Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä vielä kysyn teiltä et onko siis muilla minkälaisia tuntemuksia masussa? Itellä tuntuu siellä täällä (enemmän yhdessä kohtaa), mut vaikea sitä nyt on kivuksi sanoa enemmän tuntemus. Mitä se meinaa? Välillä voi olla useampi peräkkäin, ja välillä tooosi pitkä väli.

Marppanen, kuulostaa ihan normaalilta :) Mulla on myös sellaisia menkkajomotuksen tyyppisiä juttuja, ja kaikkee nipistelyä ja muuta. Kuuluvat alkuraskauteen.

Hyvä hyvä. Alkaa selvästi kuuntelemaan kehoa ihan eri tavalla. Jännitys nousee myös kun ensi ti ar-ultra. Nyt taas ollu pidempään toi alamasu vasemmalta juilinnan kohteena. Ns peruspaikka mulle.

Marppanen, täällä myös huolettaa mutta samalta kuulostaa kun minunkin kipu. Aika usein vasemmalla tuntui tai sitten ihan keskellä alavatsas häpyluun yläpuolella.

Mulla muuten tuli viimeksi alkuraskaudessa sellasta ruskeeta tuhrua, ja sitten ar-ultran jälkeen (kaikki oli hyvin) se muuttui punaisemmaksi ja olin ihan varma seuraavana päivänä ultrasta että vauva oli kuollut. Mutta ei se ollut. Eli varoitan vaan, että tuhruilukin välillä kuuluu asiaan ja semmosta voi tulla esim. seksin tai ultran jälkeen tai muutenkin. Kyllähän se säikäyttää, mutta ei välttämättä ole huono merkki :)

Täällä oli viime viikolla enemmän alamahan juilintaa ja jomotusta. Välillä tuntui ihan kun alamahassa polttais tai kirvelis. Nyt on helpottanut semmonen. Välillä tuntuu vähän jomotusta edelleen. Nyt viikot siis 6+5.

Mulla oli 4+0-4+4 viikolla järkyt menkkakivut, ja vatsa löysällä. Muuten siis niin normi menkkalolot, kun aina menkkojen aikaan, ei vaan sitä vuotoa. Sit oikeestaan kaikki loppu, nyt vaan vatsan toiminta jäänyt todella vilkkaaksi. Mut lugethan kyllä pitää huolen että ne menkatkaan ei tule.

Tänään on särkenyt kainaloita. ??? Eilen hävisi tissikipu suurimmaksi osaksi. Jos oikeen runnoo niin ehkä nännit vähän arat. Mulla on isot rinnat muutenkin, niin se runnominen on kyllä kamalan näköstä :)

Onko täälä muita suht oireettomia? Mä luen vielä ketjua läpi, niin en oo ihan kartalla kaikkien voinnista.

Sasupala 5+2

Mulla on näköjään hävinny oireet. Ainoastaan maha on tosi turvonnu, aivanko olis viikkoja jo 15 :shy:

Onko muita, joilla alhanen verenpaine? Mulla ollu nyt päivittäin 60/95 ja seisominen kauan paikallaan on ihan tuskaa. Alkaa heikottaa ja pyörryttää. Onko teillä vinkkejä mitä tehä tässä tilanteessa?

Täällä viellä myös yksi oireeton. Ainoastaan vatsa on niin turvonnut, et toiset lähtee tyyliin synnärille tälläisellä. Hirveen kiva.

Minksi mulla on kanssa alhainen verenpaine. Viimeksi mitatessa tais olla 98/65. Välillä huomaa, että huimaa. Mulla on ihan normaalistikin aika matalat paineet, joten tottunut elämään sen kanssa.

Täältä löytyy oikeastaan kaikki mainitut oireet, paitsi oksentelu ja itselle kummastusta aiheuttava rintojen kivuttomuus. Edellisessä raskaudessa rinnat oli alussa todella kipeät, mutta nyt ei.. Ei sitten yhtään.
Rinnan päät tosin vähän herkemmät kuin normisti.
Voikohan vaikuttaa asiaan kun lopetin imetyksen vasta muutama kuukaus sitten? Viikkoja 5+4

Neuvolaan viimein oltu yhteydessä ja juteltiin mun oireista ja rauhoitteli kyllä että normia on ja kuulostaa oikein näihin viikkoihin sopivalta. Tilanne takuulla rauhoittuu kyllä.

Mulla luontaisesti hyvin matalat verenpaineet, ei liity raskauteen.

Mulla kans matalat verenpaineet ja raskausaikana laskevat entisestään... Verensokerit myös tuppaa tipahtamaan ja tulee hypoglykemian oireita raskausaikana :/ Muuten en ois ees tajunnut, mut viime raskaudessa mies (sairastaa tyypin 1 diabetestä) sanoi oireiden kuulostavan hypoilta ja käski mittaamaan sokerit. Useamman kerran tuli sitten todettua, että outo olo johtuu sokereiden dippaamisesta :(

Suht oireeton täälläkin.. Maha turvoksissa kyllä. Tissit vähän arat. Heikko olo tulee jos syömisestä enemmän kuin 2h, ja välillä pyörryttää. Matalat verenpaineet varmasti osasyynä.

Auttaisko merisuolahiutale kielen alle noihin mataliin paineisiin?

Takaisin