Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimalle tsempit, Täällä yks positiivinen vuototarina. Itsellä tuli aivan kirkasta verta pyyhkiessä, paniikissa menin yksityiselle. Vuoto näkyi Ultrassa, kohdunkaulasta pientä harmitonta vuotoa ilmeisesti vaan normaalin verekkyyden lisääntymisen vuoksi. Normaalia menkkajomotusta pahempaa ei Mulla ollut.

Ja voi pahoinvointi, Täällä alkoi aika tasan viikolla 6, joku kun sitä aiemmin kysäisiä. Tätä ennen ei juurikaan muita oireita kun rintojen kivistys.

Kiitos pahoinvointi infosta. En toivo itselleni oksennuspahaoloa (ei varmaan moni muukaan). Siksi kyselin kun mietin että selviäisiköhän tällaisella lievällä etomisella.
Nyt siis vko 7+0 ja aika ajoin etovaolo, yleensä saan pidettyä pois jos muistan syödä tasaisesti.

Lievää etomista on, tänään särkenyt selkää. Alavatsa/lihakset tuntuu väsyneiltä. Rintoja selkeästi ei satu enää niin paljoa. En tiiä, nyt on vaikea uskoa että päästään pidemmälle. Oikeastaan toivoisin että alkaisi pahoinvointi kunnolla tai sitten vuoto. Jännä kun vielä muutama päivä sitten oli niin levollinen ja varma olo tästä raskaudesta.

Rv 5+4

Taitaa olla turha toivo ettei tulis pahoinvointia. Tällä viikolla ei juuri ole ollut, muuta kuin lievästi huono olo ajoittain. Ja alkuviikosta yökkäyksiä hampaanpesulla. Tuntui et se hävisi melkein kokonaan loppuviikoksi.. mut nyt tuli taas huono olo ja pääsin yökkäämään hammaspesulla. Sitä vaan mietin, että pitäisikö olla iloinen vai surullinen!? Tätä huonoa oloa on ootettukin. Mut toivottavasti sitä ei ois koko aikaa myöskään ens viikolla. Nyt 4+6.

Repo, kyllä se pahoinvointi sieltä varmaan saapuu... Tsemppiä!

Täytyy kyllä myöntää, että olen kateellinen teille, joilla on selkeää pahoinvointia. Saatatte olla toista mieltä, mutta eipähän tarvitse miettiä ollakko vai ei. Voi kun vaan voisi olla itsellä joku todella konkreettinen asia raskaudesta läsnä vaikka sitten heti aamusta, niin ei tarvitsisi murehtia oireita ja oireettomuutta. Tuntuu että omat oireet voi olla ihan muutakin kuin vain raskaudesta johtuvaa. :confused:

Ailahtelevaa etovaa oloa tääläki,rv5+1. Rinnat alkanu tuntumaan vähä enemmän omilta taas. En tiiä onko oire mutta sitä hengästyy aika pikku jutuistaki ja vilu on tullu kans kaveriksi? Aurinko paistaa ja mulla fleece-huppari päällä :smiley-bounce022Huimausta ja nenäverenvuotoa ei ole nyt vähään aikaan ollu onneks. Väsymys on pysyny samana eli päikkäreitä ja löhöilyä päivittäin.

Mulla oli kuopuksesta aivan sairas palelu ja hengästyin nopeasti. Väittäisin niitä siis ihan alkuraskauden oireiksi. :D

Mulla kans palelu ollut oireena alkuraskauksissa, nyt ei vielä ole ilmennyt. Tokaa odottaessa makasin kuuman leivinuunin vieressä patjalla toppavaatteet päällä ja siitä ryömin vessaan yrjölle kun ei jalat kantaneet... Aaah, ihania raskausmuistoja :'D

Joo kyllä nykyään tuntuu kovalta urheilusuoritukselta kavuta rappuset kolmanteen kerrokseen :D Senpä takia käydäänkin katsomassa uutta asuntoa huomenna ekasta kerroksesta, kun oli pakko vaunutkin jättää autoon kun ei jaksa enää kantaa rappusissa ylös ja alas, saati sitten parin kuukauden päästä mahan kanssa. :rolleyes:
Palelukin on sellasta että viltit on kovassa käytössä aina iltaisin :D

Täällä päällimmäinen oire tänään väsymys, vaikka nukuin vaihtelun vuoksi viime yönä aika hyvin. Vähän apeat fiilikset myös.. pitäisi jaksaa pojan kanssa olla, ja silläkin on ollut väsynyt ja huono olo, oisko kipeä vai mikä lienee.

Tääl kans väsymystä taaaas... -.- jee huomenna pääsis neuvolaan :D pare ois ne äänet kuunnella nii konkretisoitus asia varmaks :)
Mietin vaa et varmaa 6laitettava klo soimaa et voi käyä vessassa jos sit jaksas sen 4h pidätellä :D en kyl aiemmissakaa aina nii kauaa pidätelly...

Mulla iltaa kohden turvotus kasvaa huomattavasti ja alkaa juiliminen alavatsalla. Aikaisemmin oli vahvemmin vasemmalla mut eilenkin koko alavatsassa. Aamulla ja päivällä ei kummempia tuntemuksia. Tänään ollut taas etovaa oloa mut johtunee siitä et aamupala meni niin myöhäiseen et ehti tulee huono olo.

Pahoinvointi on jälleen pahenemaan päin. Aamupäivästä harkitsin jo vessaan ykäämään raahautumista, mutta vielä sain hangoiteltua vastaan. Saas nähdä, kuinka kauan onnistuu näin.

Täällä siis viikot 5+2 ja hyvin oireettomana mennään edelleen. Ainoastaan oikea rinta on tullut kipeäksi ja molempia nännejä hieman aristaa..nyt kaks päivää alapää kutissut ihan hulluna.. muistelisin että esikosta oli alkuraskaudessa samaa vaivaa ja hiivaksihan se todettiin silloinki. Huomenna siis soittelua neuvolaan ja testeihin.. Onko muilla tälläisiä hiiva oireita tullut alkuraskauden yhteydessä? :anyone

Kolme hyvin nukuttua yötä takana, jee :). Turvotuskin sen myötä hiukan helpotranut. Nyt on taas masussa ollut taas tuntemuksia hiukan, ei kuitenkaan yhtä paljon kuin aiemmin. Lisäks rinnat on ajoittain kipeät. Voiskohan olla, että kun alkiolle tulee niin paljon nyt uutta sisäelintä yms niin se ei kooltaan kasva, eli sen takia niitä kasvukipuja ei kohdussa niin olisi tässä rv 5 kohdalla.. :think005

Mä ajattelin lopettaa nyt hermoilun ja alkaa nauttimaan tästä koko jutusta :).

Hiivan oireita on myös mulla ollut lieviä. Vielä en oo lääkettä tarvinnut, sitä vältän viimiseen asti. Kestosuojat, ilmakylvyt, mahdollisimman sokeriton ruokavalio, vesipesu, calendula-voide, näillä pärjännyt tässä viimiset pari viikkoa. Ikävä vaiva :shifty:.

Mulla oli laatikossa canesten kuuri jäänyt käyttämättä... kyllä sen verta eilen illalla kutisi, että päätin aloittaa jo kuurin! neuvolaankin ajattelin soitella sitte vasta muutaman päivän päästä jos tämä ei nyt auta.. on kyllä ikävä vaiva!

Takaisin