu tuolla työpaikalla... ja mitään et voi syödä kun et uskalla ja silti käyt yökkäämässä vaikka ne sappinesteet sinne pönttöön... mä oon nukkunu viimesen vuorokauden aikana eilisillasta lähtien yhteensä 15 tuntia :oops: 20-9.30 ja vielä pienet tirsat päälle...

Alkuun oli vaan rintakipu. Sitten huomasin väsyväni keskellä päivää kuin päiväunia tarviten, hiukan etoi ja vatsaa nippaili. Viime viikolla alkoi jotkut hajutkin nousta tosi vahvoina läpi ja alavatsalla tuntui kuin vesi-ilmapallo velloisi sisällä. Ehkäisyn lopettamisen jälkeen palannut akne on taas kadonnut. Ajoittaista vilua on. Tekee mieli kirpeitä ruokia. Tällä viikolla rinnat on ollut paisuneet hurjasti ja on tuplakipeet (mies kouraisi rintaa eilen puolihuolimattomasti ja huudahti "Oho! No et sä tätä kauaa voi näiden takia salailla" XD Vatsa turpoaa iltaa kohden ihan palloksi ja on kipeä.

Mutta ah! Siunattu kesäflunssa ja tukkoinen nenä saapuivat eilen: hyvästi hetkeksi hajuyökötykset! :)

Rapunen; Mitkä viikot menossa? Täällä edelleen lievä paha olo, mahassa hassu tunne ja tissit vähän arat. Tissitkään ei kyllä ulospäin näytä yhtään erilaisilta. Nää samat olleet koko ajan eivätkä vahventuneet. Tänään rv 5+2.

En nyt ehdi lukeen hirveesti taakse päin mutta onko kellään muulla kaameeta vihlontaa välillä tossa munasarjojen (?) Kohdilla? Mulla vasenta välillä oikei viiltää ja pistää kunnolla että kippuraan vetää.

Niin ja tänään onkin sitten alkanu jopa oksettaan. Kahdessa edellisessä raskaudessa ei minkäänlaista pahoinvointia. Onkohan tää nyt sitten poika kun näin pian huono olo tulee? ei vais. Sen näkee sitten.

Mullakin jomottaa molempia munasarjoja tosi kovaa välillä, se on se keltarauhanen mikä jomottelee ja pitää raskautta yllä. Olikohan se niin, että surkastuu 7-9 viikkojen aikana. :)

Vatsan turvotus on niin kovaa, että aamulla maha on ihan kosketusarka, vaikka luulisi että aamuisin olisi helpottanut yön aikana pahin turvotus...

Mulla oli kans tosi kovia hetkellisiä viiltäviä kipuja alkuvkosta. Nyt ei oo muutamaan päivään ollut, onneks.

Eilen illalla oli aika paha alavatta kipu,ja eikä ollu vain joku kohta,se oli koko ala vatta kipeä. Joskus pisti oikein kunnolla keskelle alavattaa. Mutta hetikö meni pitkälleen niin helpotti,kyllä sitte tuli uniki. Oli se kyllä vähä rankempi päiväki eilen että saatto sitte siitä johtua,ehkä.

Mä söin eilen illalla roskaruokaa,ja voi luoja mikä olo tuli mahaan. Se turvotus oli niin kamalaa,että vain vasemmalla kyljellään pystyi maata. Ja alavatsakivut oli melkoset...
Nyt jo aamusta ihan ok olo. Mut meinataan tänään viettää koko päivä huvipuistossa, joten saa nähä kuinka maha illalla reagoi.

Huomenna aamulla ultrassa se sitten selviää, että mikä on meidän kohtalo :nailbiting::smiley-angry017

Mää vähän luinki tosta keltarauhasesta. En sit tiiä että koitanko vaan löytää positiivisia puolia mutta tämmöstä ei ollu kyllä tossa keskenmenneessä raskaudessa joka siis tapahtu jo viikolla 5+0. Pelottaa vaan koko ajan. Pitäis vaan yrittää pysyä positiivisena. Niin on mulla tissitkin hemmetin kipiät. Kun koskee niin tekee mieli kiljua.

Takaisin